Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
SKWERU
Niemowa
Posty: 3 Rejestracja: pt 12:40, 28 sty 2011
Post
autor: SKWERU » pt 13:49, 28 sty 2011
Czy ktoś mi wyjaśni co robią 805-tki MPK na bocznych torach zajezdni MKT na Helenówku. Bardzo mnie to ciekawi?
Pisz staranniej (o3r)
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624 Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów
Post
autor: kuba_bed » pt 13:54, 28 sty 2011
A są używane? Jak nie (a z tego co wiem nie sa) to żaden problem, tylko kasę bulą do MKT... Powiem tak: stoją i zagracają, ale za to w innych zajezdniach zrobiło się nieco więcej miejsca na jeżdżące składy.
SKWERU
Niemowa
Posty: 3 Rejestracja: pt 12:40, 28 sty 2011
Post
autor: SKWERU » pt 15:17, 28 sty 2011
To prawda, ale stoi tam również niedawno zmodernizowany 805N Elin. Jak by MKT się postarało, to odkupiłoby te wagony, naprawiło i używało liniowo.
Pisz staranniej (o3r)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » pt 15:23, 28 sty 2011
SKWERU pisze: Jak by mkt się postarało to odkupili by te wagony naprawili i używali liniowo.
Ha, a to dobre. Bo MKT akurat ma pieniądze na remonty. Właśnie po to zaczęli kupować niemieckie wagony, żeby zaprzestać modernizacji 803N.
Wagon 1350 (pierwszy elin) ma pękniętą belkę grzbietową i nadaje się do kasacji.
SKWERU
Niemowa
Posty: 3 Rejestracja: pt 12:40, 28 sty 2011
Post
autor: SKWERU » pt 15:24, 28 sty 2011
Poza tym wśród tych 805-tek stoją również dwa zabytki 5N i 2N i zastanawiam się czy należą one do Tomasza Adamkiewicza (tak jak 5N #154 i Sanok), czy do KMST.
PISZ STATANNIEJ. (o3r)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » pt 16:02, 28 sty 2011
5N i 2N1 należą do MPK.
px33
Weteran
Posty: 5842 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » pt 22:49, 28 sty 2011
A w ogóle to skoro nadają się do kasacji to dlaczego nie wymontują z nich czego się da i nie potną albo nie sprzedadzą jakiemuś złomiarzowi tylko zostawiają te wagony i jeszcze płacą za ich przechowanie?
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » pt 22:52, 28 sty 2011
W sumie to z 1350 zostało chyba wymontowane wszystko, przynajmniej z wnętrza. Większości części też już na pewno nie ma.
px33
Weteran
Posty: 5842 Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007
Post
autor: px33 » pt 22:55, 28 sty 2011
To po jaki czort to jeszcze tam stoi zamiast zasilać lokalny punkt skupu złomu (i by jeszcze zarobili)?
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360 Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Post
autor: Wojtek94 » sob 19:36, 29 sty 2011
MPK lubi tak uciskać niepotrzebne wagony po zajezdniach:) W końcu z 1350 został wskrzeszony 1914+15 więc jest on niekompletny i nadaje się tylko do kasacji.
beni
Coś mówi
Posty: 45 Rejestracja: wt 13:54, 01 sie 2006
Lokalizacja: łódz
Post
autor: beni » sob 19:51, 29 sty 2011
Wagony skreślone ze stanu z dniem 31.12.2010r.
1348, 1349, 1350, 1351, 1732, 1733, 1916, 1917, 2226, 2227.
Po za tym pocięto już chyba wszystkie szroty prócz 1434.
Nie wiem co z składem 1013-14 który miał iśc do remontu a podobno 1013 pocięli ?
Ma ktoś numery wagonów gdzie co poszło.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360 Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Post
autor: Wojtek94 » sob 19:56, 29 sty 2011
Ta skreślili je ze stanu a skasują za 10 lat:D znając życie:)1350+51 i 1732+33 to zapuszczą korzenie na Helenówku:)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » sob 20:55, 29 sty 2011
Czemu 1733 jest skreślony ze stanu? Przecież to 1732 ucierpiał w wypadku. Bezsens.
pawlak
Gaduła
Posty: 1041 Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009
Post
autor: pawlak » sob 22:40, 29 sty 2011
Co się stało z 1348+1349 ze też jest skreślony ?
luki
Czasem wpada
Posty: 79 Rejestracja: sob 00:43, 01 kwie 2006
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: luki » ndz 11:47, 30 sty 2011
@beni: dlaczego znów piszesz nieprawdę i znów siejesz zamęt? Masz w tym jakiś cel? Odpuść sobie w końcu. Otóż dementuję twoje brednie - 1732, 1733, 1916 i 1917 NIE ZOSTAŁY SKREŚLONE! Mało tego - 31.12.2010 r. nie dokonano żadnych zmian ilosciowych, jak i jakościowych stanu taboru MPK-Łódź.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360 Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Post
autor: Wojtek94 » ndz 12:47, 30 sty 2011
1733 jest w parze z 1732 więc skreślono całą parę pomimo, że jeden wagon jest sprawny.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554 Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: kafar » ndz 13:23, 30 sty 2011
@wojtasek1-1994 przeczytałeś post przed twoim?
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360 Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Post
autor: Wojtek94 » ndz 19:41, 30 sty 2011
Tak, ale pisałem w odniesieniu do twojego:) No cóż jak beni podał znów niepotwierdzone info to nie ma tematu:)
beni
Coś mówi
Posty: 45 Rejestracja: wt 13:54, 01 sie 2006
Lokalizacja: łódz
Post
autor: beni » pn 06:46, 31 sty 2011
Porównaj sobie ilostan taboru na stronie MPK z poprzednim to sobie wyliczysz ile ucięto sztuk.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360 Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Post
autor: Wojtek94 » pn 15:39, 31 sty 2011
Poprzednio było 458 OIDP, a teraz 454, więc co najwyżej 4 wagony a nie 10:)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
Wojtek94 , łącznie zmieniany 1 raz.