PLANOWA OBSADA LINII - AUTOBUSY [WYKAZY ARCHIWALNE]

Który autobus na której linii. Ciekawostki taborowe itp.
M.C.
Gaduła
Posty: 1958
Rejestracja: sob 16:08, 01 gru 2007

PLANOWA OBSADA LINII - AUTOBUSY [WYKAZY ARCHIWALNE]

Post autor: M.C. »

Zasady:

Kn - autobus krótki - niskopodłogowy
Pn - autobus przegubowy - niskopodłogowy
P - autobus przegubowy - średnio lub wysokopodłogowy
M - minibus (Vero)

W nawiasie podano numery brygad. W przypadku braku brygad - podany tabor obsługuje całość linii.

Gwiazdka "*" oznacza, że nie ma reguły co do obsady danej brygady.

Kolorem czerwonym oznaczone są linie zastępcze, tymczasowe.

Kolorem zielonym oznaczone są linie na okres wakacji. Jeżeli na okres wakacji zmienia się rodzaj obsady linii, wozy kursujące planowo poza okresem wakacji NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI w okresie wakacyjnym.

Jeżeli na danej linii występuje OBSADA MIESZANA to niezależnie od dnia w ciągu całego tygodnia, odpowiednio wozy krótkie, przegubowe lub mini na tych liniach NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI.

Lista uzupełniana w miarę na bieżąco.


Planowa obsada linii obsługiwanych przez ZEA-1:

51; 51A; 51B
Dni robocze:
Kn (3, 4, 5, 6, 7, 8, 11)
Pn (1, 2, 9, 10, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (1, 4)
Pn (2, 3, 5)
53; 53A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 4, 7)
Pn (4, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
54; 54A
Kn
56
Kn
57
Kn
59
Kn
60; 60A; 60B
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5, 7, 8 )
Pn (4, 6)
Soboty:
Kn (1, 2)
Pn (3)
Niedziele i święta:
Kn
66
Kn
67
Kn
73
Kn
74; 74A; 74B
Kn
78; 78A
Dni robocze:
Kn (7, 8, 9, 10)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (6, 7)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 8 )
79
Kn
81
Pn
83
Kn
85; 85A
Pn
87
Pn
88; 88A
Kn
89
Kn
96
Pn
99; 99A
Pn
Z3
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
Z5
Kn
Z10
Dni robocze:
Pn
Soboty; Niedziele i święta:
Pn

N1
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N2
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygady nr 1, 2)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygady nr 1, 3, 4, 5)
N6
Kn

STAN NA: 18.10.2014 r.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M.C., łącznie zmieniany 11 razy.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

ZEA-2:

50; 50A
Dni robocze:
Pn (1, 3, 5, 6, 7)
Kn (2, 4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
52
Kn
55
Kn
61
Kn
62, 62A
M (1-5)
Kn (6)
63
M
64
Kn
65; 65A
P; Pn
68
Dni robocze:
Kn (1-4)
M (5)
Soboty; Niedziele i święta:
M
69; 69A; 69B
Dni robocze:
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17)
Kn (11, 13, 15)
Soboty:
P; Pn (4, 6, 7, 9, 10)
Kn (1, 2, 3, 5, 8 )
Niedziele i święta:
P; Pn (1, 3, 4, 5, 6, 7)
Kn (2, 8, 9)
70; 70A; 70B
P; Pn
71; 71A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3)
M (4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (2, 3)
M (1) - brygada łączona 62A/1 + 71A/1
72
Kn
75
Dni robocze;
P; Pn (1, 4)
Kn (2, 3, 5, 7)
Soboty:
Kn
Niedziele i święta:
Kn
76
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
Pn (4, 6, 7)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
77
Dni robocze;
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5)
Kn (6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
80
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
P; Pn (4, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
82, 82A
Dni robocze:
P; Pn (1, 3, 4, 5)
Kn (2, 6)
Soboty; Niedziele i święta
Kn
84
Dni robocze:
Kn (2)
M (1, 3)
Soboty; Niedziele i święta:
M
86
Dni robocze:
P; Pn (2, 4)
Kn (3, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
90
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
91; 91A
Kn
92
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
93
Kn
94
Kn
95; 95A
Dni robocze:
P; Pn (1, 2)
Kn (3, 4)
M (5)
Soboty
Kn
Niedziele i święta:
M
98; 98A; 98B
Dni robocze:
P; Pn
Soboty; Niedziele i święta:
P; Pn
Z3
Dni robocze:
Kn

N3
Kn
N4
Kn
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygada nr 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygada nr 2)
N7
Nd/Pn - Czw/Pt
Pn - (brygady nr 2, 4)
Kn - (brygady nr 1, 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn

STAN NA: 18.10.2014 r.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 118 razy.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Czy z obsługi pełnej 50 nie spadły jakoś ostatnio przeguby? Dzisiaj na 50/7 jest jakiś gniot, a na innej 2366
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 1996
Rejestracja: sob 15:31, 10 lis 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Karol »

Pewnie braki taborowe w przegubach. Nie spodziewałbym się czegoś więcej. Sprawdź jutro sytuację.
Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Umowy międzygminne również obowiązują. 50/7 - szczytówka (większe prawdopodobieństwo "ciekawostki"), a krótki Solaris - przypadek moim zdaniem.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 3 razy.
emilek12
Sympatyk forum
Posty: 652
Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Post autor: emilek12 »

Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez emilek12, łącznie zmieniany 1 raz.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.
Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2234
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Post autor: Mat »

A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.
Mateusz

EA-1 8-)
emilek12
Sympatyk forum
Posty: 652
Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Post autor: emilek12 »

mig pisze:
emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.
Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.
Jeszcze zapomniałeś o 11 i 12 brygadzie gdzie także kursują autobusy przegubowe
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

Mat pisze:A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.
Tak, wszystkie brygady planowo na krótki wóz.
@emilek: zgadza się.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-5 k, 6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na 2.11.2015
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 12 razy.
emilek12
Sympatyk forum
Posty: 652
Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Post autor: emilek12 »

mig pisze: 65 EA2
R: 1-10 d
S: 1-7 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/3 z Maratońskiej (odjazd 4.35 z lotniska)
W soboty także pierwszy kurs na lotnisko jest wykonany z zajezdni Limanowskiego do Lotniska, po czym chyba także przechodzi w 99.
igor
Sympatyk forum
Posty: 505
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Post autor: igor »

Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

igor pisze:Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.
Linia 72 również.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Post autor: pawlak »

Kuba pisze:
igor pisze:Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.
Linia 72 również.

Moźna prosić o podanie konkretnych brygad/aktualizację spisu? Przede wszystkim interesuje mnie 72.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Spis zostanie zaktualizowany po wprowadzeniu zmian w funkcjonowaniu autobusów po otwarciu WZ-ki, jak już będzie wiadomo dokładnie co i jak. Wiem tylko ogólnie, że przeguby mają być na 55 i 72.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

Na dniach zaktualizuję autobusy. Z tego co już wiadomo 55/2 i 72/3 to brygady na przeguba, poza tym przeguby wyjadą na część brygad 57, 80 i 86. 95 na krótkich.
A na razie tramwaje - z ciekawostek tylko 4 linie będą obsługiwane przez obie zajezdnie, 6 M8C zawita na 13, 4 CR na 10, 41 i 15 w całości na Konstalach, dojdzie dwunasta brygada na 46 (słusznie bo czasy postoju na Zdrowiu były do tej pory żałosne zważywszy na długość linii). Powraca instytucja "skoczków", tym razem na linię 3 w dni robocze - w związku ze zbyt małą ilością miejsca na Olechowie posiłki będą na Augustowie i motorniczy na ich czas będą się tam zamieniać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-5 m, 6 k
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

2.11-1.12.2015
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-5 k
S: 1-5 k
N: 1-4 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2 k
N: 1 m, 2 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na 1.01.2016
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na okres 1.12.2015-31.12.2015
Zablokowany