Zatrzymania i wykolejenia - spis
Z Telefonicznej da się jeszcze wyjechać przez Narutowicza.
Czekamy na dzień, gdy rano w godzinach porannych wyjazdów, na dłuższy czas zablokowane zostaną w pełni zarówno wyjazdy z Telefonicznej, jak i z Chocianowic. A nawet z jednej z tych zajezdni. Wtedy nawet gdyby pożyczyć coś od TP i MKT, a nawet jakieś autobusy z PKS-u, do tramwajów, którym uda się wyjechać, raczej nie będzie dało się wsiąść poza początkowymi przystankami.
Czekamy na dzień, gdy rano w godzinach porannych wyjazdów, na dłuższy czas zablokowane zostaną w pełni zarówno wyjazdy z Telefonicznej, jak i z Chocianowic. A nawet z jednej z tych zajezdni. Wtedy nawet gdyby pożyczyć coś od TP i MKT, a nawet jakieś autobusy z PKS-u, do tramwajów, którym uda się wyjechać, raczej nie będzie dało się wsiąść poza początkowymi przystankami.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Początkowo trasy były 15 i 16 tak jak napisane wcześniej do zajezdni a 5 i 6 do Placu później po wyklarowaniu sytuacji z uszkodzoną szyną 5 i 6 objazdowym na Kurczaki przez Paderewskiego a 15,16 z Kurczaków przez Rzgowską i Plac Niepodległości. A powodem był uszkodzony krzyżak na skręcie w Paderewskiego w kierunku do Ronda który to uniemożliwiał jazdę również w kierunku Kurczaków dla 5 i 6.
Wojtek94 pisze:5 i 6 jeździły przez Pabianicką do RLL i Paderewskiego na Kurczaki. Na KZ 1165 i jakiś 21xx.
2195. Do tego jeszcze któryś Gniot i przegubowe Volvo. Jechały Rzgowską, Paderewskiego, Pabianicką z powrotem na Plac.
Krótko mówiąc, zrobił się objazd jednokierunkowy. Na Kurczaki wszystko przez Paderewskiego, a w kier. centrum prosto Rzgowską.
Co ciekawe, każdy z widzianych autobusów był inaczej oznakowany: Z, Komunikacja zastępcza, Autobus za tramwaj, a Jelcz nie miał chyba nic na wyświetlaczu. Przydałoby się jakoś ucywilizować i wprowadzić jednoznaczne standardy oznaczania autobusów zastępczych...
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
7.15 zatrzymanie na Aleksandrowska - Warecka w obydwu kierunkach. Prawdopodobnie brak prądu. Cały Żabieniec zapełniony tramwajami, na KZ 1820 i 2664.
14.05 zatrzymanie na Włókniarzy x Limanowskiego w kierunku Żabieńca. Na Włókniarzy jakiś tramwaj (modernizacja ze starym pudłem) chyba się lekko wykoleił. Trasa 8: AUGUSTÓW - Rokicińska, Piłsudskiego, Mickiewicza, Włókniarzy, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Limanowskiego, Aleksandrowska - CHOCHOŁA. 13 na Zdrowie.
14.05 zatrzymanie na Włókniarzy x Limanowskiego w kierunku Żabieńca. Na Włókniarzy jakiś tramwaj (modernizacja ze starym pudłem) chyba się lekko wykoleił. Trasa 8: AUGUSTÓW - Rokicińska, Piłsudskiego, Mickiewicza, Włókniarzy, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Limanowskiego, Aleksandrowska - CHOCHOŁA. 13 na Zdrowie.
Po 18 zatrzymanie na przystanku Pomorska/Konstytucyjna w stronę centrum. Powodem interwencja kontrolerów biletów i obywatelskie ujęcie agresywnego gapowicza w drugim wagonie składu 1824+1825 [12]. Utknęło kilka składów, pierwszy był tramwaj TP [43]. Sytuacja skończyła się użyciem gazu łzawiącego i przyjazdem Policji, która wobec agresywności owego gapowicza również musiała użyć siły.
Przy okazji 2 sprawy:
- opieszałość służb - od wezwania minął kwadrans, jak to się ma do zapewnień o szybkim reagowaniu i zapewnianiu bezpieczeństwa? W ramach oszczędności też zredukowane?
- czy ktoś mógłby udzielić potwierdzonej informacji czy system nagrywania i podglądu obrazu "na żywo" w stanowisku dowodzenia działa?
Przy okazji 2 sprawy:
- opieszałość służb - od wezwania minął kwadrans, jak to się ma do zapewnień o szybkim reagowaniu i zapewnianiu bezpieczeństwa? W ramach oszczędności też zredukowane?
- czy ktoś mógłby udzielić potwierdzonej informacji czy system nagrywania i podglądu obrazu "na żywo" w stanowisku dowodzenia działa?
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Adamix pisze:Po 18 zatrzymanie na przystanku Pomorska/Konstytucyjna w stronę centrum. Powodem interwencja kontrolerów biletów i obywatelskie ujęcie agresywnego gapowicza w drugim wagonie składu 1824+1825 [12]. Utknęło kilka składów, pierwszy był tramwaj TP [43]. Sytuacja skończyła się użyciem gazu łzawiącego i przyjazdem Policji, która wobec agresywności owego gapowicza również musiała użyć siły.
Przy okazji 2 sprawy:
- opieszałość służb - od wezwania minął kwadrans, jak to się ma do zapewnień o szybkim reagowaniu i zapewnianiu bezpieczeństwa? W ramach oszczędności też zredukowane?
- czy ktoś mógłby udzielić potwierdzonej informacji czy system nagrywania i podglądu obrazu "na żywo" w stanowisku dowodzenia działa?
Co do monitoringu działa tylko w teorii. Próba dostania się do podglądu z kamer przez CR kończy się przeważnie niepowodzeniem:/ Inna kwestia to ta czy w ogóle monitoring jest sprawny bo jak się okazuje wtedy gdy jest potrzebny tak jakoś przypadkiem rejestrator jest nieczynny:/
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SZAUTER, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak próbują odtworzyć obraz z Novamedii (Volva, Pesy, CR-y, Conecto) to nic dziwnego. Ale to GMV to taka fuszera, że nic dziwnego, że też nie działają (a propos - kto ma dostęp do transmisji z tego cholerstwa i do pozycji GPS z guzików alarmowych?)Próba dostania się do podglądu z kamer przez CR kończy się przeważnie niepowodzeniem:/
A propos monitoringu to dlaczego nie został on założony w gniotach - (niemal) jedynych pojazdach z NS kursujących na liniach nocnych, a za to został założony w Solarisach i Citaro (2007), które na nocnych w najbliższym czasie nie mają szansy się pojawić? Naprawdę w nocy nie ma większej liczby incydentów niż w dzień, co uzasadniałoby montaż monitoringu w gniotach?
px33 pisze:Naprawdę w nocy nie ma większej liczby incydentów niż w dzień, co uzasadniałoby montaż monitoringu w gniotach?
Generalnie częściej niż w dzień incydentów raczej nie ma. W nocnych jest po prostu więcej impezowiczów stąd hałasy, śmieci i wymiociny, co kojarzy się równie nieprzyjemnie, co np. burda.
Bardzo zabawne.kuba_bed pisze:Może uważają, że w gniotach się nie opłaca, bo to niższa klasa autobusu i jest to nieopłacalne, nawet biorąc pod uwagę bezpieczeństwo pasażerów?