Awarie autobusów
Po pierwsze; to nadal nie są konkrety.
Po drugie: Pisałeś też coś o 7700...
Nie mówiąc już o tym, że samo "stanie na awaryjnych" nie musi zaraz oznaczać awarii.
Po drugie: Pisałeś też coś o 7700...
Nie mówiąc już o tym, że samo "stanie na awaryjnych" nie musi zaraz oznaczać awarii.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M.C., łącznie zmieniany 1 raz.
Około 15.30 już jeździł.kosin pisze:Dziś koło 14.30 solaris 3874(prawdopodobnie 78A) stał na awaryjnych na przystanku Lutomierska-Klonowa (w kier. CENTRUM).
Urbino 18 jeżdzą, ale mają drobne usterki. Plusem serwisu producenta jest szybsza naprawa. Gdyby autobus był normalnie serwisowany przez MPK to z tymi usterkami by zjeżdzał i nie pojawiał się zapewne do końca dnia na mieście. W każdym razie nie jest najlepiej, ale oczywiście nie można też popadać w skrajność. Zastanawiam się tylko dlaczego ktoś usiłuje na siłe pokazać jak awaryjne są Volvo, czy Jelcze, a jakie wspaniałe Citaro i Solarisy... Ja lubie inny tabor, mam siać propagandę?px33 pisze:Lepiej się cieszmy z tego, że U18 jeżdżą i będą jeździć, a nie rozważajmy sprawny niemalże wirtualnych Citar G (które mają stałe przydziały na 70 i ciężko złapać je gdzieś indziej)
Jak jesteś nie w temacie Citaro to lepiej się nie wypowiadaj. Już nie ma stałych przydziałów na 70, napewno w dni robocze. Często na czerwonych brygadach jeżdzą Conecto, do niedawna Oberhauseny, które z racji tego, że teraz są na Z11, ostatnio ustąpiły miejsce Citaro z tym, że nie ma pewności, czy ten wóz będzie. Zapewne wkrótce wrócą mimo że i tak zdarza się, że jeden wóz jeździ na 70 (często na 70/1). Jak tak bardzo lubisz przegubowe Citaro to porozmawiaj sobie z kierowcami na jakich liniach są na stałe, bo ja zauważyłem, że od roku są na 75/3, 75/6, obecnie także na 57/5 (dawniej 57/9), czasami na 52/3 i 77/2, nie raz widziałem na 65A/10, więc masz pod nosem. Naprawdę nie będę specjalnie żałował, gdy "sobie je weźmiesz". Silniki (np. w #2684) stają się głośne, jak pierwszych Citaro, pourywane uchwyty (przy czterech siedzeniach na końcu) pokazują jak łatwo można zapuścić dość nowy autobus. Dobrze, że narazie póki co się trzymają i ratują nie raz sytuację.
Jakby coś - co złego to nie ja. Więcej - na tyle na ile jeżdżę liniami obsługiwanymi przez ZEA3 jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się żeby Volvo nie przyjechało (czasami miały duże spóźnienia i opadnięty drugi człon, ale jechały), jazdą Jelczami nie mam przyjemności zbyt często się delektować. Citaro, jak już mówiłem, nie widuję.Zastanawiam się tylko dlaczego ktoś usiłuje na siłe pokazać jak awaryjne są Volvo, czy Jelcze, a jakie wspaniałe Citaro i Solarisy... Ja lubie inny tabor, mam siać propagandę?
W ostatni czwartek miałem okazję chwilę być na Dw. Fabrycznym. Widziałem dwie 70. Obydwie były Citarami G. Prawdopodobnie gdybym jeszcze chwilę postał pojawiłoby się Volvo albo następne Citaro. Wystarczy żeby stwierdzić, że to w miarę stały przydział?Jak jesteś nie w temacie Citaro to lepiej się nie wypowiadaj. Już nie ma stałych przydziałów na 70, napewno w dni robocze.
Na NS lepszych niskopodłogowych przegubowców nie ma. Na NS nie ma innych niskopodłogowych przegubowców (prawdziwych niskopodłogowych, niskowejściowych nie wliczam), co najwyżej 11 O405GN z dość niską podłogą w przyczepie. Mam za co je lubić, choćby za siedzenia które są w absolutnej ekstraklasie, więc choćby i wyło bardziej niż w Ikarusie na silniku i trzeszczało gorzej niż w starym Jelczu na dziurawej drodze, przynajmniej będę mógł wygodnie siedziećJak tak bardzo lubisz przegubowe Citaro [...] Naprawdę nie będę specjalnie żałował, gdy "sobie je weźmiesz". [...]
No tak nawet o 18.2coś wsiadłem w niego na krańcówce na Rojnej. To była moja pierwsza podróż łódzkim Solarisem przegubowym. ogólne wrażenie bardzo pozytywne, drzwi się szybko zamykają, przyśpieszenie bardzo dobre.SEC pisze:Około 15.30 już jeździł.kosin pisze:Dziś koło 14.30 solaris 3874(prawdopodobnie 78A) stał na awaryjnych na przystanku Lutomierska-Klonowa (w kier. CENTRUM).
Mówię, od kiedy jeździ Z11, Oberhauseny zniknęły w większości z 70, pojawiło się więcej Citaro, które nie są na stałe na danej brygadzie. Jednego dnia Citaro może być na /1, drugiego na /5. Mogę wymieniać kiedy co jeździło na przykładach dni.px33 pisze:W ostatni czwartek miałem okazję chwilę być na Dw. Fabrycznym. Widziałem dwie 70. Obydwie były Citarami G. Prawdopodobnie gdybym jeszcze chwilę postał pojawiłoby się Volvo albo następne Citaro. Wystarczy żeby stwierdzić, że to w miarę stały przydział?
Jak chcesz pojeździć Citaro to są na czerwonych brygadach 75 w dni robocze.
-
- Coś mówi
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 13:16, 06 mar 2008
- Lokalizacja: się biorą dzieci??