Zatrzymania i wykolejenia - spis

Podforum o wypadkach komunikacyjnych oraz o awariach pojazdów KM.
Josek102
Bywalec
Posty: 193
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Josek102 »

Wczoraj na tablicach elektronicznych na przystankach była informacja o zatrzymaniu na Pabianickiej przy JPII
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Josek102 pisze:Wczoraj na tablicach elektronicznych na przystankach była informacja o zatrzymaniu na Pabianickiej przy JPII
Zerwanie sieci trakcyjnej. Zatrzymanie 3 godziny. 11B zawracane na Rondzie Lotników. 17 na Kurczaki. 41 z Pabianic do IKEA. KZ IKEA - Plac Niepodległości.
Josek102
Bywalec
Posty: 193
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Josek102 »

Dzięki
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: STUDI »

Wczoraj to było jeszcze zatrzymanie w Lućmierzu oraz widziany był przegubowy autobus z napisem Komunikacja Zastępcza jadący Zachodnią i przecinający Limanowskiego w kierunku południowym.
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

STUDI pisze:Wczoraj to było jeszcze zatrzymanie w Lućmierzu oraz widziany był przegubowy autobus z napisem Komunikacja Zastępcza jadący Zachodnią i przecinający Limanowskiego w kierunku południowym.
W Lućmierzu nawet dwuktornie. KZ od Kuraka do Ozorkowa.

Było też zatrzymanie w Zgierzu - 45 skrócone do Helenówka.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: kuba_bed »

pawlak pisze:41 z Pabianic do IKEA. KZ IKEA - Plac Niepodległości.
Według komunikatu 41 jeździło też z placu Niepodległości do RLL. Może ktoś wyjaśnić po co? :lol:
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: STUDI »

Dla wyrabiania wzkm. Bogaci jesteśmy, stać nas, najwyżej kolejny kredycik.....
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

kuba_bed pisze:
pawlak pisze:41 z Pabianic do IKEA. KZ IKEA - Plac Niepodległości.
Według komunikatu 41 jeździło też z placu Niepodległości do RLL. Może ktoś wyjaśnić po co? :lol:
W praktyce nie było żadnego 41 które utknęło na tym odcinku. Poza tym MPK źle podało początkowo komunikat twierdząc że 17 na RLL.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: kuba_bed »

I tak właśnie można polegać na transporcie zbiorowym w Łodzi, kiedy okazuje się że tramwaj zawracany na RLL jednak mknie w stronę Kurczaków. I to nie było takie początkowo, bo ja widząc komunikat dwie godziny później nadal czytałem o wszystkich tramwajach zawracanych na RLL, kiedy MyBus w najlepsze pokazywał jazdę przez Paderewskiego.
A co do żadnego 41, które miało utknąć na tym kawałku to mam pewne wątpliwości.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: mig »

STUDI pisze:Dla wyrabiania wzkm. Bogaci jesteśmy, stać nas, najwyżej kolejny kredycik.....
Jakby stały na pętli bezczynnie, powiedziałbyś pewnie, że "to wina związków zawodowych, motorniczych nierobów i że Łodź to bogate miasto, skoro nas stać na płacenie motorniczemu za postoje a nie za jazdę" :lol:
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: STUDI »

mig pisze:
STUDI pisze:Dla wyrabiania wzkm. Bogaci jesteśmy, stać nas, najwyżej kolejny kredycik.....
Jakby stały na pętli bezczynnie, powiedziałbyś pewnie, że "to wina związków zawodowych, motorniczych nierobów i że Łodź to bogate miasto, skoro nas stać na płacenie motorniczemu za postoje a nie za jazdę" :lol:
Tak, tak nie ma to jak trochę pohejtować.... czym innym jest sytuacja spowodowana wypadkiem a czym innym standardowy rozkład jazdy. Temu pierwszemu nie można zapobiec i nie jest planowane, w drugim przypadku celowo i świadomie marnujemy tabor który stoi (czyli generuje koszty!) zamiast jeździć szczególnie gdy są braki taborowe. To rozgraniczenie jest bardzo oczywiste dla każdego zdroworozsądkowo myślącego.
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Zatrzymanie ruchu tramwajów na al. Śmigłego-Rydza przed ul. Dąbrowskiego w kierunku do ul. Broniewskiego - auto w torowisku. 18:05-18:48

Nie bardzo udało się z KZ. Jechało przez Śmigłego-Rydza i wraz z kołówką przez Orlen i Podgórną do końca ulicy (nie wiem gdzie dalej). O ile solówkom widziałem że pomagał nadzór ruchu o tyle przegub po prostu poddał się na Orlenie :D
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Kpc21 »

Dlaczego nie Śmigłego-Rydza i Niższą po prostu do samego końca, jak tramwaj? Tam można by zakończyć jakąś pętlą uliczną, najprościej przez Kilińskiego, czy najbliżej chyba Zapolskiej, ale tam mogłoby być ciasno (jednak nie ciaśniej niż na Podgórnej).

Nie mówiąc już o zawracaniu, po prostu, na rondzie Broniewskiego. Tam by nie było problemu, a skoro KZ jechała Podgórną, to pewnie i tak nie dojeżdżała do pętli tramwajowej.

Co to KZ robiło na Orlenie, jak brak tramwajów był już od Przybyszewskiego (i zapewne jechały na Lodową)? Nie wiem, jak jest z dostępnością relacji skrętnych na remontowanym skrzyżowaniu, ale prawoskręty chyba zamknięte tam nie są (nie mogę nigdzie znaleźć informacji, jak tam wygląda organizacja ruchu dla samochodów). W takiej sytuacji KZ mogłaby jechać: ŚMIGŁEGO-RYDZA/BRONIEWSKIEGO - Śmigłego-Rydza - Dąbrowskiego - Tatrzańska - Przybyszewskiego /przesiadka na tramwaj/ - Śmigłego-Rydza - ŚMIGŁEGO-RYDZA/BRONIEWSKIEGO
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Kpc21 pisze:Dlaczego nie Śmigłego-Rydza i Niższą po prostu do samego końca, jak tramwaj? Tam można by zakończyć jakąś pętlą uliczną, najprościej przez Kilińskiego, czy najbliżej chyba Zapolskiej, ale tam mogłoby być ciasno (jednak nie ciaśniej niż na Podgórnej).
Bo nie było przejazdu na obecnej przewiązce przez torowisko więc kołówka i KZ przez Orlen. KZ widziane też jadące na Niższą przez Kilińskiego.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Kpc21 »

Którą stroną Ś-R puszczony jest tam, ogólnie, ruch kołowy? Wschodnią? Ciężko mi sobie wyobrazić, jak to tam może wyglądać, że możliwy był przejazd przez Orlen (chyba pod prąd przez ten Orlen), ale nie na wprost Ś-R, i dalej, chyba przez plac budowy, do tej Podgórnej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Tak. Pod prąd. Obecnie zachodnia jezdnia przechodzi na wschodnią przy Orlenie przed skrzyżowaniem i z powrotem za skrzyżowaniem. Autobus nawet przycinał przez wyjeżdżony trawnik :D Akurat byłem za nim.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Kpc21 »

Ale po co w takim razie przejazd przez Orlen, jak żeby skręcić w Przybyszewskiego w stronę pl. Niepodległości (by dojechać do Podgórnej - na plac budowy, no ale z tego co piszesz, tak właśnie było), i tak trzeba było wrócić na jezdnię Śmigłego-Rydza? Przypuszczam, że było tam to zabezpieczone jakąś barierką czy pachołkami, by ludzie nie jechali prosto, tylko przejeżdżali przewiązką na drugą jezdnię, ale wystarczyło je odstawić i nie trzeba by było męczyć się z Orlenem.

na żółto - jak rozumiem, tak normalnie odbywa się ruch
na czerwono - tak odbywał się ruch podczas zablokowania przewiązki według tego, co piszesz
na zielono - dlaczego nie w taki sposób?
zakrzyżykowane na czarno - plac budowy
Obrazek
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Już wiem o co Ci chodzi. Po prostu nie wiesz o tym że jakiś rok temu zrobiono przebicie przez Orlen do Podgórnej :D
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: Kpc21 »

Aha - dzięki.

Rzadko bywam w tych rejonach, skąd miałem wiedzieć? :)

I jak biegnie to przebicie? Jak wszedłem w Podgórną na wysokości Orlenu na StreetView, to tam gdzie na zdjęciu satelitarnym widać tę ścieżkę, jest ogrodzona prywatna działka.

Z ciekawości, w którym miejscu autobusy wysadzały i zabierały ludzi? Przed Orlenem? Na samym Orlenie? Na Podgórnej na skrzyżowaniu z Dąbrowskiego? I czy ludzie byli informowani, gdzie na ten autobus iść?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Zatrzymania i wykolejenia - spis

Post autor: pawlak »

Przebicie jest tak jak widoczna ścieżka na mapce którą wstawiłeś na wysokości budki Orlenu. Przejazd Podgórną do Dąbrowskiego jest zaorany więc przejazdu nie ma. To była jedyna możliwość objazdu, ale prawdę mówiąc służby i tramwaje niepotrzebnie przyblokowali przewiązkę - dało się inaczej. Na pewno autobus stawał na tym przystanku w stronę południową jak kiedyś Real. Więcej z auta nie widziałem :)
ODPOWIEDZ