Zerówka
Zerówka
Nie mogłem się doczekać kiedy zerówka znowu zacznie kursować.
Re: zerówka znowu będzie jeżdzić
KMST napisało:
Już po raz piąty na ulicach Łodzi pojawia się linia "0" - wakacyjna linia turystyczna. Na "Zerówce", uruchomionej przez MPK-Łódź Sp. z o.o. wspólnie z KMST, obsługę konduktorską zapewniają wolontariusze z Klubu Miłosników Starych Tramwajów.
"Zerówka" kursować będzie od 24 czerwca 2007 r. w każdą niedzielę aż do 30 września włącznie.
W tym roku trasa linii "0" ulega zmianie ze względu na planowane prace związane z remontami w ramach budowy trasy Łódzkiego Tramwaju Regionalnego.
Trasa
Kierunek I: Zdrowie - Konstantynowska, Legionów, Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Zgierska, Dolna, Łagiewnicka, Warszawska - Wycieczkowa
Kierunek II: Wycieczkowa - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zgierska, Zachodnia, Ogrodowa, Północna, Kilińskiego, Narutowicza, Zielona, Legionów, Konstantynowska - Zdrowie.
Odjazdy
Ze Zdrowia:
13:00, 15:00, 17:00*
Z pętli Wycieczkowa:
14:00, 16:00
*) zjazd do zajezdni Dąbrowskiego
Bilety
Ceny biletów pozostają na tym samym poziomie, co w zeszłym roku.
Bilet normalny kosztuje 2 złote.
Bilet ulgowy kosztuje 1 złoty, a przysługuje następującym pasażerom:
-- Dzieciom i młodzieży do lat 16
-- Emerytom i rencistom
Z opłat zwolnione są:
-- dzieci do lat 4
-- osoby powyżej 70 roku życia.
Pasażerowie mogą nabyć również abonamenty wieloprzejazdowe. Są to 12-przejazdowe karnety po 9 i 18 zł.
Wszystkie ww. bilety mozna nabyć u konduktora.
Już po raz piąty na ulicach Łodzi pojawia się linia "0" - wakacyjna linia turystyczna. Na "Zerówce", uruchomionej przez MPK-Łódź Sp. z o.o. wspólnie z KMST, obsługę konduktorską zapewniają wolontariusze z Klubu Miłosników Starych Tramwajów.
"Zerówka" kursować będzie od 24 czerwca 2007 r. w każdą niedzielę aż do 30 września włącznie.
W tym roku trasa linii "0" ulega zmianie ze względu na planowane prace związane z remontami w ramach budowy trasy Łódzkiego Tramwaju Regionalnego.
Trasa
Kierunek I: Zdrowie - Konstantynowska, Legionów, Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Zgierska, Dolna, Łagiewnicka, Warszawska - Wycieczkowa
Kierunek II: Wycieczkowa - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zgierska, Zachodnia, Ogrodowa, Północna, Kilińskiego, Narutowicza, Zielona, Legionów, Konstantynowska - Zdrowie.
Odjazdy
Ze Zdrowia:
13:00, 15:00, 17:00*
Z pętli Wycieczkowa:
14:00, 16:00
*) zjazd do zajezdni Dąbrowskiego
Bilety
Ceny biletów pozostają na tym samym poziomie, co w zeszłym roku.
Bilet normalny kosztuje 2 złote.
Bilet ulgowy kosztuje 1 złoty, a przysługuje następującym pasażerom:
-- Dzieciom i młodzieży do lat 16
-- Emerytom i rencistom
Z opłat zwolnione są:
-- dzieci do lat 4
-- osoby powyżej 70 roku życia.
Pasażerowie mogą nabyć również abonamenty wieloprzejazdowe. Są to 12-przejazdowe karnety po 9 i 18 zł.
Wszystkie ww. bilety mozna nabyć u konduktora.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Ale w sumie dlaczego niestety? Na pewno będzie więcej pasażerów i będą bardziej zadowoleni. A wpływy z biletów całkowicie pokrywały koszty utrzymania i był z tego jakiś zysk dla MPK/KMST? Jeśli jest już normalne finansowanie to teraz przydałaby się druga brygada żeby zrobić z 0 atrakcyjną turystycznie linię (warszawska T ma ZTCW 3 brygady i jeździ częściej niż raz na godzinę)
Hola, hola, nie tak szybko. Miasto nie ma worka bez dna. Nie rozpędzajcie się z tą dodatkową brygadą. Btw, najpierw od lat słyszy się wnioski o włączenie zerówki w taryfę miejską, a kiedy wreszcie do tego dochodzimy, to nagle z ukrycia wychodzą malkontenci, którym to nie pasuje. Nie rozumiem tego, no ale cóż. Widocznie za głupi jestem, żeby pojąć takie zjawiska socjologiczne. Zadowoleni powinni być przede wszystkim posiadacze biletów okresowych.
Uprzedzam pytania jak włączenie dodatkowej linii w taryfę ŁLTZ ma się do cięć na innych połączeniach komunikacyjnych: zerówka jest finansowana z innej puli, przeznaczonej specjalnie na takie akcje.
Uprzedzam pytania jak włączenie dodatkowej linii w taryfę ŁLTZ ma się do cięć na innych połączeniach komunikacyjnych: zerówka jest finansowana z innej puli, przeznaczonej specjalnie na takie akcje.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mch, łącznie zmieniany 2 razy.
Zresztą nie ma wagonu, który mógłby obsłużyć drugą brygadę zerówki. MPK nie chce dać Lilpopa, a poza tym szkoda by było go niszczyć na krzywych torach.
Taryfa ŁLTZ z pewnością uczyni linię bardziej dostępną, choć sprzedaż biletów przez konduktorów była jedną z atrakcji linii. Ale nie ma co narzekać, ważne, że jeździmy
Taryfa ŁLTZ z pewnością uczyni linię bardziej dostępną, choć sprzedaż biletów przez konduktorów była jedną z atrakcji linii. Ale nie ma co narzekać, ważne, że jeździmy
o3r pisze:Taryfa ŁLTZ z pewnością uczyni linię bardziej dostępną, choć sprzedaż biletów przez konduktorów była jedną z atrakcji linii. Ale nie ma co narzekać, ważne, że jeździmy
A nie mogliby sprzedawać biletów ŁLTZ? Korzyść byłaby wówczas podwójna A nie mogliby otrzymać też uprawnień kontrolerów biletów? :>
Same dziurki nic nie dadzą, bo z biletu czasowego robi nam się jednoprzejazdowy i znika korzyść wynikła z włączenia "0" do LTZ. Musiałby być zestaw: dziurki+godzina+data. Taborowy można sobie darować
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Zdziwiłbyś się. Ludzie są chamscy i za grosz nie mają wyczucia dobrego smaku. Wsiada taki z browarem i myśli, że jest paniskiem. Nawet nie zwraca uwagi co to za tramwaj. Powie, że ma miesięczny i co mu kto zrobi? Trzeba tylko jeszcze takiego wyrzucić i tu zaczynają się schody. Przypomnę, że konduktor nie będzie miał uprawnień kontrolera. Nie wiem, może tak jest tylko w Łodzi. W innych miasta w centrum nie ma takich scen, jakie są u nas.