Liczenie pasażerów
Są wyniki liczenia pasażerów
PDF z podsumowaniem
PDF z podsumowaniem
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
Na podstawie danych w tej publikacji mozna wysunąc kilka wnioskow - osobiscie wysunę swoje strona 49 )
linia 68 - zamiast vero powrocic do normalnych krotkich autobusów typu mercedes
linia 69 - wszystkie autobusy przegubowe
linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
linia 95A- krotkie wozy
linia 68 - zamiast vero powrocic do normalnych krotkich autobusów typu mercedes
linia 69 - wszystkie autobusy przegubowe
linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
linia 95A- krotkie wozy
Potwierdziły się moje przypuszczenia: najbardziej obciążona pozostaje 11tka. Swoją drogą jestem ciekaw, ile osób korzysta z 16tki w dniach roboczych, ale to może napiszę pisemko, jak znajdę czasu trochę (pamiętajmy też, że te wyniki dla tych linii mogą być nieco zaburzone, przez wycofanie 2ki z Bałut).
Z 3ki korzysta znacznie mniej osób niż w poprzednim badaniu (spadek z 48 tys. do prawie 36 tys.).
Duży plus dla ZDiT za udostępnienie
Z 3ki korzysta znacznie mniej osób niż w poprzednim badaniu (spadek z 48 tys. do prawie 36 tys.).
Duży plus dla ZDiT za udostępnienie
Najlepiej to do Głowna wydłużyć Pytanie tylko, czy Głowno da na to kasę - no i autobusy miejskie z twardymi siedzeniami i przewagą miejsc stojących na 30 km trasę niezbyt się nadają.bombardier pisze: linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jakieś wnioski by się przydały. Z informacji wynika, że linia 65 cieszy się dużym powodzeniem tyle, że tak naprawdę jedynie na odcinku plac Barlickiego - rynek Bałucki. Od Kaliskiego w dół jeździ puste.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
bombardier pisze:Na podstawie danych w tej publikacji mozna wysunąc kilka wnioskow - osobiscie wysunę swoje strona 49 )
linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
Stryków nie ma pieniędzy.
Z tego raportu wynika również fakt, iż linie 96 i 98 należą do jednych z najbardziej obciążonych. Na forum padały z kolei pomysły, aby zlikwidować te linie po przedłużeniu tramwaju na Olechów.
To chyba normalne, że tam gdzie jest największy popyt buduje się tramwaj?
Nie. Wystarczy, żeby ilość kursów tramwaju (dwie linie) była taka sama, bądź podobna co na 96 i 98. 9 i 10 wydłużone na Olechów załatwiają sprawę. Pozostaje kwestia Zakładowej i Przybyszewskiego (Czajkowskiego). Nie ma sensu zostawiać 96, więc trzeba by wzmonić 82 (co ~12 min., przeguby) i ucywilizować rozkład 55 (obecnie co 10 min. poza wakacjami w szczycie, ale co prawie pół godziny wieczorem i w dni wolne).
Re: Liczenie pasażerów
Dziś liczenie pasażerów na nocnych. Z EA1 zamiast długich Solarisów długie Mercedesy na 3xx.
Mateusz
EA-1
EA-1
Re: Liczenie pasażerów
Dzisiaj na 65 były wystawione same Mercedesy w celu liczenia pasażerów.
Re: Liczenie pasażerów
Przeprowadzenie badań potoków pasażerskich na wybranych dziennych i nocnych liniach komunikacyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przet ... ar=2018-03