LOTnisko
LOTnisko
Intersuje mnie Wasze zdanie.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
oDP
W sumie aby LOTNISKO dobrze funkcjonowało powinno mieć ono połączenie z miastem z co najmniej 2 liniami tramwajowymi + dwie linie autobusowe , do tego dochodzi miejsce parkingowe dla samochodów orazpoczekalnia miejsca hotelowe a wtedy bedzie ok.
Tory mogły by iśc przez Waltera-Janke, tak jak kiedyś planowano. Co do linii tramwajoych to jedynym rozwiązaniem jest stworzenie nowych lub nowa rewolucja. Dlaczego? Ponieważ teraz nie można zabrać Retkini zadnej z trzech linii, ktore ja obsluguja. Zmniejszy to mozliwosci przewozowe, tramwaje beda jezdzic rzadziej i bedzie w nich ciasniej.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Racja racja tylko nowe linie mogą wziąć na siebie cięzar transportu pasażerów LOTNISKA . Zadnej linii nie powinno się wycofywać z Retkinii a tylko nowe tory i nowe linie
W największych polskich miastach lotniska nie mają połączenia tramwajowgo. Koszty torowiska są duże. Pozatym dla podróżnych z dużymi bagażami nie wygodnie się jedzie tramwajem, lepiej niskopodłogowcem.
Uważam, że należy skierować wszystkie kursy 55 i 55 A tak: Politechniki, Żeromskiego, Mickiewicza, Piotrkowska.
Ponadto:
55: Obywatelska, Pienista - LOTNISKO w obie strony
55 A: Obywatelska, Waltera-Janke, Nowe Sady - NOWE SADY (powrót: Nowe Sady, Elektronowa, Nowe Sady) - tak jak 65 A.
Pomijanie przez 55 Nowych Sadów przyśpieszy kursy z centrum na lotnisko, a w zamian za to będzie tam kursowało 55 A - nikt nie traci, a tylko zyskuje.
@Pan xy. Aby zobaczyć wyedytowanego posta należy wcisnąć F5 w celu odświerzenia strony.
Uważam, że należy skierować wszystkie kursy 55 i 55 A tak: Politechniki, Żeromskiego, Mickiewicza, Piotrkowska.
Ponadto:
55: Obywatelska, Pienista - LOTNISKO w obie strony
55 A: Obywatelska, Waltera-Janke, Nowe Sady - NOWE SADY (powrót: Nowe Sady, Elektronowa, Nowe Sady) - tak jak 65 A.
Pomijanie przez 55 Nowych Sadów przyśpieszy kursy z centrum na lotnisko, a w zamian za to będzie tam kursowało 55 A - nikt nie traci, a tylko zyskuje.
@Pan xy. Aby zobaczyć wyedytowanego posta należy wcisnąć F5 w celu odświerzenia strony.
Nie, nie byłaby, bo to linia głównie dla turystów, którzy zaraz po wyjściu z samolotu chcę dojechać do centrum, np.: do hotelu. Samoloty nie lądują, co 15 minut, więc nie widzę potrzeby.
Puszczenie 55 przez Central ułatwi też dojazd do centrum z Nowego Rokicia. 52, 65 i 69 nie pomaga, a 15 wiele omija.
Puszczenie 55 przez Central ułatwi też dojazd do centrum z Nowego Rokicia. 52, 65 i 69 nie pomaga, a 15 wiele omija.
55/55 A - zapewni lepszy dojazd do centrum z Nowych Sadów, Pienistej, Nowego Rokicia, bo jak wiadomo 69 jedzie na Widzew przez Dąbrowę, a 15 omija Mickiewicza i okolice Kościuszki.
Co z tego, że jest L? - to jest linia turystyczna, a "stałej" z lotniska do Centralu nie ma. Studenci chyba też będą zadowoleni. Pozatym komu będzie przeszkadzała zmiana trasy. Na upartego, jeżeli komuś będzie bardzo zależało na nie omijaniu przystanku Radwańska/Wólczańska, to 55/55 A może pojechać: Radwańska, Kościuszki, Mickiewicza, Piotrkowska.
Co z tego, że jest L? - to jest linia turystyczna, a "stałej" z lotniska do Centralu nie ma. Studenci chyba też będą zadowoleni. Pozatym komu będzie przeszkadzała zmiana trasy. Na upartego, jeżeli komuś będzie bardzo zależało na nie omijaniu przystanku Radwańska/Wólczańska, to 55/55 A może pojechać: Radwańska, Kościuszki, Mickiewicza, Piotrkowska.