PLANOWA OBSADA LINII - AUTOBUSY [WYKAZY ARCHIWALNE]
PLANOWA OBSADA LINII - AUTOBUSY [WYKAZY ARCHIWALNE]
Zasady:
Kn - autobus krótki - niskopodłogowy
Pn - autobus przegubowy - niskopodłogowy
P - autobus przegubowy - średnio lub wysokopodłogowy
M - minibus (Vero)
W nawiasie podano numery brygad. W przypadku braku brygad - podany tabor obsługuje całość linii.
Gwiazdka "*" oznacza, że nie ma reguły co do obsady danej brygady.
Kolorem czerwonym oznaczone są linie zastępcze, tymczasowe.
Kolorem zielonym oznaczone są linie na okres wakacji. Jeżeli na okres wakacji zmienia się rodzaj obsady linii, wozy kursujące planowo poza okresem wakacji NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI w okresie wakacyjnym.
Jeżeli na danej linii występuje OBSADA MIESZANA to niezależnie od dnia w ciągu całego tygodnia, odpowiednio wozy krótkie, przegubowe lub mini na tych liniach NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI.
Lista uzupełniana w miarę na bieżąco.
Planowa obsada linii obsługiwanych przez ZEA-1:
51; 51A; 51B
Dni robocze:
Kn (3, 4, 5, 6, 7, 8, 11)
Pn (1, 2, 9, 10, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (1, 4)
Pn (2, 3, 5)
53; 53A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 4, 7)
Pn (4, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
54; 54A
Kn
56
Kn
57
Kn
59
Kn
60; 60A; 60B
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5, 7, 8 )
Pn (4, 6)
Soboty:
Kn (1, 2)
Pn (3)
Niedziele i święta:
Kn
66
Kn
67
Kn
73
Kn
74; 74A; 74B
Kn
78; 78A
Dni robocze:
Kn (7, 8, 9, 10)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (6, 7)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 8 )
79
Kn
81
Pn
83
Kn
85; 85A
Pn
87
Pn
88; 88A
Kn
89
Kn
96
Pn
99; 99A
Pn
Z3
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
Z5
Kn
Z10
Dni robocze:
Pn
Soboty; Niedziele i święta:
Pn
N1
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N2
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygady nr 1, 2)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygady nr 1, 3, 4, 5)
N6
Kn
STAN NA: 18.10.2014 r.
Kn - autobus krótki - niskopodłogowy
Pn - autobus przegubowy - niskopodłogowy
P - autobus przegubowy - średnio lub wysokopodłogowy
M - minibus (Vero)
W nawiasie podano numery brygad. W przypadku braku brygad - podany tabor obsługuje całość linii.
Gwiazdka "*" oznacza, że nie ma reguły co do obsady danej brygady.
Kolorem czerwonym oznaczone są linie zastępcze, tymczasowe.
Kolorem zielonym oznaczone są linie na okres wakacji. Jeżeli na okres wakacji zmienia się rodzaj obsady linii, wozy kursujące planowo poza okresem wakacji NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI w okresie wakacyjnym.
Jeżeli na danej linii występuje OBSADA MIESZANA to niezależnie od dnia w ciągu całego tygodnia, odpowiednio wozy krótkie, przegubowe lub mini na tych liniach NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI.
Lista uzupełniana w miarę na bieżąco.
Planowa obsada linii obsługiwanych przez ZEA-1:
51; 51A; 51B
Dni robocze:
Kn (3, 4, 5, 6, 7, 8, 11)
Pn (1, 2, 9, 10, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (1, 4)
Pn (2, 3, 5)
53; 53A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 4, 7)
Pn (4, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
54; 54A
Kn
56
Kn
57
Kn
59
Kn
60; 60A; 60B
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5, 7, 8 )
Pn (4, 6)
Soboty:
Kn (1, 2)
Pn (3)
Niedziele i święta:
Kn
66
Kn
67
Kn
73
Kn
74; 74A; 74B
Kn
78; 78A
Dni robocze:
Kn (7, 8, 9, 10)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (6, 7)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 8 )
79
Kn
81
Pn
83
Kn
85; 85A
Pn
87
Pn
88; 88A
Kn
89
Kn
96
Pn
99; 99A
Pn
Z3
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
Z5
Kn
Z10
Dni robocze:
Pn
Soboty; Niedziele i święta:
Pn
N1
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N2
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygady nr 1, 2)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygady nr 1, 3, 4, 5)
N6
Kn
STAN NA: 18.10.2014 r.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M.C., łącznie zmieniany 11 razy.
ZEA-2:
50; 50A
Dni robocze:
Pn (1, 3, 5, 6, 7)
Kn (2, 4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
52
Kn
55
Kn
61
Kn
62, 62A
M (1-5)
Kn (6)
63
M
64
Kn
65; 65A
P; Pn
68
Dni robocze:
Kn (1-4)
M (5)
Soboty; Niedziele i święta:
M
69; 69A; 69B
Dni robocze:
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17)
Kn (11, 13, 15)
Soboty:
P; Pn (4, 6, 7, 9, 10)
Kn (1, 2, 3, 5, 8 )
Niedziele i święta:
P; Pn (1, 3, 4, 5, 6, 7)
Kn (2, 8, 9)
70; 70A; 70B
P; Pn
71; 71A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3)
M (4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (2, 3)
M (1) - brygada łączona 62A/1 + 71A/1
72
Kn
75
Dni robocze;
P; Pn (1, 4)
Kn (2, 3, 5, 7)
Soboty:
Kn
Niedziele i święta:
Kn
76
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
Pn (4, 6, 7)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
77
Dni robocze;
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5)
Kn (6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
80
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
P; Pn (4, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
82, 82A
Dni robocze:
P; Pn (1, 3, 4, 5)
Kn (2, 6)
Soboty; Niedziele i święta
Kn
84
Dni robocze:
Kn (2)
M (1, 3)
Soboty; Niedziele i święta:
M
86
Dni robocze:
P; Pn (2, 4)
Kn (3, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
90
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
91; 91A
Kn
92
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
93
Kn
94
Kn
95; 95A
Dni robocze:
P; Pn (1, 2)
Kn (3, 4)
M (5)
Soboty
Kn
Niedziele i święta:
M
98; 98A; 98B
Dni robocze:
P; Pn
Soboty; Niedziele i święta:
P; Pn
Z3
Dni robocze:
Kn
N3
Kn
N4
Kn
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygada nr 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygada nr 2)
N7
Nd/Pn - Czw/Pt
Pn - (brygady nr 2, 4)
Kn - (brygady nr 1, 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn
STAN NA: 18.10.2014 r.
50; 50A
Dni robocze:
Pn (1, 3, 5, 6, 7)
Kn (2, 4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
52
Kn
55
Kn
61
Kn
62, 62A
M (1-5)
Kn (6)
63
M
64
Kn
65; 65A
P; Pn
68
Dni robocze:
Kn (1-4)
M (5)
Soboty; Niedziele i święta:
M
69; 69A; 69B
Dni robocze:
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17)
Kn (11, 13, 15)
Soboty:
P; Pn (4, 6, 7, 9, 10)
Kn (1, 2, 3, 5, 8 )
Niedziele i święta:
P; Pn (1, 3, 4, 5, 6, 7)
Kn (2, 8, 9)
70; 70A; 70B
P; Pn
71; 71A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3)
M (4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (2, 3)
M (1) - brygada łączona 62A/1 + 71A/1
72
Kn
75
Dni robocze;
P; Pn (1, 4)
Kn (2, 3, 5, 7)
Soboty:
Kn
Niedziele i święta:
Kn
76
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
Pn (4, 6, 7)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
77
Dni robocze;
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5)
Kn (6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
80
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
P; Pn (4, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
82, 82A
Dni robocze:
P; Pn (1, 3, 4, 5)
Kn (2, 6)
Soboty; Niedziele i święta
Kn
84
Dni robocze:
Kn (2)
M (1, 3)
Soboty; Niedziele i święta:
M
86
Dni robocze:
P; Pn (2, 4)
Kn (3, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
90
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
91; 91A
Kn
92
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
93
Kn
94
Kn
95; 95A
Dni robocze:
P; Pn (1, 2)
Kn (3, 4)
M (5)
Soboty
Kn
Niedziele i święta:
M
98; 98A; 98B
Dni robocze:
P; Pn
Soboty; Niedziele i święta:
P; Pn
Z3
Dni robocze:
Kn
N3
Kn
N4
Kn
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygada nr 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygada nr 2)
N7
Nd/Pn - Czw/Pt
Pn - (brygady nr 2, 4)
Kn - (brygady nr 1, 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn
STAN NA: 18.10.2014 r.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 118 razy.
Czy z obsługi pełnej 50 nie spadły jakoś ostatnio przeguby? Dzisiaj na 50/7 jest jakiś gniot, a na innej 2366
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Umowy międzygminne również obowiązują. 50/7 - szczytówka (większe prawdopodobieństwo "ciekawostki"), a krótki Solaris - przypadek moim zdaniem.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 660
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez emilek12, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.
Mateusz
EA-1
EA-1

-
- Sympatyk forum
- Posty: 660
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Jeszcze zapomniałeś o 11 i 12 brygadzie gdzie także kursują autobusy przegubowemig pisze:Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
Tak, wszystkie brygady planowo na krótki wóz.Mat pisze:A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.
@emilek: zgadza się.
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-5 k, 6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na 2.11.2015
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-5 k, 6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na 2.11.2015
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 12 razy.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 660
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
W soboty także pierwszy kurs na lotnisko jest wykonany z zajezdni Limanowskiego do Lotniska, po czym chyba także przechodzi w 99.mig pisze: 65 EA2
R: 1-10 d
S: 1-7 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/3 z Maratońskiej (odjazd 4.35 z lotniska)
Na dniach zaktualizuję autobusy. Z tego co już wiadomo 55/2 i 72/3 to brygady na przeguba, poza tym przeguby wyjadą na część brygad 57, 80 i 86. 95 na krótkich.
A na razie tramwaje - z ciekawostek tylko 4 linie będą obsługiwane przez obie zajezdnie, 6 M8C zawita na 13, 4 CR na 10, 41 i 15 w całości na Konstalach, dojdzie dwunasta brygada na 46 (słusznie bo czasy postoju na Zdrowiu były do tej pory żałosne zważywszy na długość linii). Powraca instytucja "skoczków", tym razem na linię 3 w dni robocze - w związku ze zbyt małą ilością miejsca na Olechowie posiłki będą na Augustowie i motorniczy na ich czas będą się tam zamieniać.
A na razie tramwaje - z ciekawostek tylko 4 linie będą obsługiwane przez obie zajezdnie, 6 M8C zawita na 13, 4 CR na 10, 41 i 15 w całości na Konstalach, dojdzie dwunasta brygada na 46 (słusznie bo czasy postoju na Zdrowiu były do tej pory żałosne zważywszy na długość linii). Powraca instytucja "skoczków", tym razem na linię 3 w dni robocze - w związku ze zbyt małą ilością miejsca na Olechowie posiłki będą na Augustowie i motorniczy na ich czas będą się tam zamieniać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-5 m, 6 k
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
2.11-1.12.2015
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-5 m, 6 k
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
2.11-1.12.2015
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-5 k
S: 1-5 k
N: 1-4 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2 k
N: 1 m, 2 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na 1.01.2016
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-5 k
S: 1-5 k
N: 1-4 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2 k
N: 1 m, 2 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na 1.01.2016
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na okres 1.12.2015-31.12.2015
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k
52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k
56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k
57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k
58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k
59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k
60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k
61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2
66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m
69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k
70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d
71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k
73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k
77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k
78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k
80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m
85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k
87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k
89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -
90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k
91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k
92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1
94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k
95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k
96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d
98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d
99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d
N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d
N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d
N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k
N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k
Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto
Stan na okres 1.12.2015-31.12.2015