Rozkład jazdy 2009/2010
W 2 - 3 lata doprowadzono do całkowitego upadku tak dobrze prosperującej linii, chyba tylko Polacy potrafią "dokonać" czegoś podobnego, szkoda. Teraz pozostaje tylko mieć nadzieje, że w jakiejś ( miejmy nadzieje niezbyt odległej ) perspektywie dojdzie do reaktywacji tego połączenia przy użyciu SZT ( choć na temat jego zakupu coś ostanio cicho ), tym bardziej, że zainteresowanie wyraziła Arriva, tylko czy pasażerowie zechcą wrócić?
Na stronie PR-ów dostępne są już niektóre nowe tabele http://www.pr.pkp.pl/www.pr.pkp.pl/www.pr.pkp.pl/,informacje-biezace,s,0,569.html , niestety brakuje części "naszych".
Na stronie PR-ów dostępne są już niektóre nowe tabele http://www.pr.pkp.pl/www.pr.pkp.pl/www.pr.pkp.pl/,informacje-biezace,s,0,569.html , niestety brakuje części "naszych".
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ktoś orietuje się na czym będzie obsługiwany IR Reymont i IR Łodzianin?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
rkplodz pisze:A ten naprawdę będzie porównywalny - połowę obiegów ma mam ta robić Acatus.
Nie będzie. Połowę kursów robi acatus ze swoimi morderczymi siedzeniami, a drugie pół jakiś klop. IC wypuszcza ED74 mimo wszystko z nieco wygodniejszymi i rzadziej rozmieszczonymi siedziskami oraz przyzwoite wagony posiadające odpowiednie resorowanie, wyciszenie, ogrzewanie.
rkplodz pisze:A co do konkurencji - no to miej pretensje do spółki, która ciągnie wielkie dotacje,
A dlaczego? Obie spółki nie są w stanie wypełnić niszy, ani zapewnić mi oferty, jakiej oczekuję, obie chełpią się rzekomym dbaniem o pasażera.
rkplodz pisze:Na szczęście PR-y zamierzają wypełnić tę lukę, podobnie jak wieloletnie zaniedbanie kierunku krakowskiego.
Tak, uruchamiając kibel jadący tak jak pociąg pospieszny okrężna trasą i o zbliżonej godzinie. Uśmiałem się do łez.
rkplodz pisze:I ludziom niezwiazanym z tematem to wybaczam, ale Ty mógłbyś przestać utożsamiać PKP z PR-ami.
Najpierw niech PR przestanie się zachowywać jak PKP. Wydanie pół miliona na wymianę pieczątek nie sprawia, że spółka nagle staje się normalnym przedsiębiorstwem. Pekapiarski beton pozostanie pekapiarskim betonem niezależnie od tego jaką nazwę sobie aktualnie przyjmie i jak tandetne logo sobie naklei na kiblach.
rkplodz pisze:Właśnie kończy się proces formalnego odrzucania tego zbędnego członu nazwy.
Najwyższy czas aby zaczął się proces realnego odrzucenia tego "zbędnego członu filozofii funkcjonowania".
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Rozkład Jazdy ze stacji Zduńska Wola
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=23
Rozkład Jazdy ze stacji Zduńska Wola Karsznice
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=24
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=23
Rozkład Jazdy ze stacji Zduńska Wola Karsznice
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=24
Skoro inni sie reklamują to ja też zapraszam na swoją stronę
Rozkład dla Zduńskiej Woli
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=36
rozkład dla Sieradza
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=61
rozkład dla Wielunia i Wieruszowa
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=43
życzę miłej lektury
Rozkład dla Zduńskiej Woli
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=36
rozkład dla Sieradza
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=61
rozkład dla Wielunia i Wieruszowa
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=43
życzę miłej lektury
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Grzesiek pisze:Skoro inni sie reklamują to ja też zapraszam na swoją stronę
Rozkład dla Zduńskiej Woli
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=36
życzę miłej lektury
No z takimi błędami to nie będzie miła lektura...
Weź popraw te godziny odjazdów oraz legendę bo czytać się tego nie da.
Pozdrawiam
railman93 pisze:Grzesiek pisze:Skoro inni sie reklamują to ja też zapraszam na swoją stronę
Rozkład dla Zduńskiej Woli
http://www.ok-kolej.pl/readarticle.php?article_id=36
życzę miłej lektury
No z takimi błędami to nie będzie miła lektura...
Weź popraw te godziny odjazdów oraz legendę bo czytać się tego nie da.
Pozdrawiam
Niestety wdarło się kilka błędów głównie natury technicznej , cóż nie ma ludzi nieomylnych, przy okazji w Twoim rozkładzie też takie wykryłem, proponuje poprawki, aby czytało się lepiej, wszystkim...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 2 razy.
źródło: Express IlustrowanyNiemiła niespodzianka czekała na kilkudziesięciu podróżnych, którzy w niedzielę chcieli pojechać z dworca Łódź Fabryczna do Warszawy Wschodniej pociągiem o godz. 15.34.
Pociąg nie pojawił się na stacji, mimo że widnieje w nowym, obowiązującym od niedzieli, rozkładzie w Internecie. Nie ma go również na rozkładach rozwieszonych na dworcu. Przyczyn zamieszania nie byli w stanie wyjaśnić ani pracownicy informacji, ani dyżurny ruchu. Zdezorientowani pasażerowie musieli poczekać na skład z godz. 17.35.
ZTCW planują go uruchomić dopiero w marcu...EI pisze:Pociąg Interregio łódzkiej spółki PKP Przewozy Regionalne, który od niedzieli miał codziennie wyjeżdżać z dworca Łódź Fabryczna do Warszawy o godz. 15.34 - wypadł z rozkładu jazdy.
Boleśnie przekonali się o tym podróżni, którzy w niedzielę chcieli tym składem dotrzeć do stolicy. Na dworcu nikt nie wiedział, dlaczego pociągu nie podstawiono.
- Do ostatniej chwili wierzyliśmy, że zostanie w rozkładzie. Decyzja o tym, że jednak nie wyjedzie, zapadła w sobotę późnym wieczorem - mówi Iwona Jendrychowska, naczelnik działu marketingu PKP Przewozy Regionalne w Łodzi.
Jak wyjaśnia łódzka spółka, skład nie ma zapewnionej obsługi technicznej (przegląd i sprzątanie), którą każdy pociąg musi przejść przed wyruszeniem w trasę. Dlaczego - nie chciano nam powiedzieć...
Wszyscy są "za", ale jakoś i tak się nie da...[img]http://bi.gazeta.pl/im/5/4089/m4089855.gif[/img] pisze:Nocny pociąg z Warszawy do Łodzi?
Radni sejmiku województwa łódzkiego chcą uruchomienia dodatkowych, nocnych połączeń miedzy Łodzią i Warszawą. Dzięki nim mieszkańcy mogliby korzystać z ofert kulturalnych miast
(...)
Według radnych najlepszym rozwiązaniem byłyby dodatkowe połączenia ok. godz. 22.40. - Konkurencja między przewoźnikami sprawiła, że w ciągu dnia ilość pociągów jest wystarczająca. Nie można jednak patrzeć wyłącznie komercyjnie. Taka linia też z pewnością by na siebie zarobiła - ocenia Cieślak.
Co na propozycję radnych mówi PKP? - Podoba mi się ta idea i prywatnie jestem jak najbardziej "za". Przewozy Regionalne mogą zagwarantować zarówno tabor, jak i ludzi. Nie w tym jednak problem. Trzeba sprawdzić, jakie będzie zainteresowanie podróżnych. Jeśli do połączenia trzeba będzie dokładać, będziemy potrzebować dodatkowych pieniędzy od samorządu. Wszystko zależy więc od radnych sejmiku województwa i Urzędu Marszałkowskiego - mówi Krzysztof Ziółkowski, zastępca dyrektora PKP PR w Łodzi.
Na wtorkowej sesji radni Krzysztof Dudek i Marek Cieślak złożyli interpelację w sprawie dodatkowego połączenia.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
A wystarczyłoby gdyby nocny Warszawa - Wrocław (I-16200) zamiast przez Piotrków puścić przez Łódź... Ale dla PKP IC to chyba za trudne
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
estimate85 pisze:A wystarczyłoby gdyby nocny Warszawa - Wrocław (I-16200) zamiast przez Piotrków puścić przez Łódź... Ale dla PKP IC to chyba za trudne
Nie za trudne, tylko Częstochowa i Opole mają silniejsze lobby. To znaczy gwoli ścisłości Częstochowa i Opole mają jakiekolwiek, a Łodzi, jej władzom i lokalnym decydentom PKP to zwisa. A to, że w Łodzi jest 3razy więcej potencjalnych klientów niż w Opolu i Czestochowie razem wziętych - co to kogo obchodzi - nie po to są pociągi, żeby woziły ludzi.
rkplodz pisze:Tomasz.bu pisze:nie po to są pociągi, żeby woziły ludzi.
Bo są dotowane
Nie. Bo związkowcy to pieszczoszki naszych władz. Dotowanie nie ma tu nic do rzeczy. Problem leży w mechanizmie przyznawania dotacji, który działa w oparciu o starą zasadę "kto głośniej drze mordę przy korycie, ten dostaje".
PR-y miały bardzo ciekawy projekt nocnego IR Warszawa - Jelenia Góra przez Łódź, Wrocław. Szkoda że go zarzuciły.
Pomysł nocnego dziesięciogodzinnego tłuczenia się zarzęchanym kiblem, to jest coś więcej niż "bardzo ciekawy projekt". To jest projekt oszałamiający swym geniuszem niczym uderzenie obuchem siekiery między oczy. I to nie jest nasze ostatnie słowo!
I rzeczywiście szkoda, że go zarzuciły, byłby murowany kandydat do złotego sedesu :->
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
tomasz.bu pisze:rkplodz pisze:Tomasz.bu pisze:nie po to są pociągi, żeby woziły ludzi.
Bo są dotowane
Nie. Bo związkowcy to pieszczoszki naszych władz. Dotowanie nie ma tu nic do rzeczy. Problem leży w mechanizmie przyznawania dotacji, który działa w oparciu o starą zasadę "kto głośniej drze mordę przy korycie, ten dostaje".
Owszem, ma. Brak dotacji gwarantuje to, że jakkolwiek głośno się drzesz - nie dostaniesz. I będziesz myślał jak zarobić, a zarobić możesz wtedy wyłącznie wożąc ludzi. Taki banalnie prosty porządek.
Pomysł nocnego dziesięciogodzinnego tłuczenia się zarzęchanym kiblem, to jest coś więcej niż "bardzo ciekawy projekt". To jest projekt oszałamiający swym geniuszem niczym uderzenie obuchem siekiery między oczy.
PR-y mają z tysiąc wagonów.
I to nie jest nasze ostatnie słowo!
Na szczęście nie ostatnie, projekt IR jest nadal rozwijany.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez rkplodz, łącznie zmieniany 2 razy.