Tutaj będą dyskusje o sondach Łódzkiego Serwisu Komunikacyjnego. Pojawiła się nowa ankieta.
Otóż jakie autobusy powinno zakupić MPK. Mniej, ale niskopodłogowych, czy więcej ale średniopodłogowych?
I jest to bardzo dobre pytanie. Zaznaczyłem, że mniej, lecz niskopodłogowych. Dodam, że zrobiłem to bez przekonania. Bo z jednej strony Ikarusy się rozlatują, a z drugiej zakupy autobusów średnipodłogowych to taki krok w tył.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja zdecydowałem się na na opcję średniopodłogową. Pewnie, że fajnie byłoby żeby kupili setkę niskaczy, ale kasy jest tyle, ile jest, a taboru brakuje strasznie. Pamiętać też trzeba, że te busy zastąpią ikarusy, a nie Volva czy Mercedesy, więc z tej strony patrząc - nie jest to krok wstecz. Zrsztą z tego co widziałem, to do Connecto łatwiej wsiąść niż do Jelcza 121, który nie przyklękł.
Do Connecto wsiada sie podobnie jak do 405-ki. Jezdze czasem Tescowatym i tam wiele starszych osob nie ma z tym problemu. Trzeba zauwazyc fakt, ze podloga tam jest wyzej niz w niskopodlogowym ale znacznie nizej niz w 280-ce.
Problem w tym ze zamiast 30 Conecto G i 7 Citaro G mozna spokojnie kupic 33 Soalrisy U-18. Wiec jestem jak najbardziej za solarkami. O czym zreszta IPT mowilo nie raz.
Aleksej pisze:Problem w tym ze zamiast 30 Conecto G i 7 Citaro G mozna spokojnie kupic 33 Soalrisy U-18. Wiec jestem jak najbardziej za solarkami. O czym zreszta IPT mowilo nie raz.
I dlatego wybrałem niską podłogę. Rzecz to jest dobrze poszukać a nie kupować byleco byle miało znaczek Merc(s)edesa