Strona 2 z 2
: czw 20:18, 22 maja 2008
autor: Tomasz.bu
Nic tylko szynobus wynająć
Chociaż z drugiej strony przy takich różnicach cen... Wiadomo ile mógłby kosztować podsył szynobusa z Torunia, Warszawy lub Częstochowy (bo te są najbliższe)? I w ogóle jaka szansa na to, że by się udało takowy wydębić (nawet przy założeniu, że dębili byśmy w sobotę/niedzielę)? To tak bardziej w kwestii Spały lub Bełchatowa
Wiadomo w ogóle w jaki sposób się nalicza opłatę za taką usługę?
Czy nie byłoby możliwości skombinowania czegoś u jakiegoś prywaciarza? Pewnie kiepsko, zwłaszcza jeśli chodzi o wagony pasażerskie...
: czw 20:28, 22 maja 2008
autor: o3r
Sprowadźmy machajki i na nich pojedźmy
: pt 07:26, 23 maja 2008
autor: KMST197
Albo weźmy Lilpopy z MKM zamieńmy wózki i gotowe
: pt 10:19, 23 maja 2008
autor: dankwiat
smugler1990 pisze:, pod warunkiem że damy informacje Warsikowi , a on roześle ją wszystkim mkolom w Polsce.
Ja znam prezesa Łódzkiego Klubu Modelarzy Kolejowych, może on ma jakieś kontakty z kolejarzami, no i pewnie miłośnikami.
: pt 22:30, 23 maja 2008
autor: smugler1990
Cynk można dać do ŁKMK , to dodatkowe 15 osób . Po 13 czerwca biorę się za sprawę już porządnie , puki co wypytam kolegę którego rodzice pracują w Dalki na ten temat
: sob 02:17, 24 maja 2008
autor: Bluebell
Pomysł super
: ndz 00:04, 25 maja 2008
autor: o3r
smugler1990 pisze:puki
No jak w wagonach będą puki i stuki, to nie wiem, czy to bezpieczne
: wt 20:26, 27 maja 2008
autor: mch
Ty niepoprawny poprawiaczu.
Poziom trudności "easy" to szynobus, tak?
Mnie to się marzy wersja hard: tekatka z Chabówki i skład piętrusów.
: wt 22:04, 27 maja 2008
autor: Tomasz.bu
No nie wiem. Szynobus trzeba by ściągnąć z Częstochowy (mają jeden, ale on tam robi 100 km/dzień, więc strata dla nich niewielka), Warszawy (Koleje Mazowieckie - problem z obsadą i podsyłem) albo Torunia (Arriva, więc patrz jak Koleje Mazowieckie), względnie Poznania. Wszystko dość daleko, niestety.
: wt 23:14, 27 maja 2008
autor: rkplodz
Jezus to jak oni tego częstochowiaka wytrasowali? Jak głęboko trzeba skretynieć by takie coś wymyśleć? Kupno nowego sprzętu na 100km dziennie mija się z celem
: śr 12:12, 28 maja 2008
autor: Tomasz.bu
Z tymi 100 km trochę przesadziłem
Jakieś 2 lata temu wagon robił 3 (słownie: trzy) kursy dziennie w relacji Częstochowa - Lubliniec - Częstochowa, co dawało 240 km. Teraz nastąpił "rozwój" i szynobus robi całe... 4 kursy = 320 km
Nie zmienia to faktu, że akurat śląskie kompletnie nie miało pomysłu co z tym rodzynkiem zrobić*. Z resztą - sam fakt kupienia spalinowego szynobusa do obsługi tras zelektryfikowanych wiele mówi.
* - to znaczy konkretnie miało jeden pomysł - aby szynobusem obsługiwać trasę Chorzew - Siemkowice - Częstochowa - no ale oczywiście łódzki marszałek się wypiął i powiedział, że albo "Suzuki-kibel, albo nic". No i właśnie efekt tego wypięcia mamy w postaci półtorej pary dziennie na tej trasie i składu na 200 osób wiozącego osób (w porywach) 30.
: śr 13:07, 28 maja 2008
autor: rkplodz
Cóż, już się przeraziłem, że to tak jak niektóre obiegi peerowskich kibli na 70km
Jakie to wszystko jest poronione...
Druga impreza
: pn 22:03, 02 cze 2008
autor: Tomasz.bu
Przepraszam za dzielenie skóry na niedźwiedziu, ale jakoś ten pomysł z szynobusem bardzo mi zasmakował
Jeśli wolno sobie pofantazjować, to drugą imprezę można by zrobić wykorzystując szynobusa do zaliczenia:
1. Piotrków - Bełchatów - Biały Ług (+ ew. druga odnoga linii w okolicach elektrowni)
2. Tomaszów - Spała
3. Słotwiny (?) Budziszewice Łódzkie (te tory to w ogóle jeszcze istnieją?)
4a. Łask - +/- lotnisko (tyle ile da sie przejechać)
albo 4b. pojechać sobie do Opoczna/Końskich/Stąporkowa/Skarżyska - bo to ładna linia
: wt 21:56, 09 mar 2010
autor: railman93
4a. Łask - +/- lotnisko (tyle ile da sie przejechać)
No chyba wkrótce mile Cię zaskoczy pewna informacja
Re: Druga impreza
: ndz 11:54, 21 mar 2010
autor: mch
Tomasz.bu pisze:
2. Tomaszów - Spała
Od czasu napisania tego posta trochę się pozmieniało. Ta linia nie jest już przejezdna - ubytki w torze. Szybko to tam żaden pociąg nie pojedzie (jeśli w ogóle jeszcze kiedyś pojedzie).
: pn 19:52, 19 kwie 2010
autor: smugler1990
Od jakiegoś czasu myślę nad prostym pomysłem - impreza EN57 w relacji:
Łódź Fabryczna-Łódź Widzew (pożegnanie przed przebudową)
Łódź Widzew-Zgierz
Zgierz-Łowicz
Problem tkwi w organizacji taboru (PR) oraz zgody na przejazd (PLK). Bocznice to duża impreza - co najmniej 3 razy więcej instytucji do oblatania. Pytanie tylko gdzie PRy mają siedzibę w Łodzi? Tak samo PLK.
: pn 20:18, 19 kwie 2010
autor: o3r
Kiblem z Fabrycznej na Widzew można się bujnąć codziennie
Co do łódzkiego ZPR, dane są na stronie PR:
http://www.przewozyregionalne.pl/w-regionach,lodzkie,kontakt.html