75 też jeździ na około z CZMP.
Co nie przysparza jej pasażerów. Ba, ostatnio wyprostowano jej trasę.
Jeśli nie widzisz różnicy w 69, a 91 -> 88 -> 86 (uwielbiam te Twoje przykłady) to szkoda.
Słyszałeś może kiedyś o czymś takim jak "ironia"?
Napisałem że mogą pokombinować z L, więc też z częstotliwością.Ale to L ma kursować z obecną częstotliwością? Bo zapewnienie sensownej obsługi to w zasadzie zbudowanie kolejnej linii od nowa.
No fajnie, ale "pokombinować z częstotliwością" jest tu równoznaczne z uruchomieniem i sfinansowaniem zupełnie nowej linii, która w dodatku będzie dublować już istniejące - niezbyt obciążone. A w kasie ZDiTu pusto, aż dudni...
Mówimy tylko o Widzewie, który przejmie połączenia, a nie o Chojnach, Żabieńcu, czy Arturówku.
No to mówimy o różnych rzeczach. Ja mówię o tym, że pociągi powinny pojechać i na Chojny i na Kaliski, a może i na Żabieniec czy Arturówek, a nie "tylko o Widzewie".
Nie wydaje mi się, żeby przejście krótką ulicą trwało dłużej.3 minuty? To chyba sprintem, albo na rowerze.
Matematyka piękna nauka - 600 metrów z okładem + przejście podziemne. Marszobieg to jakieś 6 km/h czyli kilometr w 10 minut, czyli 600m w 6 minut. Z walizą, po schodach i bez jęzora do pasa - dwukrotnie więcej czyli ponad 10 minut.