Ja nie rozumiem. Czy to taki problem policzyć? Szczególnie na 75, gdzie masz po szczycie tylko 5 brygad, trasa około godzinę w jedną stronę i standardowo przerwy około 5 minut. Można nawet liczyć w odstępach od czerwonej brygady. Myślisz, że jak inni łapią ciekawostki jak dostaną choćby małe info - że rano widziany tu i o tej porze?
ukalo pisze:Gdyż jak wiemy przełożenie brygadówki możliwe jest tylko w serwisie
Brygadówkę można przełożyć np po dojechaniu do pętli. Może się spieszył, bo centrala kazała mu się włączyć o wyznaczonej godzinie w podanym miejscu i nie było czasu na zmianę brygadówki, zwłaszcza, że jechał może na jeden kurs tylko?
Od jakiegoś czasu go nie ma. W jego miejscu na polu stoi 1211. Dzisiaj na pole równiez wylądowały 1851 i 1852. Nie ma miejsca w hali bo przyjechały dwie następne sepsy.
dziki pisze:Od jakiegoś czasu go nie ma. W jego miejscu na polu stoi 1211. Dzisiaj na pole równiez wylądowały 1851 i 1852. Nie ma miejsca w hali bo przyjechały dwie następne sepsy.
i co z nim jest ?
i co z dwomaCitkami wypożyczonymi do Walencji ? ( 1202,,1204)
bo pojeździły może z dwa tygodnie i znowu stoją na zajezdni. chodź jest postęp bo znowu jeździ 1203 i 1215
To jest tak. 1205 stał na polu ale wreszcie jeździ.
1202 jest odstawiony po akcie huligańskim w listopadzie kiedy wybito mu 5 szyb w tym dużą tylną.
1204 jest rozbity po wypadku z TIRem w Grudniu na Piłsudskiego.
1211-nie wiem. Po prostu stoi
morton pisze:1090 wykonywał ostatnie dziś kołko na 92/2.
Co najmniej dwa kółka.
#1254 na 72/3
#2686 na 75/2 - na tej linii Citaro kursują tylko na brygadach /3 (dziś #2683) oraz /7. Poza tym #2687 na 98 - nie wiem czy to ciekawostka w dni robocze
dziki pisze:To jest tak. 1205 stał na polu ale wreszcie jeździ.
1202 jest odstawiony po akcie huligańskim w listopadzie kiedy wybito mu 5 szyb w tym dużą tylną.
1204 jest rozbity po wypadku z TIRem w Grudniu na Piłsudskiego.
1211-nie wiem. Po prostu stoi
dzięki dziki za info, a 1209 narazie jest ze stanu wypisany tak ? czy już coś z nim robią