Pechowe dni
Pechowe dni
Po pechowym czwartku dla lini 46 , złamanym drzewie na Cełmach a następnie zaniku napięcia na Kuraku , był jeszcze gorszy piątek. Przed godziną trzynastą , 46/11 wagon nr.4 urwał przekładnie na Aleksandrii. Zatrzymanie trwało do 18 30 gdyż nie można było wstawić wagonu na wózek za pomocą przysłanego przez MPK jednego dźwigu, ato dlatego iż środkowy wózek spadł z ramy. Pomogło dopiero wiązanie wózka łańcuchami. Ale rekord należy do soboty , zatrzymanie od 13 do 21 z powodu ścięcia słupa trakcyjnego przez samochód osobowy na Tartaku. Horror!!! Jak tak dalej pójdzie trzeba będzie wyposażyc tramwaje 46 w liniowe tablice Helenówek-Chocianowice. Rozumiem drzewo , wypadek , sieć lub torwisko , ale cztery przekładnie w ciągu tygodnia to już przesada. Sypią się wagoniki a zarząd szczęśliwy stołeczki grzeje że takie piękne ( do pierwszej awarii ) antykohelmuty jeszcze jeżdżą bezawaryjnie. Lepiej byłoby chyba wydać kasę na kapitalny remont podwozia , jak to zrobiono z wagonem nr.14 , niż łudzić się że poniemieckie graty zastąpią olewane ostatnio pod względem napraw przeguby .
-
- Stały bywalec
- Posty: 447
- Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
- Lokalizacja: Zgierz
Nawet nowy tramwaj wystawiony na linie 46 szybko by zdefektowal, tu najwieksza wina w stanie torowiska, ktore chwilami jest w oplakanym stanie......... Osobiscie oceniam stan MKT lepszy niz stan TP, pod wzgledem taborowym bynajmniej. Po za tym sam kolega wypisal zdarzenia, MKT nie jest winne z ato ze wiatr lamie drzewa, za to ze kierowca uderza w slup trakcyjny, za to ze napiecia brak tez pewnie przez wiatr. A awarie na tak dlugiej trasie musza sie zdazac (zwlaszcza jak tory w takim stanie), i tak nie jest zle, bywaly zimy gdy 46 stawalo w polach a motorniczowie szli do domow, bo wiatr i snieg robily swoje. Najprosciej jest komentowac w takim tonie, moze by tak docenic np. szybko wystawiona komunikacje zastepcza.
P.S. problem z napieciem w Zgierzu jest powazniejszy, ostatnio nawet bulwy maja od Helenowka problemy.
P.S. problem z napieciem w Zgierzu jest powazniejszy, ostatnio nawet bulwy maja od Helenowka problemy.
A dziś podczas przejazdu linią WOŚP-ową do Zgierza stanęliśmy na chwilę na Zgierskiej z powodu braku prądu. Mieliśmy szczęscie, że akurat prąd włączyli. A nie było go długo, bo stało dużo tramwajów w stronę centrum, a na KZ zjawił się M181MB 1799 z Kilińskiego (razem z 7000 z Limanowskiego), który później jechał w stronę Dąbrowy na 95 (#1799).
PS. Problem z napięciem na Kuraku jest znany władzom od dawna, wpuszczenie na tą linię w godzinach szczytu dwóch 11 + dwóch 46, z czego jeden jest Helmutem, musi nieść na swoich barkach niedobór napięcia. O tym wie nawet laik, tak że dziwi mnie wypowiedź nie mająca nic wspólnego ze stanem faktycznym.!
-
- Stały bywalec
- Posty: 447
- Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
- Lokalizacja: Zgierz
Forum jest chyba od tego by sie wypowiadac i porownywac swoja wiedze z innymi uzytkownikami, mnie moze dziwic chec utrzymania anonimowosci przez kolege ale to nie miejsce na taka dyskusje. Problem na kuraku nie powiedzialbym ze od dawna znany, byl dlugi okres kiedy wszystko ladnie dzialalo i nie bylo najmniejszych problemow, dopiero ostatnie dni grudnia przyniosly wznowienie problemu sprzed lat wiec to raczej nie stala awaria, bo taka by byla zauwazalna nie przerwanie. P.S. Zanim ocenisz kogos laik lub specjalista zdobadz odpowiednia wiedze uprawniajaca do tego, a jesli jestes specjalista wypowiadaja sie poprawnie, bo niedobor napiecia troche obce fizyce i jej terminologii fachowej.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
@Gość: jeśli tak oceniasz MKT i działania jej zarządu - to po prostu nie wiesz nic o realiach prowadzenia takiej spółki. Ekipa z Helenówka zbiera ostatnio sporo powodów do pochwał, a nie do ganienia. Nie chce mi się więcej pisać, bo prowadzenie dyskusji na tym poziomie argumentów jest bez sensu.
@Adrian: powodem zatrzymania było [podobno] zerwanie sieci trakcyjnej.
@Adrian: powodem zatrzymania było [podobno] zerwanie sieci trakcyjnej.
Adrian pisze:A dziś podczas przejazdu linią WOŚP-ową do Zgierza stanęliśmy na chwilę na Zgierskiej z powodu braku prądu. Mieliśmy szczęscie, że akurat prąd włączyli. A nie było go długo, bo stało dużo tramwajów w stronę centrum, a na KZ zjawił się M181MB 1799 z Kilińskiego (razem z 7000 z Limanowskiego), który później jechał w stronę Dąbrowy na 95 (#1799).
Ale to akurat można zawdzięczyc "11" która połamała patyka ok 11 za Liściastą w kierunku centrum. Tramwaje zawracały na Julianowie przez ten czas. ja jechałem 11 ok 11.20 i ył to pierwszy tramwaj w kierunku Helenówka który przejechał po zatrzymaniu W przeciwnym kierunku to cały rządek ruszył łącznie ok 5-6 szt
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Rkp widzisz wejdzie ktoś nawet się nie przedstawi i się wymądrza jako gość.
Ja też jestem nieprzyjemnie zaskoczony, że ktoś obwinia zarząd spółki za złamane drzewa lub samochody zbaczające z drogi. Wypowiedź iście w stylu EI. A Kurak? czy naprawdę jest aż taka różnica w mocy 803N i Fryburgów? Swoją drogą to pierwsza niepochlebna opinia o GT8, jaką słyszę. Wielu moich znajomych, ''zwykłych'' pasażerów, pieje z zachwytu nad nowym nabytkiem.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Ewentualnie jako kara dodatkowa po 3 piwa dla każdego forumowicza.