Rozkład jazdy 2010/2011
NO TOŚMY SIĘ KU^$A MAĆ NAJEŹDZILI DO POZNANIA ŻE HEJ!!! Tramwajem z Łodzi do Krakowa i Poznania - komuś widać bardzo przeszkadzało, że próbowano łódzką kolej wyprowadzić na prostą. DNO
"Podmiejskim do Krakowa? Wolne żarty"
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 1 raz.
rkplodz pisze:mam wątpliwości czy ED74 ma rzeczywiście gorszy standard niż zramolały mechpom
Zramolały mechpom ma wygodną kanapę, firanki, wydzielone przedsionki. Zważywszy jakość "klimatyzacji" w pesie, to i możliwosć otwarcia okna zdaje się być plusem. Na minus liczy mu się przedziałowość. Resorowanie i wyciszenie jest kwestią dyskusyjną, ale wcale niekoniecznie tramwaj wygrywa.
Nie wszystko złoto co się świeci.
Osobiście to wolałbym jechać EDytą na jakiejś krótkiej, szybkiej trasie - tak gdzieś z 2 - 3 godziny a nie ok.7. Osobiście nie jestem miłośnikiem składów bezprzedziałowych na długich trasach. Moim zdaniem dzięki przedziałom jest dużo większy komfort podróży. Mogę sobie zamknąć drzwi, zasunąć zasłonki, położyć bagaże na półce i mieć cały przedział. W ED74 jedyne co mi się spodobało to toaleta Moim zdaniem jechać pociągiem na tak długiej trasie i to jeszcze w warunkach nie odbiegających specjalnie od warunków podróży zwykłem miejskim tramwajem to jeden wielki dowcip i pokazanie tego gdzie PKP IC ma interes pasażera. A ma głęboko w du*ie.I tak przy okazji to jednak Łódź czy Kutno powinny mieć połączenie z południowym-wchodem. Z tego co się orientuję to Kutno nie ma już bezpośredniego składu do Przemyśla. A dzisiejszy, czterowagonowy skład miał frekwencję rzędu 80-85%. Jeden z wagonów (w malowaniu PKP IC) miał naprawę okresową ważną do 31 stycznia. St.mac:Przemyśl
W ten sposób kolejny wagon dołączy do niezliczonych sznurów wagonów InterCipy odpoczywających sobie na bocznicach...
W ten sposób kolejny wagon dołączy do niezliczonych sznurów wagonów InterCipy odpoczywających sobie na bocznicach...
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Adrian pisze:Osobiście to wolałbym jechać EDytą na jakiejś krótkiej, szybkiej trasie - tak gdzieś z 2 - 3 godziny
Ja już po 1:30 do Warszawy mam dość, od biedy idzie ten czas wytrzymać w I klasie.
Osobiście nie jestem miłośnikiem składów bezprzedziałowych na długich trasach.
To nie jest kwestia przedziałów lub ich braku, tylko wyposażenia. Cały świat przeszedł na bezprzedziałowce, samoloty i autobusy też nie mają przedziałów. Ale to nie znaczy, że pojazd do ruchu dalekobieżnego ma być wyposażony jak tramwaj.
Moim zdaniem dzięki przedziałom jest dużo większy komfort podróży. Mogę sobie zamknąć drzwi, zasunąć zasłonki, położyć bagaże na półce i mieć cały przedział.
Możesz też wylądować z 7 towarzyszami podróży spośród których pierwszy rozkręci na maxa ogrzewanie, drugiemu dziób się nie zamknie przez 7 godzin podróży, trzeci będzie niedomyty i śmierdzący, czwarty będzie wiózł rozwydrzonego dzieciaka, piąty będzie gruntownie wyperfumowny wodą kolońską "Powiew Prowincji", szósty usiądzie przy oknie i nie pozwoli go otwierać, bo mu wieje, a siódmy będzie miał 200 kg żywej wagi i zajmował 2,5 siedzenia. A w przedziale poza Tobą znajdzie się rower, 5 walizek, składane narty, wiadro grzybów i koszyk z kotem.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Tomasz.bu pisze:Możesz też wylądować z 7 towarzyszami podróży spośród których pierwszy rozkręci na maxa ogrzewanie, drugiemu dziób się nie zamknie przez 7 godzin podróży, trzeci będzie niedomyty i śmierdzący, czwarty będzie wiózł rozwydrzonego dzieciaka, piąty będzie gruntownie wyperfumowny wodą kolońską "Powiew Prowincji", szósty usiądzie przy oknie i nie pozwoli go otwierać, bo mu wieje, a siódmy będzie miał 200 kg żywej wagi i zajmował 2,5 siedzenia. A w przedziale poza Tobą znajdzie się rower, 5 walizek, składane narty, wiadro grzybów i koszyk z kotem.
Ale w bezprzedziale może Cię spotkać dokładnie to samo. Tylko dotyka to nie ośmiu, a osiemdziesięciu osób. Ale za to w bezprzedziałach jest w moim odczuciu znacznie bezpieczniej - "kontrola społeczna", wszyscy wszystko widzą. Co z kolei czasem przeszkadza kiedy jedzie się w więcej osób. Ja wolę jeździć w bezprzedziałowych, jeśli jadę sam. Jeśli jadę z kimś, zwłaszcza z większą grupą, zdecydowanie lepiej czuję się w przedziałach.
http://rozklad-pkp.pl/bin/traininfo.exe/pn/292707/256204/518088/161475/4095/?seqnr=1&ident=oc.02995729.1296359905& - Czyli co? Definitywnie stracimy połączenie z Podkarpaciem?
G* to da. Jak ktoś będzie musiał, to i tak pojedzie, ale jak będzie miał wybór - to wybierze samochód. Z rozkładu nie będzie wynikało, że pociąg zatrzyma się przy tym samym peronie, będzie za to wynikało, że na przesiadkę jest mało czasu, więc w przypadku spóźnienia mamy okazję kilka godziny z podróży poświęcić na zwiedzanie antydworca w Krakowie.
BTW to jak teraz będą wyglądać obiegi, skoro nie wycieli nic do pary???
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 3 razy.
railman93 pisze:IR Bursztyn dostanie za to dodatkowe postoje w Otoku, Kłudnej i Chełmcach
Za to stracił terminy, wypadły 20, 23, 27, 28 kwiecień. Przy układzie kalendarza jaki mamy w tym roku istniało spore prawdopodobieństwo zainteresowania ze strony podróżnych w te dni. Najwyraźniej władze PRów doszły do innych wniosków
Tomasz.bu pisze:to jak teraz będą wyglądać obiegi, skoro nie wycieli nic do pary???
Czy tak na pewno nie wycieli to do końca nie wiemy, trudno powiedzieć co kryją kolejne poprawki. Obieg który zachowano z pewnością będzie wyglądał tak:
Częstochowa 15.41 - Zduńska Wola 18.24/ Zduńska Wola 4.31 (D) - Siemkowice 5.36 / 6.05(D) - Zduńska Wola 7.10 / Zduńska Wola 11.32 (D) ( oprócz wakacji) - Łódź 12.26 / 15.03 - Częstochowa 18.51 ( z Łodzi w (D) oprócz wakacji ze Zduńskiej codziennie )
Marcowa aktualizacja -
Wersja 1:
http://infokolej.pl/docs/ic/rozklad/korekta1.pdf
Wersja 2:
http://infokolej.pl/docs/ic/rozklad/korekta2.pdf
Wersja 1:
http://infokolej.pl/docs/ic/rozklad/korekta1.pdf
Wersja 2:
http://infokolej.pl/docs/ic/rozklad/korekta2.pdf
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008