Ciekawostki taborowe - autobusy
Jedno wynika z drugiego.
Brygada po nocy to typowa, krótka szczytówka, "robiona" najczęściej za dnia przez jednego kierowcę (ewentualnie kierowca z nocy robi przed końcem zmiany jeszcze jedno-dwa kółka na linii dziennej). Autobusy wykonujące takie szczytówki, powinny w zasadzie być dostępnę na kolejną noc, co kursowanie do 23-24 w nocy, uniemożliwia. Ponadto ten sam rodzaj taboru powinien jeździć rano i po południu (czyli w tym przypadku autobus krótki). W innym wypadku numer brygady musiałby być inny na dany szczyt. Coś na zasadzie 51, gdzie br. /10 i /12 to przegubowe tylko poranne, a br. /11 tylko krótkie popołudniowe. Czas pracy 65/9 to około 16(!) godzin.
Brygada po nocy to typowa, krótka szczytówka, "robiona" najczęściej za dnia przez jednego kierowcę (ewentualnie kierowca z nocy robi przed końcem zmiany jeszcze jedno-dwa kółka na linii dziennej). Autobusy wykonujące takie szczytówki, powinny w zasadzie być dostępnę na kolejną noc, co kursowanie do 23-24 w nocy, uniemożliwia. Ponadto ten sam rodzaj taboru powinien jeździć rano i po południu (czyli w tym przypadku autobus krótki). W innym wypadku numer brygady musiałby być inny na dany szczyt. Coś na zasadzie 51, gdzie br. /10 i /12 to przegubowe tylko poranne, a br. /11 tylko krótkie popołudniowe. Czas pracy 65/9 to około 16(!) godzin.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 4 razy.
ciekawostki..
2679 na 76
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
1743 66/1
1103 81(87)/3
1103 81(87)/3
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Wojtek94, łącznie zmieniany 1 raz.