Czy ktoś wie, co jest powodem tego, że 11B jeździ często stadami?
Dla przykładu, w środę oraz dzisiaj około 7:30 przy Porcie Łódź zauważyłem taką sytuację, że jeden skład Tramicusa dogonił drugi. Dziś to było: pierwszym #1859, a drugim #1854.
Drugim przykładem, jest obserwacja z myBusa przed godziną 15. Obserwacja z godziny 14:46, przystanek Piotrkowska/Czerwona: 11B, kierunek Chocianowice Ikea, odjazdy trzech składów w 7 minut (dokładnie: za 9 minut, za 11 minut i za 16 minut). Oczywiście było zatrzymanie ruchu na pl. Niepodległości, które sprawę jeszcze popsuło, znowu jechały dwa składy Tramicusa praktycznie za drugim.
Stada liniowe
-
- Megagaduła
- Posty: 2395
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Stada liniowe
Odpowiedź w wielu przypadkach znajdziesz jeśli popatrzysz w historię zatrzymań. Wczoraj akurat ŁTR był trapiony wieloma zatrzymaniami, np. w godzinach okołopołudniowych było spore zatrzymanie z powodu wypadku na Piotrkowskiej przy Brzeźnej w kierunku Helenówka.
Re: Stada liniowe
Dzień jak co dzień na ŁTR. Ciekawe ile jest dni w roku bez zatrzymań na ŁTR.
Ja nie wiem czy to u nas są te ciągłe zatrzymania czy też tak to jest z tramwajami na całym cywilizowanym świecie?
Ja nie wiem czy to u nas są te ciągłe zatrzymania czy też tak to jest z tramwajami na całym cywilizowanym świecie?
Re: Stada liniowe
Ale czasem zatrzymanie trwa 5 minut, czasem kilka godzin.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Stada liniowe
Nie przesadzałbym, jest sporo dni kiedy nic się na tej trasie nie dzieje, choć są też dni kiedy jest kilka zdarzeń.nowy1212 pisze:Dzień jak co dzień na ŁTR. Ciekawe ile jest dni w roku bez zatrzymań na ŁTR.
Śledzę profil MPK Kraków na FB, gdzie też podają zatrzymania ruchu i także jest ich sporo, choć może mniej jest wypadków skutkujących zablokowaniem ruchu, ale sporo jest awarii infrastruktury, zasłabnięć pasażerów i źle zaparkowanych samochodów blisko torowiska.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Re: Stada liniowe
Taka specyfika tramwajów - więcej czynników, które mogą je zatrzymać względem komunikacji samochodowej. Autobus po prostu przeszkodę ominie. Tramwaj - nie, nawet gdy sytuacja dotyczy zdarzeń niezwiązanych z tramwajami - imprezy masowe, kolizja w pobliżu torowiska czy przewrócone barierki w wyniku wypadku drogowego. A do tego dochodzi ryzyko awarii infrastruktury - napięcia w sieci jak i samej sieci oraz torowiska, co trzykrotnie powiększa "szansę" na to, że danego dnia znowu staniemy w zatorze tramwajowym.
Gdy wszystko jednak działa sprawnie - jest to komunikacja bardzo korzystna i wydajna.
Gdy wszystko jednak działa sprawnie - jest to komunikacja bardzo korzystna i wydajna.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...