Rozkład jazdy 2010/2011
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Zarówno Kraków-Szczecin jak i Poznań-Przemyśl są ujęte w nowym rozkładzie.
PRy już zamieściły tabele dla rozkładu 2010/2011:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202010%20-%202011/tabela%20114_z_dnia_19.11.2010.pdf
Z ciekawostek można się dowiedzieć że
38106 (Włokniarz/Barbakan) i 16102 (Wrocławianin) będą miały wagony barowe.
PRy już zamieściły tabele dla rozkładu 2010/2011:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202010%20-%202011/tabela%20114_z_dnia_19.11.2010.pdf
Z ciekawostek można się dowiedzieć że
38106 (Włokniarz/Barbakan) i 16102 (Wrocławianin) będą miały wagony barowe.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest już oficjalny rozkład IC:
http://intercity.pl/?page=strona_glowna&ph_center_start=show&cmn_id=1902
http://intercity.pl/?page=strona_glowna&ph_center_start=show&cmn_id=1902
Z tego co widzę, rzeczywiście jest łódzki pociąg Kraków-Szczecin i wieluński Katowice-Szczecin. To chyba najlepsze z możliwych rozwiązań.
Cieszę się, że udało się obronić ten TLK dla Wielunia i Wieruszowa. Przy całej chęci ściągania jak największej ilości połączeń dla Łodzi (co oczywiście popieram) nie należy zapominać, że poza aglomeracjami też mieszkają ludzie. I ci ludzie tak samo jak łodzianie potrzebują okna na świat. A może nawet bardziej. Bo z Łodzi zawsze można się inaczej wydostać, a stamtąd nie ma szans. Owszem, w wyliczeniach liczby potencjalnych pasażerów wygrywa duże miasto. Ale właśnie bały program wyrównywania szans itp. zakłada, że miasta powinny być dostępne również dla mieszkańców mniejszych miejscowości, a nie tylko osób z innych miast.
Wracając do rozkładu, dlaczego mimo ujęcia w tabelach stacji na Chojnach wszystkie pociągi są zaznaczone jako mijające ją bez zatrzymania?
Cieszę się, że udało się obronić ten TLK dla Wielunia i Wieruszowa. Przy całej chęci ściągania jak największej ilości połączeń dla Łodzi (co oczywiście popieram) nie należy zapominać, że poza aglomeracjami też mieszkają ludzie. I ci ludzie tak samo jak łodzianie potrzebują okna na świat. A może nawet bardziej. Bo z Łodzi zawsze można się inaczej wydostać, a stamtąd nie ma szans. Owszem, w wyliczeniach liczby potencjalnych pasażerów wygrywa duże miasto. Ale właśnie bały program wyrównywania szans itp. zakłada, że miasta powinny być dostępne również dla mieszkańców mniejszych miejscowości, a nie tylko osób z innych miast.
Wracając do rozkładu, dlaczego mimo ujęcia w tabelach stacji na Chojnach wszystkie pociągi są zaznaczone jako mijające ją bez zatrzymania?
No to super, pierwszy raz od lat mamy do czynienia z poprawą połączeń kolejowych Łodzi z innymi miastami
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez berger.m, łącznie zmieniany 1 raz.
Pociągi TLK 38106/83106 oraz TLK 37104/73104 są rozpisane na EP09. TLK 38106/83106 także w okresie wakacyjnym jest rozpisany na EP09. EPoka ma kursować na odcinku Kraków - Poznań przy obydwu pociągach ponieważ oba składy rozpisane przez CMK.Reszta TeeLeK kursują linią Łódź - Kutno jest rozpisane na EU07. TLK 45110/54110 który do tej pory kursował przez cały tydzień, tak teraz TLK 45110 będzie kursować w dni robocze oraz niedzielę. Pociąg TLK54110 kursuje od poniedziałku do soboty. I co ciekawe jeśli w obecnym RJ pociąg pasażerski w służbowy RJ jest oznaczony jako MPPE, tak po zmianie rozkładu będzie wprowadzone trzyliterowe oznaczenie MPE. Podobne skrócenie oznaczeń dotyczy pociągów lokalnych i towarowych.
Szkoda, że 14 minut tracą na Słupcę, Koło i Wrześnię, ale i tak trzeba przyznać, że względem pierwszego projektu udało im się ściąć po kilkanaście minut i uzyskać 3:09 rano oraz 2:54 popołudniem. Obecnie jest to 4:02 dla TLK i 4:27-5:10 dla Regio. Pięknie!
I jeszcze Widzew - Kraków - obecnie: 4:33 i 4:57 dla TLK, 4:07, 4:23 dla IR
W nowym RJ:
- 2:55 popołudniowy TLK przez CMK,
- 19 minut dłużej (w tym 8 minut stania w Miechowie - co za bzdura?) poranny - omijający Widzew
- 4:37 TLK przez Częstochowę.
IR do Krakowa wyparowały z rozkładu internetowego, w tabelach jadą 4:40.
No!
I jeszcze Widzew - Kraków - obecnie: 4:33 i 4:57 dla TLK, 4:07, 4:23 dla IR
W nowym RJ:
- 2:55 popołudniowy TLK przez CMK,
- 19 minut dłużej (w tym 8 minut stania w Miechowie - co za bzdura?) poranny - omijający Widzew
- 4:37 TLK przez Częstochowę.
IR do Krakowa wyparowały z rozkładu internetowego, w tabelach jadą 4:40.
No!
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Zduńska Wola
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=41
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Zduńska Wola Karsznice
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=40
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Zduńska Wola Południowa
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=42
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Szadek
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=39
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=41
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Zduńska Wola Karsznice
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=40
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Zduńska Wola Południowa
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=42
Rozkład jazdy pociągów ze stacji Szadek
http://zsk.dbv.pl/readarticle.php?article_id=39
Warto chyba zauważyć, iz w nowym rozkładzie mamy "grupowanie się" pociągów dalekobieżnych na kaliskim. I tak między 8.55 a 9.51 przez kaliski przewijają się kolejno:
Kraków - Szczecin (p. 8.53 o. 8.55)
Poznań - Przemyśl (p. 9.05 o. 9.08 )
Wrocław - Warszawa (p. 9.12 o. 9.26)
Bydgoszcz - Katowice (p. 9.30 o. 9.34)
Katowice - Gdynia (p. 9.44 o. 8.51)
Podobne nagromadzenie jest między 18.00 i 20.00 kiedy jadą kolejno: Katowice, Bydgoszcz, Kraków, Poznań, Wrocław.
Może i w ruchu dalekobieżnym nie ma to wielkiego znaczenia, ale myślę, że może być przydatne dla mieszkańców regionu nie mających połączenia bezpośredniego. Pewnie mogłoby być lepiej, ale np. mamy dzięki temu niezłe przesiadki Sieradz -> Katowice/Gdynia, Tomaszów -> Gdynia po 9.00 i Piotrków -> Poznań, Tomaszów ->Wrocław, Łęczyca, Zgierz->Wrocław.
Kraków - Szczecin (p. 8.53 o. 8.55)
Poznań - Przemyśl (p. 9.05 o. 9.08 )
Wrocław - Warszawa (p. 9.12 o. 9.26)
Bydgoszcz - Katowice (p. 9.30 o. 9.34)
Katowice - Gdynia (p. 9.44 o. 8.51)
Podobne nagromadzenie jest między 18.00 i 20.00 kiedy jadą kolejno: Katowice, Bydgoszcz, Kraków, Poznań, Wrocław.
Może i w ruchu dalekobieżnym nie ma to wielkiego znaczenia, ale myślę, że może być przydatne dla mieszkańców regionu nie mających połączenia bezpośredniego. Pewnie mogłoby być lepiej, ale np. mamy dzięki temu niezłe przesiadki Sieradz -> Katowice/Gdynia, Tomaszów -> Gdynia po 9.00 i Piotrków -> Poznań, Tomaszów ->Wrocław, Łęczyca, Zgierz->Wrocław.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Leci EIC "Fregata", łącznik z Katowic do TLK Warszawa-Przemyśl (i w drugą stronę).
"Heweliusz" zostaje skrócony do relacji W-wa Wsch. - Kraków Gł. i zmienia nazwę na "Czesław Miłosz".
"Lajkonik" będzie kursował codziennie.
Potwierdzam cięcie TLK 14106 Katowice-Warszawa i 41106 w odwrotnej relacji.
Lecą TLK 53500, 35500 (Olsztyn-Zakopane), 12506, 21506 (Kielce-Warszawa), TLK 37104 i 73104 przechodzą na ED-74.
TLK 36108 będzie wyjeżdżał z Przemyśla (a nie Krakowa) i TLK 63108 jechał do Przemyśla (wydłużenie relacji).
No i mamy przecieki z PIC dotyczące marcowej korekty.
Pismo - wykaz zmian wraz z załącznikiem:
http://infokolej.pl/docs/ic/korekta.pdf
Sam załącznik (spis wszystkich pociągów od 1 marca):
http://infokolej.pl/docs/ic/korekta2.pdf
Jeśli chodzi o Łódź to są dwie zmiany. TLK 37104/73104 relacji Poznań - Przemyśl - Poznań zostaje skrócony do relacji Poznań - Kraków - Poznań w obsłudze przez ED74. I więcej ED74 obsługujących połączenia Łódź - Warszawa poza szczytem.
Pismo - wykaz zmian wraz z załącznikiem:
http://infokolej.pl/docs/ic/korekta.pdf
Sam załącznik (spis wszystkich pociągów od 1 marca):
http://infokolej.pl/docs/ic/korekta2.pdf
Jeśli chodzi o Łódź to są dwie zmiany. TLK 37104/73104 relacji Poznań - Przemyśl - Poznań zostaje skrócony do relacji Poznań - Kraków - Poznań w obsłudze przez ED74. I więcej ED74 obsługujących połączenia Łódź - Warszawa poza szczytem.
Urbi59 pisze:No i mamy przecieki z PIC dotyczące marcowej korekty.
Jeśli chodzi o Łódź to są dwie zmiany. TLK 37104/73104 relacji Poznań - Przemyśl - Poznań zostaje skrócony do relacji Poznań - Kraków - Poznań w obsłudze przez ED74. I więcej ED74 obsługujących połączenia Łódź - Warszawa poza szczytem.
NO TOŚMY SIĘ KU^$A MAĆ NAJEŹDZILI DO POZNANIA ŻE HEJ!!! Tramwajem z Łodzi do Krakowa i Poznania - komuś widać bardzo przeszkadzało, że próbowano łódzką kolej wyprowadzić na prostą. DNO