="Kuba"]Na 83 jest 11 brygad, z czego 6-11 to szczytówki.
Ten konkretny wóz był i rano i po południu na 83/10.
Niekoniecznie. Na popołudniowy szczyt niekiedy wyjeżdża inny wóz niż jeździł na porannej zmianie. Zdarza się że czasami jest to przegub. Zależy też od stałego przydziału kierowców do wozu. W tym tygodniu akurat 1866 N2/1 -> 83/10 . Z wieloma innymi brygadami szczytowymi jest podobnie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ikarusojelcz, łącznie zmieniany 1 raz.
="Kuba"]Na 83 jest 11 brygad, z czego 6-11 to szczytówki.
Ten konkretny wóz był i rano i po południu na 83/10.
Niekoniecznie. Na popołudniowy szczyt niekiedy wyjeżdża inny wóz niż jeździł na porannej zmianie. Zdarza się że czasami jest to przegub. Zależy też od stałego przydziału kierowców do wozu. W tym tygodniu akurat 1866 N2/1 -> 83/10 . Z wieloma innymi brygadami szczytowymi jest podobnie.
Wiem, że czasami bywa różnie ze szczytówkami. Nie trzeba mi tego tłumaczyć. Wóz widziałem osobiście tego dnia zarówno rano jak i po południu, dlatego tak napisałem. Gdybym nie widział lub nie miał pewności, pewnie bym nic nie napisał.
emilek12 pisze:1854 -> 96/11 (o godz. 13:30 na pl. Dąbrowskiego podmiana przez 1895)
1895 jeździł na 96, ale 96/6 (czyli brygada następna po /11). Volvo zostało podmienione przez 1847, który przyjechał ok. 14:00 na Janów od strony ul. Rokicińskiej i tam włączył się na linię.