Rozkład jazdy 2014/2015

Rozmowy na temat kolei w regionie łódzkim i w Polsce oraz o komunikacji lotniczej.
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Rozkład jazdy 2014/2015

Post autor: estimate85 »

Są już plakaty nowego RJ na stronie PLK.

Tak na szybko dla Łodzi:
- wylatują całoroczne Karkonosze (pojadą przez CMK),
- dochodzą sezonowe Wydmy do Helu/Łeby (do tej pory jazda przez Zduńską Wolę Karsznice),
- wraca TLK Reymont (niestety przez Częstochowę),
- nowy TLK Kormoran do Olsztyna (odjazd z Kaliskiej 16.45),
- TLK Rawa wydłużona do Gdyni Głównej,
- wraca TLK Regle do Zakopanego (w sezonie zima/lato),
- TLK Śnieżka poprowadzi wagony bezpośrednie do Kudowy-Zdroju.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Chyba ktoś z ŁKA czyta to forum.

Pociągi z Łowicza w nowym rozkładzie na Kaliskim (zamknięciowy grudzień-marzec):
5:52
7:09
7:58
9:37
14:04
15:59
16:56
18:23
19:38
23:18 (Widzew 23:40)

Choć 7:58 to jednak jeszcze trochę za późno. Ale za to bardzo dobrym połączeniem jest to na Kaliskim o 9:37.

Jeszcze pociągi powrotne są niezbyt atrakcyjne. Z Łodzi:
4:41 (z Widzewa 4:20)
5:58
7:06
9:10
12:55 (z Widzewa 12:36)
14:49 (z Widzewa 14:30)
15:48 (do końca lutego) / 15:40 (od początku marca)
16:55
18:27 (z Widzewa 18:0 8-)
22:09

Nie wiem jak to wygląda na innych uczelniach, ale na PŁ rozkładowo zajęcia kończą się zawsze o pełnych godzinach. Wprawdzie czasem prowadzący wypuszczają studentów wcześniej, ale bywa z tym różnie, a rozkład jazdy powinien być raczej dostosowany pod to co jest oficjalnie. No ale najwyraźniej inaczej nie udało się ułożyć rozkładu, chyba że zaangażowano by 2 razy tyle taboru i pracowników obsługujących pociągi.

Czas przejazdu Głowno-Kaliski ok. 45 minut (czasem nawet mniej), czyli całkiem przystępny.

Jeszcze co do skomunikowania z pociągami Zgierz-Widzew...

Pociągi z Łowicza (poranne) w Zgierzu:
5:36
6:53
7:43
9:22

Pociągi ze Zgierza na Widzew (poranne do 10:00):
4:51 (do Koluszek)
5:40
6:59 (do Koluszek)
7:54 (do Koluszek)
9:30 (do Koluszek)

Czyli skomunikowanie wygląda całkiem sensownie.

W kierunku przeciwnym ze Zgierza na Łowicz:
13:09 (pociąg jedzie z Widzewa 12:36 koleją obwodową)
15:03 (pociąg jedzie z Widzewa 14:30 koleją obwodową)
16:02
17:09
18:42 (pociąg jedzie z Widzewa 18:08 koleją obwodową)
22:23

Z Widzewa do Zgierza (od 13:00):
13:28 -> 13:44
14:28 -> 14:44
15:33 -> 15:49
16:40 -> 16:56
17:29 -> 17:45
18:55 -> 19:11
20:42 -> 20:58

Czyli:
- pociąg 13:09 Zgierz-Łowicz: nie skomunikowany, ale można do niego wsiąść już na Widzewie, skąd jedzie do Łowicza przez kolej obwodową (brak możliwości skorzystania z niego wsiadając na stacjach pośrednich linii Zgierz-Widzew)
- pociąg 15:03 Zgierz-Łowicz: skomunikowanie słabe (ponad 15 minut czekania na przesiadkę), ale jest, można rozpocząć podróż zarówno na Widzewie, jak i na stacjach pośrednich linii Zgierz-Widzew
- pociąg 16:02 Zgierz-Łowicz: skomunikowanie już trochę lepsze
- pociąg 17:09 Zgierz-Łowicz: j.w.
- pociąg 18:42 Zgierz-Łowicz: nie skomunikowany, ale można do niego wsiąść już na Widzewie, skąd jedzie do Łowicza przez kolej obwodową (brak możliwości skorzystania z niego wsiadając na stacjach pośrednich linii Zgierz-Widzew)
- pociąg 22:23 Zgierz-Łowicz: nie skomunikowany w ogóle, nie jedzie też z Widzewa (a o tej porze powinien)


Co jeszcze...

W Kutnie od 14 czerwca spotkają się pociągi aż 6 przewoźników (jeśli policzyć Deutsche Bahn wystawiające część składu BWE, to nawet 7, ale na polskim odcinku BWE funkcjonuje jako pociąg PKP IC): PKP IC (pociągi dalekobieżne), Przewozy Regionalne (pociągi dalekobieżne IR, lokalne Skierniewice-Łowicz-Kutno, ale także częściowo Regio do Torunia - to jest chyba pociąg z Łodzi), Koleje Mazowieckie (linie: Kutno-Sierpc, Warszawa-Kutno-Płock), Koleje Wielkopolskie (Kutno-Poznań, część kursów wydłużona do Zbąszynka), Arriva (Kutno-Toruń) i Łódzka Kolej Aglomeracyjna (od czerwca pociągi do Łodzi).

Skomunikowanie pociągów z Łodzi z BWE. Przede wszystkim nie wiem czemu BWE w rozkładzie zamknięciowym jest wpisany tylko do Frankfurtu nad Odrą. Ale w rozkładzie rocznym jest wszystko w porządku. Poza tym pociąg JAN KIEPURA, obecnie kursujący przez Niemcy aż do Amsterdamu, ma zostać wg rozkładu skrócony do zachodnich Niemiec, do Zagłębia Ruhry (Duisburg + grupa wagonów do Oberhausen).

Pociągi z Kutna do Berlina:
7:03
11:02
16:02
19:02 (EIC JAN KIEPURA do Duisburga + grupa wagonów do Oberhausen)

Pociągi z Łodzi w Kutnie (do marca - nieoznaczone to pociągi PR Regio):
1:40 (TLK POGORIA z Bielska-Białej)
6:42 (TLK REGLE z Krynicy i Zakopanego)
7:09
10:56
12:34 (TLK SUKIENNICE z Krakowa)
13:06 (TLK DOKER z Katowic)
15:19 (od 1 stycznia)
17:01 (do końca lutego) / 17:06 (od 1 marca) (TLK STOCZNIOWIEC z Krakowa)
17:38
19:01 (TLK RAWA z Katowic)
20:14
20:41 (TLK CEGIELSKI z Krakowa)
21:15

Skomunikowanie wygląda tak sobie. 7:03 jest skomunikowany. 11:02 - 6 minut na przesiadkę na pociąg dalekobieżny to chyba jednak dość mało. 16:02 - ponad 40 minut na przesiadkę to z kolei dużo, poza tym pociąg nie będzie kursować w grudniu. 19:02 - minuta na przesiadkę.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Zwyrol
Bywalec
Posty: 100
Rejestracja: wt 20:03, 17 wrz 2013
Lokalizacja: Retkinia

Post autor: Zwyrol »

Reymont to śmiech. O której on do Łodzi przyjedzie? Po północy? Albo tuż przed. Coś czuje, że czeka go rychły wylot z rozkładu po pierwszej korekcie. Zresztą przez CMK też miał kiepską frekwencję. Cegielski w lepszych godzinach przejmował większość pasażerów na trasie Kraków - Łódź.

Na plus Wydmy, tyle że o takiej porze, że wątpliwe by ktoś korzystał. Chyba tylko desperat Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Zwyrol, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ