Problemy z Privem i GTLodzem
nazwa.pl pisze:Szanowni Państwo,
W dniu 24 października 2008 r. miały miejsce problemy z systemem
dyskowym serwera, na którym znajduje się Państwa usługa Active
gtlodz.nazwa.pl.
Dzięki szybko podjętej akcji pomyślnie udało się zdiagnozować i usunąć
przyczynę zaistniałych problemów. Informujemy, że w dniu dzisiejszym
dane zgromadzone na Państwa serwerze zostaną przywrócone. Dane
przywrócone będą z ostatniej kopii bezpieczeństwa, która zgodnie z
polityką bezpieczeństwa w NetArt jest wykonywana co 24 godziny.
W celu uzyskania dokładniejszych informacji, prosimy o kontakt z Biurem
Obsługi Klienta NetArt.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Z poważaniem,
Sebastian Pacanek
--
Kierownik Biura Obsługi Klienta
www.netart.pl - infolinia: 0 801 33 22 33
Niestety nie miałem jak na bieżąco informować o sytuacji - brak dostępu do komputera. W tej chwili sytuacja jest opanowana, ale awaria była na tyle poważna, że odtwarzali dane z archiwum, co spowodowało zniknięcie zdjęć wrzuconych między ostatnim archiwizowaniem, a awarią. Te zdjęcia których brakowało, a które otrzymałem mailem, przywróciłem. Zapraszam pozostałych autorów do przysyłania zaginionych zdjęć (wraz z linkami).
UPDATE:
Przed chwilą otrzymałem poniższą wiadomość:
W krótkich słowach: oznacza to, że do jutra powinny się odnaleźć również pozostałe zaginione zdjęcia. Można zatem się wstrzymać z podsyłaniem ich do mnie. Dopiero jeśli jutro ich nadal nie będzie, trzeba będzie działać.nazwa.pl pisze: Szanowni Państwo,
W związku z problemami z macierzą dyskową serwera, na której znajdowały
się Państwa dane (wgrane pliki, poczta elektroniczna) na serwerze Active
gtlodz.nazwa.pl, jakie miały miejsce w dniu 24.10.2008, chcielibyśmy
poinformować Państwa, iż oprócz tego że przywróciliśmy dane z ostatniej
kopii bezpieczeństwa, pracujemy nad przywróceniem danych z uszkodzonych
nośników (zmodyfikowanych pomiędzy datą wykonania ostatniej kopii
bezpieczeństwa, a chwilą wystąpienia problemów).
Najpóźniej w ciągu 24 godzin na Państwa serwer zostaną przywrócone dane
z momentu wystąpienia przerwy w świadczeniu usług. Jednocześnie na
serwerze pozostaną również dane zmodyfikowane przez Państwa od dnia
wystąpienia problemów (24.10.2008).
Informujemy, iż problem nie dotyczył danych zgromadzonych w bazach
danych, gdyż znajdują się one na innych macierzach dyskowych.
Prosimy o weryfikację kompletności konfiguracji i danych zgromadzonych
na Państwa serwerze. W przypadku niezgodności ze stanem z dnia
24.10.2008 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, a nasi
administratorzy wyjaśnią Państwa problem w pierwszej kolejności.
Za zaistniałą sytuację przepraszamy i jednocześnie chcemy zapewnić, że
podjęliśmy stosowne kroki w celu uniknięcia w przyszłości podobnych
sytuacji.
Z poważaniem,
Sebastian Pacanek
--
Kierownik Biura Obsługi Klienta
www.netart.pl - infolinia: 0 801 33 22 33
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ukalo, łącznie zmieniany 1 raz.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Każdą najmniejszą pierdołę musisz zgłaszać? Sawik umówmy się, że jeżeli nie działa ponad godzinę - to pisz.
Ale to i tak bez sensu bo po co pisać tutaj, skoro jak nie działa to nie działa nikomu?
Też sposób na podbijanie licznika.
Zauważ, że jeżeli była jakaś duża awaria - Administrator sam o tym pisał.
Ale to i tak bez sensu bo po co pisać tutaj, skoro jak nie działa to nie działa nikomu?
Też sposób na podbijanie licznika.
Zauważ, że jeżeli była jakaś duża awaria - Administrator sam o tym pisał.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Raczej 6, dołączonej do mojego Windowsa z 2003 roku
Przeglądarka bez zakładek, muląca jak jasny gwint - a niech licho z tym idzie!
Przeglądarka bez zakładek, muląca jak jasny gwint - a niech licho z tym idzie!
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez prof_klos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...