1 VII 2013 - bałagan, paraliż, dezinformacja i głupota
Moje plany są ot tak, a Pana ohhh yeaaa...
Przy budowie ŁTR było Z8 z Kurczaków do Placu Wolności, przy budowie łuku na Paderewskiego Z5 z Kurczaków na Plac Wolności.
Czy obecnie liczy się tylko trasa zetki do 20 min?
Przy budowie ŁTR było Z8 z Kurczaków do Placu Wolności, przy budowie łuku na Paderewskiego Z5 z Kurczaków na Plac Wolności.
Czy obecnie liczy się tylko trasa zetki do 20 min?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
cichtom pisze:Moje plany są ot tak, a Pana ohhh yeaaa...
Co poradzić.
Przy budowie ŁTR było Z8 z Kurczaków do Placu Wolności, przy budowie łuku na Paderewskiego Z5 z Kurczaków na Plac Wolności.
Czy obecnie liczy się tylko trasa zetki do 20 min?
Ja akurat jestem pierwszy do wydłużenia Z15, więc nie wiem do kogo pijesz.
Skończmy ten temat. Nie wydłużą.
Dokładnie, chodzi mi o 805Na. Cityrunnery na Z to jakieś grube nieporozumienie i marnotractwo pieniędzy. 16A lepiej się nadaje dla Cityrunnerów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla mnie to 'Z' powstała tylko i wyłącznie po to żeby _jakoś_ wykorzystać Cityrunnery (bo tak poza tym to jest absolutnie bez sensu - na początku jeździła w parze z praktycznie każdą 16, w nowych rozkładach jest trochę lepiej, no ale teraz 16 jeździ dwa razy częściej; odcinek Ikea-RLL nawet jeśli potrzebuje wzmocnienia, to lepiej było je zapewnić nie osłabiając 11, i tak równy takt na ŁTR został rozwalony), więc jeśli mamy je z niej wycofać to lepiej zamknąć całość w cholerę.
Ale można zawiesić 'Z' i ładnie to sprzedać - poświęcić okres wakacyjny na przywrócenie wszystkich 15 CRów do ruchu. Tylko że na tym pewnie nikomu nie zależy, bo komu by tam zależało na jako takim komforcie
Ale można zawiesić 'Z' i ładnie to sprzedać - poświęcić okres wakacyjny na przywrócenie wszystkich 15 CRów do ruchu. Tylko że na tym pewnie nikomu nie zależy, bo komu by tam zależało na jako takim komforcie
Z została utworzona z wyprzedzeniem. Zasadniczo chodziło o puszczenie szlagierowego taboru w pobliżu wielkiej inwestycji w Łodzi, czyli Trasa Górna.
Na pewno Z nie jest zastępstwem dla 15,a szybciej dla 15a i 52. Nie chcieli pewnie także popełnic błędu z 15a jeżdżącą do RLL co 30 minut.
Nie rozumie hardości z Z15. Naprawdę podróż z Kurczaków do WAM to katorga. Przesiadki są dla emerytów, którzy mają czas.
Na pewno Z nie jest zastępstwem dla 15,a szybciej dla 15a i 52. Nie chcieli pewnie także popełnic błędu z 15a jeżdżącą do RLL co 30 minut.
Nie rozumie hardości z Z15. Naprawdę podróż z Kurczaków do WAM to katorga. Przesiadki są dla emerytów, którzy mają czas.
SEC pisze:Dokładnie, chodzi mi o 805Na. Cityrunnery na Z to jakieś grube nieporozumienie i marnotractwo pieniędzy. 16A lepiej się nadaje dla Cityrunnerów.
Rok temu były składy na 15A na krótkiej trasie Ikea - RLL co było bez sensu a linie 1 i 7 były mocno przepełnione (solówki, na 4 jeździły składy w tygodniu). W tym roku Cityrunner musi gdzieś jeździć i pewnie pojechałby na 16A, gdyby ta linia kursowała normalnie a nie tylko w szczycie. Na linii 4 za to w tym roku brakuje składów a 13 jeździ zdecydowania za rzadko jako jedna linia ze Śląskiej.
Czy Z15 nie mogłoby jechać tak: Żeromskiego do Zamenhofa, Zamenhofa do Gdańskiej, Gdańską do Skłodowskiej-Curie, Skłodowskiej-Curie/Andrzeja do Kościuszki, Kościuszki/Zachodnią do Więckowskiego, Więckowskiego do Gdańskiej, Gdańską do Legionów i Legionów do pl. Wolności?
Dopóki nie ma remontu Żeromskiego, objazd przez Żeromskiego ma jeszcze sens, ale kierowanie tej linii w Lipową to już przesada. A jadąc przez Kościuszki autobus miałby dużo więcej odcinków wspólnych ze stałą trasą 15.
Albo w ogóle skrócić ją w okolice Andrzeja (tak by końcowy przystanek był gdzieś przy Kościuszki), bo dalej w zasadzie i tak pokrywałaby się z ŁTR-em (nikt by tym dalej nie jechał, żeby robić kółko do pl. Wolności przez Gdańską/Legionów), a zaoszczędzone wozokilometry przeznaczyć na wydłużenie jej na drugim końcu na Chojny, co wielokrotnie tu postulowano.
Dopóki nie ma remontu Żeromskiego, objazd przez Żeromskiego ma jeszcze sens, ale kierowanie tej linii w Lipową to już przesada. A jadąc przez Kościuszki autobus miałby dużo więcej odcinków wspólnych ze stałą trasą 15.
Albo w ogóle skrócić ją w okolice Andrzeja (tak by końcowy przystanek był gdzieś przy Kościuszki), bo dalej w zasadzie i tak pokrywałaby się z ŁTR-em (nikt by tym dalej nie jechał, żeby robić kółko do pl. Wolności przez Gdańską/Legionów), a zaoszczędzone wozokilometry przeznaczyć na wydłużenie jej na drugim końcu na Chojny, co wielokrotnie tu postulowano.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Plac Wolności to nadal ważny punkt przesiadkowy (od alei Politechniki). Dodatkowo chociażby utrzymanie studenckiej relacji PŁ - UŁ z tymczasową przesiadką. Są wakacje, ale nie wszyscy studenci wyjechali.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Z15 to multitrasa. Zastępuje 15 12 73 86. Taki objazd albo jak pisałem dwukierunkową na moment Wólczańską zbliżyłby ją do trasy 15. I te Kurczaki na dojazdy.Tam nie jest tylko jakis jeden duży zakład i pare domków by dorywczo przesiadać się jadąc od WAM.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Od 19 sierpnia Cityrunnery na 16A
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/tabliczka.jsp?direction=1&lineId=347&timetableId=2392&stopNumber=1001&date=2013-08-19-00:00:00 (trzeba otworzyć wersję "tabliczka jak na przystanku")
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/tabliczka.jsp?direction=1&lineId=347&timetableId=2392&stopNumber=1001&date=2013-08-19-00:00:00 (trzeba otworzyć wersję "tabliczka jak na przystanku")
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kazik pisze:Od 19 sierpnia Cityrunnery na 16A
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/tabliczka.jsp?direction=1&lineId=347&timetableId=2392&stopNumber=1001&date=2013-08-19-00:00:00 (trzeba otworzyć wersję "tabliczka jak na przystanku")
Czyli wychodzi, że w tygodniu Cityrunner będzie jeździł tylko w godzinach szczytu (nie licząc linii 11) co jest bez sensu bo 16A powinno kursować cały tydzień a weekendy Cityrunnery będą na linii Z.
Dodatkowo w tygodniu wszystkie tramwaje linii Z będą zjeżdżać do Chocianowic i to jedyny plus bo nie muszą jechać przez całe miasto.
A wystarczyło rozpisać BWL 16A+Z+16A+Z (przejścia najlepiej na Kurczakach), tu i tu są 4 brygady. Nie mówiąc o tym, że powinno spokojnie wystarczyć CRów na to wszystko (plan na 11 spadł chyba do 11 brygad, więc na całość szłoby 19 wagonów, tyle samo co w normalnym rozkładzie z jednym tramwajem na 15A), a byłaby fajna rezerwa niskopodłogowa dla 11
Przy okazji - czy czasami 2 tygodnie temu nie skończyła się gwarancja unijna? Może na 16A pojawią się Pesy
Przy okazji - czy czasami 2 tygodnie temu nie skończyła się gwarancja unijna? Może na 16A pojawią się Pesy
Dlaczego? Idzie tyle samo taboru i motorniczych (szczyty na Z robiłby konstal z Chocianowic, więc zaoszczędzonoby na zjazdach), a w razie jakichkolwiek problemów po prostu konstal wyjechałby wcześniej i/lub zjechał później (zrobienie podmiany motorniczych 5 metrów od zajezdni raczej nie jest skomplikowane).
Zresztą akurat z idei BWL MPK potrafiło już korzystać, ale chyba nigdy na niskich.
Zresztą akurat z idei BWL MPK potrafiło już korzystać, ale chyba nigdy na niskich.