Pierwsza kolejowa impreza w Łodzi
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Pierwsza kolejowa impreza w Łodzi
Mam taką propozycje , mianowicie
W wakacje , jakoś koło 25 sierpnia można zrobić przejazd składem po węźle łódzkim , w tym po bocznicach których wbrew pozorom jest dosyć sporo.
Proponowany skład
SM30/SM42 + 2x Bh
Początek imprezy na Olechowie
Przypuszczalna trasa przejazdu
Łódź Olechów - Łódź Chojny - Łódź Dąbrowa - bocznica do elektrociepłowni - Łódź Widzew Janów [ czy jakoś tak] -Łódź Widzew - bocznica Anilana - Łódź Widzew -Łódź Fabryczna - ECI-Łódź Widzew- Łódź Stoki [ nieistniejąca] -Zgierz-EC Boruta [ chyba]-Grotniki-Ozorków-bocznica[Ozorków]-powrót do Łodzi Kaliskiej
Wszystko to oczywiście gdybanie
Jeżeli pomysł chwyciłby , można dać cynk do kolegi Warsika [ wówczas mamy szanse zapełnienia w 100%] oraz dać cynk na paru forach.
Moim zdaniem problemem jest zezwolenie na wjazd na bocznice , bo jakby nie patrzeć w większości to jest jednak teren prywatny.
Odpowiadajcie i dyskutujcie
W wakacje , jakoś koło 25 sierpnia można zrobić przejazd składem po węźle łódzkim , w tym po bocznicach których wbrew pozorom jest dosyć sporo.
Proponowany skład
SM30/SM42 + 2x Bh
Początek imprezy na Olechowie
Przypuszczalna trasa przejazdu
Łódź Olechów - Łódź Chojny - Łódź Dąbrowa - bocznica do elektrociepłowni - Łódź Widzew Janów [ czy jakoś tak] -Łódź Widzew - bocznica Anilana - Łódź Widzew -Łódź Fabryczna - ECI-Łódź Widzew- Łódź Stoki [ nieistniejąca] -Zgierz-EC Boruta [ chyba]-Grotniki-Ozorków-bocznica[Ozorków]-powrót do Łodzi Kaliskiej
Wszystko to oczywiście gdybanie
Jeżeli pomysł chwyciłby , można dać cynk do kolegi Warsika [ wówczas mamy szanse zapełnienia w 100%] oraz dać cynk na paru forach.
Moim zdaniem problemem jest zezwolenie na wjazd na bocznice , bo jakby nie patrzeć w większości to jest jednak teren prywatny.
Odpowiadajcie i dyskutujcie
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Więc po kolei:
- Pomysł jest zarąbiaszczy.
- Data niewykonalna, ja obstawiałbym raczej przygotować się bardzo (!) porządnie na przyszły rok.
- o zapełnienie to się nie martw.
- O zezwolenia czasem jest krucho. Rozmawiałem niedawno z kolegą z SMK w Krakowie. Najciekawszą odpowiedzią odmowną na pytanie o możliwość wjazdu na teren bocznicy zakładu szynobusem SN81 było coś w tonie "Przykro nam, nasza fabryka nie posiada żadnego szynobusu typu SN81. Jednocześnie zapraszamy do zwiedzania Izby Tradycji (...)".
- Ale sam zamysł imprezy jest realny. Proponuję nakreślić wszystkie istniejące bocznice w węźle łódzkim i pisać o zezwolenia. Na podstawie otrzymanych dopiero możnaby zacząć sensownie układać trasę. Od siebie chciałbym dodać przejazd obwodówką na niezaliczalnym odcinku Łódź Widzew - Zgierz. W samym regionie też by się znalazły jakieś łącznice ciekawe.
- Potrzeba kierownictwa imprezy.
Tyle mojego.
- Pomysł jest zarąbiaszczy.
- Data niewykonalna, ja obstawiałbym raczej przygotować się bardzo (!) porządnie na przyszły rok.
- o zapełnienie to się nie martw.
- O zezwolenia czasem jest krucho. Rozmawiałem niedawno z kolegą z SMK w Krakowie. Najciekawszą odpowiedzią odmowną na pytanie o możliwość wjazdu na teren bocznicy zakładu szynobusem SN81 było coś w tonie "Przykro nam, nasza fabryka nie posiada żadnego szynobusu typu SN81. Jednocześnie zapraszamy do zwiedzania Izby Tradycji (...)".
- Ale sam zamysł imprezy jest realny. Proponuję nakreślić wszystkie istniejące bocznice w węźle łódzkim i pisać o zezwolenia. Na podstawie otrzymanych dopiero możnaby zacząć sensownie układać trasę. Od siebie chciałbym dodać przejazd obwodówką na niezaliczalnym odcinku Łódź Widzew - Zgierz. W samym regionie też by się znalazły jakieś łącznice ciekawe.
- Potrzeba kierownictwa imprezy.
Tyle mojego.
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Jeśli uważasz, że Ci starczy - to próbuj. Ale ja nie uznaję tego za realne, szczególnie, że pewnie duża część z nas w wakacje będzie mało osiągalna, podobnie jak kierownictwa zakładów choćby. Nie lepiej zrobić coś z dużą pompą na przyszły rok? A gdzie Ty chcesz robić imprezę po województwie, jak z linii ŁWK nieczynny mamy de facto tylko Łowicz, przy czym wróci? Chyba, że chcesz robić Bełchatowy czy tam Spały, ale to w ogóle nie rozmawiajmy o starcie w Łodzi tylko Tomaszowie czy Piotrkowie, bo szkoda kasy na dojazd.
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Zawsze można zrobić wszystko we wrześniu. Kiedyś czytałem że jacyś MK z Wrocka wynajeli prywatną ST44 i zrobili imprezkę Podejrzewam że PKP nieźle by zabuliło za najem gagara
Jeżeli mówię o województwie łódzkim to mam na myśli okolice maksymalnie w promieniu 50 kilometrów , ze startem z Łodzi Fabrycznej bądź Olechowa
Jeżeli mówię o województwie łódzkim to mam na myśli okolice maksymalnie w promieniu 50 kilometrów , ze startem z Łodzi Fabrycznej bądź Olechowa
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Przede wszystkim trzymajmy się SM30 - jest sprawna na Olechowie. To już zabytek i ciekawostka. Niestety, nie da się powtórzyć Księżego Młyna, więc trzeba zadowolic sie tym co zostało.
Dalkia jak sądzę poszłaby nam na rękę z wjazdem na teren np. EC4. Tutaj warto też pisac od razu podanie o możliwość zwiedzenia sterowni, hali kotłów i innych obiektów produkcyjnych - na samo EC4 należałoby wygospodarować nawet kilka godzin bo zainteresowani na pewno znajdą cos ciekawego dla siebie. Niestety, o wjeździe na komin zapomnijcie przy dużej grupie osób. Pozostaje tylko kwestia do której komórki organizacyjnej uderzać.
Dalkia jak sądzę poszłaby nam na rękę z wjazdem na teren np. EC4. Tutaj warto też pisac od razu podanie o możliwość zwiedzenia sterowni, hali kotłów i innych obiektów produkcyjnych - na samo EC4 należałoby wygospodarować nawet kilka godzin bo zainteresowani na pewno znajdą cos ciekawego dla siebie. Niestety, o wjeździe na komin zapomnijcie przy dużej grupie osób. Pozostaje tylko kwestia do której komórki organizacyjnej uderzać.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Pomysł fajny. Jest tez kilka bocznic na Żabieńcu w tym do Elektrociepłowni i przesypowni cementu oraz do ABB
Pomysł super, aczkolwiek pomysł imprezy na linii do Bełchatowa chyba mnie kusi jeszcze bardziej. A zwłaszcza gdyby udało się podjechać do końca trasy tj. pod elektrownię i za plac uśredniania węgla to by była absolutna rewelacja.
No i jeszcze bocznicę w Łasku :->
W samej Łodzi chętnie zaliczyłbym łącznicę Olechów - Andrzejów i... przesypownię na Lublinku ]:->
I frytki też
Natomiast nie wiem (nie znam się) czy bocznica w Ozorkowie jest na tyle atrakcyjna by się tam pchać - to w końcu sporo czasu w plecy, a linia zatkana może być ciężko z wpasowaniem się w rozkład.
P.S. A zamiast bh lepiej goerlitze Kolei Mazowieckich, albo w MR od Arrivy. Jak szaleć to szaleć, a co!
P.S. 2 wbrew pozorom niektóre z powyższych uwag można również potraktować na, w miarę, poważnie.
No i jeszcze bocznicę w Łasku :->
W samej Łodzi chętnie zaliczyłbym łącznicę Olechów - Andrzejów i... przesypownię na Lublinku ]:->
I frytki też
Natomiast nie wiem (nie znam się) czy bocznica w Ozorkowie jest na tyle atrakcyjna by się tam pchać - to w końcu sporo czasu w plecy, a linia zatkana może być ciężko z wpasowaniem się w rozkład.
P.S. A zamiast bh lepiej goerlitze Kolei Mazowieckich, albo w MR od Arrivy. Jak szaleć to szaleć, a co!
P.S. 2 wbrew pozorom niektóre z powyższych uwag można również potraktować na, w miarę, poważnie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
Pierwszym zadaniem jest określenie dokładnej trasy przejazdu i kilometraż .
Skład - SM30+3xBh , pod warunkiem że damy informacje Warsikowi , a on roześle ją wszystkim mkolom w Polsce.
Drugie albo i nawet pierwsze to zgoda Dalki na wjazd na teren ich elektociepłowni
Moim zdaniem można zaliczyć wszystkie EC oraz bocznice ABB.Czyli mamy jeszcze kwestie ABB.
Jeżeli będziemy wiedzieli już wszystko na temat trasy przejazdu , należy ustalić kilometraż i dać wniosek do PKPu . Ja być może niedługo będę na Olechowie , to popytam się pracowników na temat SM30
Skład - SM30+3xBh , pod warunkiem że damy informacje Warsikowi , a on roześle ją wszystkim mkolom w Polsce.
Drugie albo i nawet pierwsze to zgoda Dalki na wjazd na teren ich elektociepłowni
Moim zdaniem można zaliczyć wszystkie EC oraz bocznice ABB.Czyli mamy jeszcze kwestie ABB.
Jeżeli będziemy wiedzieli już wszystko na temat trasy przejazdu , należy ustalić kilometraż i dać wniosek do PKPu . Ja być może niedługo będę na Olechowie , to popytam się pracowników na temat SM30