Ciekawostki taborowe - autobusy
805 czesto staja na Helenowku, jak maja zbyt duze spoznienie by robic kolki po Lodzi, wtedy jadac ze Zgierza wjezdzaja na zajezdnie czekaja i wyjezdzaja zgodnie z rozkladem spowrotem do Zgierza, ewentualni egdy jest awaria i kursuje tylko pomie dzy zgierzem a helenowkiem. Na zajezdni maja wieksze pole manewru, juz kilka razy to spotkalem
Zastanawiam się skąd Nowe Sady mają tyle taboru, bo wiele linii zajezdnia ta całkowicie przejęła. Może Ikarusów wcale nie kasują tak szybko?
Ciekawe na czym teraz jeździ tabor z Kilińskiego do niedawna kursujący na wielu liniach przejętych przez N.S.
Ciekawe na czym teraz jeździ tabor z Kilińskiego do niedawna kursujący na wielu liniach przejętych przez N.S.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Z1 to dzień w dzień widzę Volva.
Powiem jeszcze, że MPK trochę przesadza z krótkimi wozami do Ptaka na linii 70. Puszczają często Citaro - nie ma się czego złapać, szczególnie jak skręca. Trzeba zauważyć, że w odkurzaczach (przegubowy) już jest tłok, a co dopiero w tych Mercach.
Powiem jeszcze, że MPK trochę przesadza z krótkimi wozami do Ptaka na linii 70. Puszczają często Citaro - nie ma się czego złapać, szczególnie jak skręca. Trzeba zauważyć, że w odkurzaczach (przegubowy) już jest tłok, a co dopiero w tych Mercach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
morton pisze:W Łodzi brakuje przegubów! A ciagle się mówi, ze jest ich za dużo Linie na ktorych kiedyś jezdzily wylacznie przeguby (52,57,59,69,70,75,76,85,86,95,96,98,99) teraz sa obslugiwne rowniez krotkim taborem. Skutek: tlok, scisk, irytacja pasazerow i kierowcow, opoznienia, czestsze awarie itd itp.
Kto mówi że jest za dużo ?
57,59,65,70,75,81,85,87,95,96,98,99 - te linie FORMALNIE powinny być obsługiwane wyłącznie przez przeguby na wszystkich brygadach (z 1 wyjątkiem na 65). Jeśli jeździ tam krótki to oznacza że brakowało przegubów i wyjechał krótki za popsuty przegub.
51 oraz 78 (nie mylić z 51A i 78A) poza kilkoma brygadami okazjonalnie wykonujących wydłużone kursy reszta to też powinny być przegubowe
52,69,76,80,83,86 - to są linie FORMALNIE obsługiwane zarówno przez autobusy krótkie jak i przegubowe. Większosć z nich jeszcze parę lat temu była obsługiwana standardowo wyłącznie przez przegubowe jednak przez kolejne lata poszczególne brygady zmieniano z przegubowych na krótkie, szczególnie np 52 na którym rok po roku coraz mniej przegubów jeździ a coraz więcej krótkich.