Niższa bo niższa, ale nawet biorąc pod uwagę pozbycie się gniotów (na co się nie zanosi i w sumie dobrze że się nie zanosi bo na nocnych się jako tako sprawują, byle nie było ich za często na dziennych) to przecież zestaw do monitoringu jest przenośnyMoże uważają, że w gniotach się nie opłaca, bo to niższa klasa autobusu i jest to nieopłacalne, nawet biorąc pod uwagę bezpieczeństwo pasażerów? Razz
Zatrzymania i wykolejenia - spis
Nie jako tako tylko jeżdzą bez problemów i to przy każdych warunkach pogodowych, czego nie można powiedzieć o niektórych innych pojazdach. Przez parę lat jeżdzenia nocnymi ani razu nie miałem awarii na trasie, nie widziałem Jelcza na światłach awaryjnych gdzieś na mieście. Jeśli chodzi o Sady to nocny nie przyjechał mi tylko 3 razy (przy czym wszystkie te przypadki w tym roku, a raz było to na pewno jakże wspaniałe Citaro - chciałem się przejechać to mi się udało - musiałem jechać N4 i się później przesiadać). Na Limance najczęściej szlag trafia Volvo 7000A i Ikarusy.px33 pisze:na nocnych się jako tako sprawują
Bo? I tak jeżdzą głównie na szczytówkach, więc nie musisz ich często oglądać. Przeciętnego pasażera nie obchodzi czy przyjechał najnowszy Solaris tylko, czy kurs został zrealizowany, czy jest niskopodłogowy i opcjonalnie czy w autobusie działa ogrzewanie, a w Jelczach działa i to dobrze (oczywiście to nie O405N i swoją drogą polecam komuś przejeżdzkę na linii nocnej, bo teraz trafiają się rzadko, a niedługo w ogóle ich nie będzie).byle nie było ich za często na dziennych
Nie wiem jak teraz, ale niedawno monitoring w wielu Volvo to były tylko atrapy.to przecież zestaw do monitoringu jest przenośny
SEC pisze:Przez parę lat jeżdżenia nocnymi ani razu nie miałem awarii na trasie, nie widziałem Jelcza na światłach awaryjnych gdzieś na mieście.
Co najmniej raz się zdarzył Jelcz na awaryjnych.
http://gtlodz.eu/img-awaria_przy_dolnej,27180.html
Wszystkie GMV (te kamery w wielkich czarnych oprawach w białym mocowaniu, w 7700/A, Solarisach (2008), Citaro (2007), konstalach i kilku CR-ach) są nowe (z przetargu), teoretycznie mają funkcję transmisji na serwer zdalny i teoretycznie działają (a nawet jak działają to bardzo kiepsko - podgląd ma olbrzymie opóźnienie, odświeża się sporadycznie i tylko przy otwartych drzwiach (nie da się otworzyć obrazu przy zamkniętych drzwiach, a przynajmniej ja nie umiem, w NM się da).
Prawdę mówiąc ostatnio O405N jechałem na chyba Z1, a to dobre 3 tygodnie temu. W moich okolicach (Retkinia itp.) są praktycznie nie do spotkania, może na Chojnach jeszcze jeżdżą. Ale i tak wymiana tych O405N na O405N przejściowe (wg niektórych O405N3) z 1999-2001 gdyby zabrakło taboru to IMO całkiem fajne rozwiązanie.
W gniotach poprawiłbym malowanie (w 25xx można czarnym lakierem wyrównać linię okien, we wszystkich zrobić przód po warszawsku) i serię 26xx mogli zamówić "po europejsku" tzn. z normalnymi drzwiami (które może miałyby też normalny mechanizm, który by działał sprawniej) i pulpitem VDO (coś jak ten biały tester). I zrobić coś z wibracjami. W takiej konfiguracjji wydaje mi się, że mógłbym uznać gniota za normalny niewyróżniający się niskowejściowy autobus (a propos - warto w gniotach wyraźnie oznaczyć tylne drzwi bo to metrowe wejście psuje reputację - niby wszystko niskopodłogowe, a tam wejście dla alpinistów i ludzie mogą nie wiedzieć że 3 metry dalej jest wygodne niskie)
Prawdę mówiąc ostatnio O405N jechałem na chyba Z1, a to dobre 3 tygodnie temu. W moich okolicach (Retkinia itp.) są praktycznie nie do spotkania, może na Chojnach jeszcze jeżdżą. Ale i tak wymiana tych O405N na O405N przejściowe (wg niektórych O405N3) z 1999-2001 gdyby zabrakło taboru to IMO całkiem fajne rozwiązanie.
W gniotach poprawiłbym malowanie (w 25xx można czarnym lakierem wyrównać linię okien, we wszystkich zrobić przód po warszawsku) i serię 26xx mogli zamówić "po europejsku" tzn. z normalnymi drzwiami (które może miałyby też normalny mechanizm, który by działał sprawniej) i pulpitem VDO (coś jak ten biały tester). I zrobić coś z wibracjami. W takiej konfiguracjji wydaje mi się, że mógłbym uznać gniota za normalny niewyróżniający się niskowejściowy autobus (a propos - warto w gniotach wyraźnie oznaczyć tylne drzwi bo to metrowe wejście psuje reputację - niby wszystko niskopodłogowe, a tam wejście dla alpinistów i ludzie mogą nie wiedzieć że 3 metry dalej jest wygodne niskie)
A mnie się nie zdarzył .Karol pisze:Co najmniej raz się zdarzył Jelcz na awaryjnych.
http://gtlodz.eu/img-awaria_przy_dolnej,27180.html
BTW. Wyszły zdjątka na Wydawniczej? Następnym razem jak Cię zainteresuje moja osoba to chociaż podejdź i się przywitaj, a nie rób mi fotek z zaskoczenia i udawaj, że rozmawiasz przez telefon, bo śmiesznie to wygląda.
Skoro czepiasz się słówek i w ten sposób chciałbyś ze mną pogadać to zapraszam na PW i EOT z mojej strony, bo nie chce awantur.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Dodali po chwili:Linia:tramwaje - Zatrzymanie ruchu tramwajów na ulicach: Telefonicznej, Pomorskiej, Narutowicza w dwóch kierunkach jazdy. Wstrzymane wyjazdy tramwajów z zajezdni "Telefoniczna" - zanik napięcia w sieci trakcyjnej.
Tramwaje kierowane objazdem.
Uruchomiono autobusową komunikację zastępczą.
Przewidywany czas zatrzymania - 40 min.
12 i 13 mogły korzystać z trójkąta na Tramwajowej albo zawracać przez ZTiS.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Linia 99 po 14 na objeździe Gdańską, Zieloną w kierunku 11 Listopada, z powodu potrącenia pieszego przez samochód osobowy na Kościuszki/Struga.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 1 raz.
Linia:1,3,4,5,7,8,9,10,14 - Z powodu awarii energetycznej w centrum i na południu miasta tramwaje skierowano objazdem.
---
Uruchomiono autobusową komunikację zastępczą.
Przewidywany czas zatrzymania - 60 min.
---
Uruchomiono autobusową komunikację zastępczą.
Przewidywany czas zatrzymania - 120 min.
Z powodu zablokowanego przejazdu przez ul.Kilińskiego linia 57 w kierunku Karpackiej skierowana objazdem
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście nie napisali gdzie. Pasażer musi się domyślać, że skoro tylko w kierunku Karpackiej, to pewnie między Składową a Piłsudskiego, ale i to nie jest pewne. Jeśli zauważy, że 1, 4, 5, 9 jadą objazdem z powodu braku prądu, to domyśli się jeszcze, że z tej samej przyczyny jakiś tramwaj mógł zablokować Kilińskiego na właśnie tym odcinku, to jednak też nie jest pewne.kuba_bed pisze:Z powodu zablokowanego przejazdu przez ul.Kilińskiego linia 57 w kierunku Karpackiej skierowana objazdem
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Znów awaria ŁZE i stoją tramwaje na Włókniarzy: Kaliski do Długosza oraz Konstantynowska: Włókniarzy - Zdrowie.7
8
13
Zatrzymanie ruchu tramwajów na ulicach: Legionów, Konstantynowskiej, Zielonej oraz al.Włókniarzy w dwóch kierunkach jazdy.
2011-12-19 11:58
Tramwaje kierowane objazdem.
Uruchomiono autobusową komunikację zastępczą.
Przewidywany czas zatrzymania - 40 min.
2011-12-19 12:00