czy to już koniec z 1087 ??
Tak się zastanawiam. Co jest lepsze? Kupowanie ciągle nowego taboru, czy lepsze utrzymywanie obecnego? Nowe może cieszyć, ale te same autobusy po 3-latach są niekiedy w stanie prawie katastrofalnym. Dotyczy to głównie rządów obecnego zarządu MPK. Skoro został spłacony dług w wysokości ok. 100 mln złotych to dlaczego nadal nie dba się o tabor?ukalo pisze:Myślę, że w tym roku możemy się spodziewać pojedynczych przypadków kasacji najbardziej zużytych wozów większości modeli autobusów. Dostawy mają być spore, a Ikarusów i odkurzaczy nie zostało już tak wiele.
Zależy co nazwać syfem. Autobusy (Conecto, Citaro G to już od pół roku nie jechałem - wszystkie muszą być na 70 i 75 ) są w naprawdę niezłym stanie, kierownica chodzi leciutko, hamulce są mocne, nie ma co narzekać. Tyle, że kierowcy nieostrożnie obchodzą się z pulpitami, np. #2659 ma wyłamane 2 klawisze.
I jedzie się tymi Conecto naprawdę przyjemniej niż Jelczami (#25xx, syf, kiła i mogiła, nie dość że głośne to to jeszcze wibruje na 2-gim przełożeniu)
I jedzie się tymi Conecto naprawdę przyjemniej niż Jelczami (#25xx, syf, kiła i mogiła, nie dość że głośne to to jeszcze wibruje na 2-gim przełożeniu)
Żebyś Ty wiedział jak Ci kierowcy Citaro G jeżdzą po Paradnej żeby zgubić opóźnienie... Dzisiaj taki jeden nie skręcił w Kosynierów tylko poleciał prosto jak 70 do CZMP i musiał zawracać przy Carrefourze.
Z całym szacunkiem - możesz nie lubić Jelczy, ale co ty gadasz? Jelcze #25xx to syf, kiła, mogiła?! Póki co są mało awaryjne, już większy syf widzę w Conecto, jak sobie ludzie zrobią imprezę i nie powyrzucają śmieci! #25xx są katowane na nockach, może dlatego zadrżą na drugim przełożeniu. Z resztą nie wszystkie.
Co do głośności - Conecto są bardzo ciche, ale Citaro G jak kierowca dociśnie (z resztą tam nie trzeba - tam jest taki zryw!) startują nieraz głośniej od Jelczy M121MB3 (usiądź z tyłu). Stare Jelcze to inna bajka - najgłośniejsze, chociaż zdarzają się miłe przypadki. Wczoraj miałem przyjemność jechać #1684 - jechał cicho, spokojnie.
Jakbyś chciał się przejechać Citaro G to:
75 brygady 3, 6 szczytowa - obie czerwone na rokładzie, jedyne czerwone
70 brygady 1, 3
85 brygada 2 - jedyna czerwona
W soboty dwa Citaro G widzę na 98, jedno na 69 i na 86.
Citaro G w dni robocze ratują sytuację, jaka jest na 70. Dzisiaj zdefektowały trzy brygady, wszystkie później podmienione. Z zaj. Kilińskiego nie wyjechały po południu 70A/8, 9, 10. Nie wiem jak rano - pewnie podobnie. Wracają stare "dobre" czasy, czyli przed przyjściem Oberhausenów, które trochę podratowały sytuację, ale jak widać na krótko.
Z całym szacunkiem - możesz nie lubić Jelczy, ale co ty gadasz? Jelcze #25xx to syf, kiła, mogiła?! Póki co są mało awaryjne, już większy syf widzę w Conecto, jak sobie ludzie zrobią imprezę i nie powyrzucają śmieci! #25xx są katowane na nockach, może dlatego zadrżą na drugim przełożeniu. Z resztą nie wszystkie.
Co do głośności - Conecto są bardzo ciche, ale Citaro G jak kierowca dociśnie (z resztą tam nie trzeba - tam jest taki zryw!) startują nieraz głośniej od Jelczy M121MB3 (usiądź z tyłu). Stare Jelcze to inna bajka - najgłośniejsze, chociaż zdarzają się miłe przypadki. Wczoraj miałem przyjemność jechać #1684 - jechał cicho, spokojnie.
Jakbyś chciał się przejechać Citaro G to:
75 brygady 3, 6 szczytowa - obie czerwone na rokładzie, jedyne czerwone
70 brygady 1, 3
85 brygada 2 - jedyna czerwona
W soboty dwa Citaro G widzę na 98, jedno na 69 i na 86.
Citaro G w dni robocze ratują sytuację, jaka jest na 70. Dzisiaj zdefektowały trzy brygady, wszystkie później podmienione. Z zaj. Kilińskiego nie wyjechały po południu 70A/8, 9, 10. Nie wiem jak rano - pewnie podobnie. Wracają stare "dobre" czasy, czyli przed przyjściem Oberhausenów, które trochę podratowały sytuację, ale jak widać na krótko.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 4 razy.
Żebym ja widział Citaro G... Może zmieni się to po przejęciu przez Nowe Sady Kraszewskiego.Żebyś Ty wiedział jak Ci kierowcy Citaro G jeżdzą po Paradnej żeby zgubić opóźnienie...
Pusty (3 osoby) autobus, usiadłem na przednim siedzeniu i wrażenia były zdecydowanie inne niż przy Volvie 7000 #32xx (no spory plus dla Jelcza za bezawaryjność - w Volvie psuł się silnik), a na 2-gim biegu całe pudło autobusu wibrowało z naprawdę głośnym dźwiękiem (ta usterka jest już od nowości i serwis Jelcza mimo gwarancji na pojazdy nic z tym nie zrobił). O odkurzaczach wypowiadać się nie będą - też tym dawno nie jechałem.Z całym szacunkiem - możesz nie lubić Jelczy, ale co ty gadasz?
Chyba 85/2, brygada niskopodłogowa. W soboty na 98 też niska brygada, drugie to nie reguła choć ostatnio częściej się zdarza. W soboty na 69 na niskiej brygadzie, ostatnio było też i drugie Citaro. W dni robocze przynajmniej jedno jest też na 57.SEC pisze:Jakbyś chciał się przejechać Citaro G to:
75 brygady 3, 6 szczytowa - obie czerwone na rokładzie, jedyne czerwone
70 brygady 1, 3
85/3
W soboty dwa Citaro G widzę na 98, jedno na 69 i na 86.
Zgadza się - 85/2 czerwona brygada. Na 57 również widzę bardzo często o tych samych porach Citaro G, więc możliwe że to stały przydział.mig pisze:Chyba 85/2, brygada niskopodłogowa. W soboty na 98 też niska brygada, drugie to nie reguła choć ostatnio częściej się zdarza. W soboty na 69 na niskiej brygadzie, ostatnio było też i drugie Citaro. W dni robocze przynajmniej jedno jest też na 57.