Jelcz M081MB/3
Te jelcze(choć nie wiem czemu budzą moją sympatię) to chyba nie pojeżdżą za długo. Choć w ogóle nie jeżdże linią 84 to już 2 razy widziałem jak przy mnie autobus zmienił tablice raz na awaria a raz na zjazd do Nowe Sady pomimo iż miał jechać na szczecińską. Poza tym to aby drzwi się otworzyły to chyba z 10 sekund trzeba poczekać.
Kurduple na innych liniach
Mnie zastanawia, dlaczego Vero nie jeżdzą na 71 czy 91. To nie są moje rejony więc za bardzo nie orientuje się ale wydaje mi się że już szybciej Vero na 71 lub 91 niż na 62.
Przy okazji - 91 mogłoby jechać na pętle 82 w obydwu kierunakch gdzie zawróciłoby i pojechało spowrotem na trasę - jedynie pewna koretka przystanków na Rataja/Gajcego - obsługiwało by Andrzejów bo terazz Andrzejowa do 91 to trzeba spory kawałek dojść.
Na 66 już jedno jeździ wraz z Volvo z Limanki i wydaje się że jest to optymalny układ (Vero w czasie dojazdów do szkoły raczej nie poradziło sobie a robi to bez problemu brygada z Limanki na Volvo)
Co do propozycji Vero na 56,67,88.
Na 56 bardzo często wozi powietrze - ale to bardziej wynik bezsensownej trasy na Arturówek przez Doły i kursowania co godzinę - kto będzie specjalnie czekał na taki autobus ? W drugą stronę wspomaga 60-kę a na 60-ce czasami potrafi dużo ludzi jechać.
Na 67 czy 88 - czasami też potrafi jechać dużo ludzi. Czasami ludzie z zakupami ze Zjazdowej potrafią nieźle zapchać 12 metrowca a na 88 też czasami dużo ludzi jeździ.
Poza tym 56,67,88 - to wszystko linie które jeżdzą co godzinę (62 w szczycie jeździ co 10 minut)
89,90,92 ? Chyba nie - może jakieś kursy są puste. Ale na 96 też czasami zdarzają się kursy gdzie Vero dałoby radę (a w druga stronę przegub lewdo daje radę)
Przy okazji - 91 mogłoby jechać na pętle 82 w obydwu kierunakch gdzie zawróciłoby i pojechało spowrotem na trasę - jedynie pewna koretka przystanków na Rataja/Gajcego - obsługiwało by Andrzejów bo terazz Andrzejowa do 91 to trzeba spory kawałek dojść.
Na 66 już jedno jeździ wraz z Volvo z Limanki i wydaje się że jest to optymalny układ (Vero w czasie dojazdów do szkoły raczej nie poradziło sobie a robi to bez problemu brygada z Limanki na Volvo)
Co do propozycji Vero na 56,67,88.
Na 56 bardzo często wozi powietrze - ale to bardziej wynik bezsensownej trasy na Arturówek przez Doły i kursowania co godzinę - kto będzie specjalnie czekał na taki autobus ? W drugą stronę wspomaga 60-kę a na 60-ce czasami potrafi dużo ludzi jechać.
Na 67 czy 88 - czasami też potrafi jechać dużo ludzi. Czasami ludzie z zakupami ze Zjazdowej potrafią nieźle zapchać 12 metrowca a na 88 też czasami dużo ludzi jeździ.
Poza tym 56,67,88 - to wszystko linie które jeżdzą co godzinę (62 w szczycie jeździ co 10 minut)
89,90,92 ? Chyba nie - może jakieś kursy są puste. Ale na 96 też czasami zdarzają się kursy gdzie Vero dałoby radę (a w druga stronę przegub lewdo daje radę)
Według mnie brygada 91 do Skoszew powinna być wysyłana tylko na te wydłużone kursy, a nie tak jak jest teraz, gdzie 91A w wybranych kursach jeździ dalej, a dodatkowa brygada wjeżdza na chwilę na 91A, ponieważ wtedy do tylko do Skoszew można wysłać 12 metrowy autobus, a normalnie na 91A mogą cały dzień jeździc Vero. Aha, wiem tyle że 91 nie może zniknąć z Malowniczej i Rataja kosztem Gajcego, bo ludzie mieszkający na m.in. Rataja będą mieli kawał drogi do Rokicińskiej do autobusu, a Andrzejów ma bardzo dobre połączenie z centrum, tj. dwie częste linie PKS, które cieszą się olbrzymią popularnością. 90 praktycznie mogło by istnieć tylko dla rejonu Feliksina.
Jeżeli chodzi o 71 to takie Vero spisały by się tylko w szczycie i wieczorem, ale trzeba uważać, bo przed 8 rano z rejonu Wiskitna na Chojny jeździ pełny autobus.
Jeżeli chodzi o 71 to takie Vero spisały by się tylko w szczycie i wieczorem, ale trzeba uważać, bo przed 8 rano z rejonu Wiskitna na Chojny jeździ pełny autobus.
Nie no dlaczego? Ja podzielam opinię kierowcy - są kursy (zwłaszcza po godzinach szczytu), gdzie (bynajmniej w jedną stronę) Vero poradziłoby sobie. Sam ostatnio jechałem w okolicach godz. 9 dosyć luźnym odkurzaczem właściwie na całej długości trasy i myślę, że w gdyby to było Vero, to wszyscy chętni zmieściliby się.Chandler pisze:No ja cały czas czekam na dzień w którym Vero pojawi się na 96 i mam nadzieję że się nie doczekam, bo to byłby taki absurd, że większy już trudno sobie wyobrazić