Awarie autobusów

Podforum o wypadkach komunikacyjnych oraz o awariach pojazdów KM.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Z tego co wiem, to przez jakiś czas 2 w ogóle nie jeździły więc nie bardzo masz rację...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Lepiej się cieszmy z tego, że U18 jeżdżą i będą jeździć, a nie rozważajmy sprawny niemalże wirtualnych Citar G (które mają stałe przydziały na 70 i ciężko złapać je gdzieś indziej)
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Jeżeli chodzi o Volvo 7700 i 7700A, to na pewno nie było takich problemów na początku eksploatacji. No, ale przecież, co szkodzi napisać, może nikt nie wyłapie...
Simon
Gaduła
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 21:08, 09 gru 2007
Lokalizacja: Łódź Górna

Post autor: Simon »

Nie było Obrazek Obrazek ZTCP w pierwszych dniach ekspoatacji widziałem dwa (lub trzy) razy 7700A na awaryjnych. Oczywiście nie musiała to być awaria jednak tak podejrzewam skoro stały na awaryjnych.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Po pierwsze; to nadal nie są konkrety.
Po drugie: Pisałeś też coś o 7700...
Nie mówiąc już o tym, że samo "stanie na awaryjnych" nie musi zaraz oznaczać awarii.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M.C., łącznie zmieniany 1 raz.
Simon
Gaduła
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 21:08, 09 gru 2007
Lokalizacja: Łódź Górna

Post autor: Simon »

M.C. pisze:Po pierwsze; to nadal nie są konkrety.
Jedyne co mogę powiedzieć to było to na linii 60. Więcej niestety nie pamiętam :? .
Po drugie: Pisałeś też coś o 7700...
To słyszałem z rozmowy kierowcy z drugim kierowcą.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Simon pisze:To słyszałem z rozmowy kierowcy z drugim kierowcą.
Aha, nie mam więcej pytań.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

2779 reanimowany na PKP Pabianice przez T20.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

kosin pisze:Dziś koło 14.30 solaris 3874(prawdopodobnie 78A) stał na awaryjnych na przystanku Lutomierska-Klonowa (w kier. CENTRUM).
Około 15.30 już jeździł.
px33 pisze:Lepiej się cieszmy z tego, że U18 jeżdżą i będą jeździć, a nie rozważajmy sprawny niemalże wirtualnych Citar G (które mają stałe przydziały na 70 i ciężko złapać je gdzieś indziej)
Urbino 18 jeżdzą, ale mają drobne usterki. Plusem serwisu producenta jest szybsza naprawa. Gdyby autobus był normalnie serwisowany przez MPK to z tymi usterkami by zjeżdzał i nie pojawiał się zapewne do końca dnia na mieście. W każdym razie nie jest najlepiej, ale oczywiście nie można też popadać w skrajność. Zastanawiam się tylko dlaczego ktoś usiłuje na siłe pokazać jak awaryjne są Volvo, czy Jelcze, a jakie wspaniałe Citaro i Solarisy... Ja lubie inny tabor, mam siać propagandę?

Jak jesteś nie w temacie Citaro to lepiej się nie wypowiadaj. Już nie ma stałych przydziałów na 70, napewno w dni robocze. Często na czerwonych brygadach jeżdzą Conecto, do niedawna Oberhauseny, które z racji tego, że teraz są na Z11, ostatnio ustąpiły miejsce Citaro z tym, że nie ma pewności, czy ten wóz będzie. Zapewne wkrótce wrócą mimo że i tak zdarza się, że jeden wóz jeździ na 70 (często na 70/1). Jak tak bardzo lubisz przegubowe Citaro to porozmawiaj sobie z kierowcami na jakich liniach są na stałe, bo ja zauważyłem, że od roku są na 75/3, 75/6, obecnie także na 57/5 (dawniej 57/9), czasami na 52/3 i 77/2, nie raz widziałem na 65A/10, więc masz pod nosem. Naprawdę nie będę specjalnie żałował, gdy "sobie je weźmiesz". Silniki (np. w #2684) stają się głośne, jak pierwszych Citaro, pourywane uchwyty (przy czterech siedzeniach na końcu) pokazują jak łatwo można zapuścić dość nowy autobus. Dobrze, że narazie póki co się trzymają i ratują nie raz sytuację.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Zastanawiam się tylko dlaczego ktoś usiłuje na siłe pokazać jak awaryjne są Volvo, czy Jelcze, a jakie wspaniałe Citaro i Solarisy... Ja lubie inny tabor, mam siać propagandę?
Jakby coś - co złego to nie ja. Więcej - na tyle na ile jeżdżę liniami obsługiwanymi przez ZEA3 jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się żeby Volvo nie przyjechało (czasami miały duże spóźnienia i opadnięty drugi człon, ale jechały), jazdą Jelczami nie mam przyjemności zbyt często się delektować. Citaro, jak już mówiłem, nie widuję.
Jak jesteś nie w temacie Citaro to lepiej się nie wypowiadaj. Już nie ma stałych przydziałów na 70, napewno w dni robocze.
W ostatni czwartek miałem okazję chwilę być na Dw. Fabrycznym. Widziałem dwie 70. Obydwie były Citarami G. Prawdopodobnie gdybym jeszcze chwilę postał pojawiłoby się Volvo albo następne Citaro. Wystarczy żeby stwierdzić, że to w miarę stały przydział?
Jak tak bardzo lubisz przegubowe Citaro [...] Naprawdę nie będę specjalnie żałował, gdy "sobie je weźmiesz". [...]
Na NS lepszych niskopodłogowych przegubowców nie ma. Na NS nie ma innych niskopodłogowych przegubowców (prawdziwych niskopodłogowych, niskowejściowych nie wliczam), co najwyżej 11 O405GN z dość niską podłogą w przyczepie. Mam za co je lubić, choćby za siedzenia które są w absolutnej ekstraklasie, więc choćby i wyło bardziej niż w Ikarusie na silniku i trzeszczało gorzej niż w starym Jelczu na dziurawej drodze, przynajmniej będę mógł wygodnie siedzieć ;)
kosin
Czasem wpada
Posty: 95
Rejestracja: śr 20:58, 28 lut 2007
Lokalizacja: Łódź - Teofilów

Post autor: kosin »

SEC pisze:
kosin pisze:Dziś koło 14.30 solaris 3874(prawdopodobnie 78A) stał na awaryjnych na przystanku Lutomierska-Klonowa (w kier. CENTRUM).
Około 15.30 już jeździł.
No tak nawet o 18.2coś wsiadłem w niego na krańcówce na Rojnej. To była moja pierwsza podróż łódzkim Solarisem przegubowym. ogólne wrażenie bardzo pozytywne, drzwi się szybko zamykają, przyśpieszenie bardzo dobre.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

px33 pisze:W ostatni czwartek miałem okazję chwilę być na Dw. Fabrycznym. Widziałem dwie 70. Obydwie były Citarami G. Prawdopodobnie gdybym jeszcze chwilę postał pojawiłoby się Volvo albo następne Citaro. Wystarczy żeby stwierdzić, że to w miarę stały przydział?
Mówię, od kiedy jeździ Z11, Oberhauseny zniknęły w większości z 70, pojawiło się więcej Citaro, które nie są na stałe na danej brygadzie. Jednego dnia Citaro może być na /1, drugiego na /5. Mogę wymieniać kiedy co jeździło na przykładach dni.

Jak chcesz pojeździć Citaro to są na czerwonych brygadach 75 w dni robocze.
Boombel_alex
Coś mówi
Posty: 38
Rejestracja: czw 13:16, 06 mar 2008
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Post autor: Boombel_alex »

3150 na patyku T-32, około 18,40 widziany na wojska polskiego w aleksie. scholowany z 78/?
Piotr
Czasem wpada
Posty: 84
Rejestracja: pn 22:23, 05 lis 2007

Post autor: Piotr »

3244 holowany przez T-32 około 7.40 po Aleksandrowskiej.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

O 14 już był na 70A/6.
eclipse
Czasem wpada
Posty: 98
Rejestracja: pt 19:20, 06 kwie 2007

Post autor: eclipse »

jakieś krótkie Citaro (ex-kraszkowe) stało dzisiaj przy skrzyzowaniu Rojna/Traktorowa - z tym że wjechało w uliczkę nazwijmy to osiedlowa
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Ok. 17 w kier. limanki na holu jechał 3975.
kosin
Czasem wpada
Posty: 95
Rejestracja: śr 20:58, 28 lut 2007
Lokalizacja: Łódź - Teofilów

Post autor: kosin »

eclipse pisze:jakieś krótkie Citaro (ex-kraszkowe) stało dzisiaj przy skrzyzowaniu Rojna/Traktorowa - z tym że wjechało w uliczkę nazwijmy to osiedlowa
No również widziałem. No bo to jest wąska osiedlowa uliczka. Niestety numer zapomniałem ale pierwszze dwie cyfry to 20 więc 1 z 19.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

#2708 zjechał awaryjnie. Widziane chyba na al. Politechniki Obrazek.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

Post autor: M.C. »

Parę minut po 19.00 w 3952 (54/2) rozerwała się wewnętrzna lewa opona z tyłu. Pojazd stał na wąskiej ul. Niciarnianej, a dodatkowym utrudnieniem dla wymijających samochodów był "zacinający się" co chwilę prawy kierunkowskaz, przez co zamiast na awaryjnych, wóz stał z włączonym lewym kierunkiem.
ODPOWIEDZ