Trasa W-Z + tramwaj na Olechów/do DELLa
SzK pisze:24 minuty to byłaby dobra częstotliwość w soboty i niedziele do Pabianic czy Zgierza, ale nie w mieście...
24 jest beznadziejne. Minuty odjazdów w kolejnych godzinach za każdym razem układają się inaczej i nie sposób zapamiętać rozkładu jazdy, co przy rzadkich kursach na liniach podmiejskich jest raczej dość istotne. Przy równym takcie 30, minuty odjazdów mogą być powtarzalne nawet przez cały dzień.
Piotrkowska Centrum: dach przystanku nie będzie ze szkła tylko z membrany
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/1060736,piotrkowska-centrum-dach-przystanku-nie-bedzie-ze-szkla-tylko-z-membrany,id,t.html
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/1060736,piotrkowska-centrum-dach-przystanku-nie-bedzie-ze-szkla-tylko-z-membrany,id,t.html
Marcin pisze: 24 jest beznadziejne. Minuty odjazdów w kolejnych godzinach za każdym razem układają się inaczej i nie sposób zapamiętać rozkładu jazdy, co przy rzadkich kursach na liniach podmiejskich jest raczej dość istotne. Przy równym takcie 30, minuty odjazdów mogą być powtarzalne nawet przez cały dzień.[/color]
Oj Marcin, kiedyś 41 jeździło co 21 minut w soboty i niedziele (potem tylko w soboty), te same końcówki powtarzały się co 7 godzin, w dodatku w rozkładzie były dwie 42-minutowe przerwy, ale potrafiłem sobie radzić "z pamięci"
Wracając do ograniczeń na Z1 i Z2 w sumie może lepiej byłoby wywalić to Z2 zupełnie, uruchamiając linię 1 na odcinku Chojny - Tuwima oraz 5A Kurczaki - Tuwima. Przy 20 minutowej częstotliwości taboru dwukierunkowego starczyłoby spokojnie, na Z1 3 sztuki, na Z2 około 4... (starczyłoby pewnie na 4A Dąbrowa - Tuwima). Zapewniłoby się dzięki temu normalną komunikację tramwajową na południowej części Kilińskiego.
Widzew powinien dostać wzmocnienie linii nr 9 (ale nie takie, jakie zaproponował ZDiT). Choć może zamiast tego, przy słabej 9-ce i 13-ce rozwiązaniem byłaby silna dodatkowa linia Widzew - Teofilów (taka hybryda 9 i 13). Brakuje teraz bowiem tramwajowego połączenia Teofilowa z Widzewem.
Ponadto, dlaczego nie uruchomić linii 10 przez Kopernika, Zieloną i Narutowicza? Zdolność przepustowa Gdańskiej raczej nie jest na wyczerpaniu. Obecnie są tam 24 tramwaje, więc 6 dodatkowych można by awaryjnie wcisnąć (na pewno będą momentami lekkie zatory, ale to i tak lepsze niż brak połączenia).
(Linia 12 - 6 kursów
Linia 14 - 6 kursów
Linia 15 - 12 kursów).
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
Ponadto, dlaczego nie uruchomić linii 10 przez Kopernika, Zieloną i Narutowicza? Zdolność przepustowa Gdańskiej raczej nie jest na wyczerpaniu. Obecnie są tam 24 tramwaje, więc 6 dodatkowych można by awaryjnie wcisnąć
Linia 10 po Kopernika,Gdańskiej i Zielonej kursowałaby pusta - obecnie 12 i 14 razem kursujące nie są tak zatłoczone że potrzebna byłaby jeszcze na tej trasie linia 10 .
Jeśli chodzi o linię 10 od strony Widzewa - wystarczy 9 wzmocniona do 6 kursów na godzinę w szczycie .
Co do linii tramwajowej łaczącej Widzew z Teofilowem - obecnie na Teofilowie jest i tak więcej kursów niż było przed rozpoczęciem przebudowy - na początku wydłużono linię 5 do Chochoła z częstotliwością 20 minutowa pózniej zwiększono ją do częstotliwosci 12 minut . Obecnie nie ma miejsca na teofilowie na kolejna linię tramwajową , poza zwiększeniem częstotliwosci na linii 13
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
Jeśli wprowadzić jakieś zmiany to dotyczące linii 98B
Linia na na początkowym retkinskim odcinku wozi powietrze , pasażerowie którzy korzystają z linii 98/98A/98B wczesniej mieli 4 kursy - teraz mają 12 kursów co przeklada się na to ze na Maratońskiej 98B jezdzi puste .
Linię 98B powinno się poprowadzić nastepującą trasą :
Z krańcówki Maratońska - Popiełuszki - Wyszyńskiego - Bandurskiego i dalej własciwą trasą
Linia na na początkowym retkinskim odcinku wozi powietrze , pasażerowie którzy korzystają z linii 98/98A/98B wczesniej mieli 4 kursy - teraz mają 12 kursów co przeklada się na to ze na Maratońskiej 98B jezdzi puste .
Linię 98B powinno się poprowadzić nastepującą trasą :
Z krańcówki Maratońska - Popiełuszki - Wyszyńskiego - Bandurskiego i dalej własciwą trasą
I jeszcze trzeba tak poprowadzić 86, 69 i pozostałe warianty 98 żeby wreszcie osiągnąć na tym newralgicznym dla całego miasta odcinku 60 poj/h.Linię 98B powinno się poprowadzić nastepującą trasą :
Z krańcówki Maratońska - Popiełuszki - Wyszyńskiego - Bandurskiego i dalej własciwą trasą
Przed remontami na tym odcinku były 22 kursy tramwajów (8+8+6), teraz jest 18 (6+6+6), więc żeby przywrócić poprzednią sytuację potrzebne są 4 kursy/h autobusów (nie 80).
A to że na Maratońskiej były/są 4 kursy/h to naprawdę nie jest optymalna sytuacja, powinno być co najmniej 6 (albo wspólny takt z 86 żeby na newralgicznym odcinku do Kaliskiego było 8 kursów/h w równym takcie)
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
I jeszcze trzeba tak poprowadzić 86, 69 i pozostałe warianty 98 żeby wreszcie osiągnąć na tym newralgicznym dla całego miasta odcinku 60 poj/h.
Tylko 86 i 69 ?
Ja bym wszystkie linie tam puscił tj . 68, 69/69A/69B, 76, 80, 86, 98/98A/98B, 99/99A, N2, N7 z Lotniska wydłużyłbym jeszcze 55 i 65 a z Nowych sadów 65A
bombardier pisze: Co do linii tramwajowej łaczącej Widzew z Teofilowem - obecnie na Teofilowie jest i tak więcej kursów niż było przed rozpoczęciem przebudowy [...] Obecnie nie ma miejsca na teofilowie na kolejna linię tramwajową , poza zwiększeniem częstotliwosci na linii 13
Ale i tak jest o 8 kursów mniej niż było po reformie z 2001 roku.
Co do dodatkowej linii - kiedyś normalnie na Szczecińskiej na dwóch torach zawracały 3 linie i nikt nie narzekał. Kwestia organizacji.
Odcinek Augustów - Dell będzie kadłubowy.
Czemu - miasto przewiduje przepustowość aż 8 pojazdów na godzinę. Czyli przy d. takcie - jedna linia 10, albo dwie linie kursujące co 15 minut w szczycie.
Trzeci odcinek już się buduje.
25 lutego ma być otwarcie ofert na realizacje prac budowlanych. Od tegoż dnia jest 7 dni zarezerwowanych na protesty itd... Czyli podpisanie umowy z wykonawcą może się odbyć najwcześniej 5 marca. Od tej chwili wykonawca zaczyna gehennę ze urzędnikami o wydanie stosownych pozwoleń.
Zakładając że wykonawca nie odłoży podpisania umowy - nie ma obowiązku zrobić już 5 marca - może sobie poczekać - oraz jeśłi przynajmniej te wymagane dla tzw. pierwszego etapu zezwolenia sprawnie zostaną wydane to prace mogą się zacząć w połowie marca.
I etap to prace przygotowawcze, podczas których nie będzie zajęć pasów drogowych ani zmian organizacji ruchu samochodowego.
Jednakże ruch tramwajowy na Retkinii i Widzewie zostanie zawieszony.
W zamian wydłużą linie zastepczą Z10 - w relacki Wyszyńskiego - Augustów. Linie Z10 wzmocnią skróconym wariantem Z10A - al. Unii - Wydawnicza.
Zła wiadomość dla mieszkańców Widzewa i szczególnie Olechowa. Planuje sie wam zlikwidować linie autobusową 98/98A. Ta linia zostanie znacznie skrócona - od nowego Józefowa i od Maratońskiej do Dworca Kaliskiego.
Czyli to samo co miało miejsce z linia 95.
W zasadzie nawet wcześniej niż rozpoczęcie I etapu - gotowy może być wyjazd dla tramwajów z ul. Kilińskiego w Narutowicza w kierunku zachodnim.
Zaplanowano (wstępnie) że uruchomiona będzie linia 1 kursująca objazdem: Chojny - Kilińskiego - Przybyszewskiego - Pl. Reymonta - Piotrkowska - Żwirki - al. Kościuszki - Zielona - Narutowicza - Kilińksiego - Franciszkańska - Wojska Polskiego - Strykowska.
Linia 3 skrócona do pętli Lodowa. Na pozbawionym tramwajów odcinku nie przewiduje sie autobusowej komunikacji zastępczej.
Linia 5 zostanie przekierowana przez Franciszkańską i Pomorska na Stoki. Zaś na Teofilowe skrócona do pętli Żabieniec.
Linia 7 - ma być wyrzucona z ŁTR i ma pojechać Pomorska - Konstytucyjną
- Kopcinskiego - Śmigłego-Rydza do pętli Niższa/Śląska.
Linie 9/9A pojadą al. Smigłego-Rydza i Dabrowskiego do pętli Dabrowa.
Linie 8 i 14 do likwidacji.
Linia 10 zlikwidowana.
Linia 12 otrzyma dziwaczna trasę. Stoki - Telefoniczna - Konstytucyjna - Narutowicza- Zielona - Gdańska - Kopernika - al. Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - Chochoła.
dodatkowo częśc kursów szczytowych pojedzie w skróconej relacji jako 12A - od Radiostacji do Żabieńca.
Linia 16A skrócona do Pl. Niepodległości. - widać cięcia w budżecie na KM.
Wahadło Z1 przekierowane na Dąbrowę - tj - Piłsudskiego - Kilińskiego - Dąbrowskiego - Dąbrowa.
W prima aprilis zacznie się II etap. Prace wymusza zmaknięcie węzla tramwajowego pod estakada nad al. Włókniarzy przy dw. Kaliskim.
II etap potrwa do 15 X 2014.
Kolejne zmiany - linie 12 i 12A ominą odcinke Gdańska - Kopernika - Al. Włókniarzy i pojadą na wprost Zieloną i Legionów do al. Włókniarzy.
Latem w lipcu i sierpniu (2014) czeka nas wyłączenie z ruchu skrzzowania Piotrkowska i Żwirki.
Zmiany beda znaczne:
Linia 1 skrócona - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Narutowicza - Zielona - Legionów.
Linia 2 - pojedzie objazdem przez Legionów - Gdańską - Kopernika - Żeromskiego 0 al. Politechniki - RLL - Pabianicka - Pl. Niepodległosci
Linia 3 pojedzie objazdem: Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Konstytucyjna - Narutowicza - Kopcińksiego - al. Śmigłego Rydza do Przybyszewskiego
Linia 6: pojedzie objazdem przez: Legionów - Gdańska - Kopernika - Żeromskiego - al. Politechniki - RLL - Paianicka - Pl. Niepodległości
Linie 11 i 16 pojedą objazdem przez: Legionów - Gdanska - Kopenrika - Żeromskiego - al. Politechniki - RLL
Linie 15A, 16A do likwidacji.
Linie 8/10/14 zlikwidowane.
do pętli Chojny nie będą dojeżdżać ani tramwaje ani zastępcze autobusy
zostana uruchomione dodatkowe wahadła:
Z2: Żwirki - Piotrkowska - Pl. Niepodległości
Z3: Lodowa - Przybyszewskiego - Pl. Remonta - Piotrkowska - Żwirki
Z4: Pl. Wolności - Legionów - Zachodnia - al. Kościuszki - Żwirki
Ponadto proponuje się opcjonalnie albo uruchomienie tramwaju Z11 w relacji IKEA - Pl. Niepodległości albo w zamian za Z11 wzmocnienie obsady autobusów 50 i 50A.
Od 15 X 2014 do końca października 2015 będzie trwał III etap.
Udrożniony będzie węzeł pod estakadą nad al. Włókniarzy. Zakmnięte zostanie skrzyżowanie marszałków (pozostaną dwa pojedyncze pasy dla przejazdu N-S).
Linia 1 - wróci do skróconej relacji z okresu letnie 2014 roku - czyli Legionów - Strykowska
Linia 4: Helenówek - Zgierska - Zachodnia - al. Kosciuszki - Żwirki - Piotrkowska - Pl. Reymonta - Przybyszewskiego - Kilińskiego - Dąbrowskiego - Dąbrowa
Linia 7 zlikwidowana - w zamian autobus zastępczy Z7 w relacji Pl. Wolności - Koziny.
Linie 9/9A - Konstantynów / Zdrowie - Konstantynowska - Legionów - Zielona - Narutowicza - Radiostacja.
Linie 12 i 12A wracają na traśe z pierwszego etapu.
Linia 13 skrócona: Szczecińska - Aleksandrowska - Limanowskiego - Al. Włókniarzy - Legionów - Zielona - Narutowicza - Radiostacja.
Linia 15A przywrócona.
Linie 8/10/14/16A zlikwidowane.
Nowe wahadło Z13: - skrzyżowanie marszałków - al. Śmigłego-Rydza do pętli Niższa/Śląska
Niezależnie od podziału na etapy, jeśli prace na ul. Kilińskiego pozwola na przejazd tramwajów ma być uruchomione dodatkowe wahadło tramwajowe Z1B: Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Piłsudskiego. Wtedy linia Z1 ma być przemianowana na Z1A.
Wracając do trzeciego odcinka. Jakie będą relacje tramwajowe:
Żwirki / Piotrkowska: N-S, S-N, W-S, S-W, W-N
al. Kościuszki / al. Mickiewicza: N-S, S-N, W-S, S-E (W-Z), E-S, N-E(W-Z), N-E(ŁTR), E-N(ŁTR), E-N(W-Z).
Piotrkowska/al. Mickiewicza: S-W(ŁTR), W-S(ŁTR), S-W(W-Z), W-S(W-Z), W-E(W-Z), E-W(W-Z), W-E(ŁTR), E-W(ŁTR)
Kilińskiego/al. Piłsudskiego: W-E, E-W, N-S, S-N, N-E, E-N, W-S, S-W, W-N i N-W.
Czemu - miasto przewiduje przepustowość aż 8 pojazdów na godzinę. Czyli przy d. takcie - jedna linia 10, albo dwie linie kursujące co 15 minut w szczycie.
Trzeci odcinek już się buduje.
25 lutego ma być otwarcie ofert na realizacje prac budowlanych. Od tegoż dnia jest 7 dni zarezerwowanych na protesty itd... Czyli podpisanie umowy z wykonawcą może się odbyć najwcześniej 5 marca. Od tej chwili wykonawca zaczyna gehennę ze urzędnikami o wydanie stosownych pozwoleń.
Zakładając że wykonawca nie odłoży podpisania umowy - nie ma obowiązku zrobić już 5 marca - może sobie poczekać - oraz jeśłi przynajmniej te wymagane dla tzw. pierwszego etapu zezwolenia sprawnie zostaną wydane to prace mogą się zacząć w połowie marca.
I etap to prace przygotowawcze, podczas których nie będzie zajęć pasów drogowych ani zmian organizacji ruchu samochodowego.
Jednakże ruch tramwajowy na Retkinii i Widzewie zostanie zawieszony.
W zamian wydłużą linie zastepczą Z10 - w relacki Wyszyńskiego - Augustów. Linie Z10 wzmocnią skróconym wariantem Z10A - al. Unii - Wydawnicza.
Zła wiadomość dla mieszkańców Widzewa i szczególnie Olechowa. Planuje sie wam zlikwidować linie autobusową 98/98A. Ta linia zostanie znacznie skrócona - od nowego Józefowa i od Maratońskiej do Dworca Kaliskiego.
Czyli to samo co miało miejsce z linia 95.
W zasadzie nawet wcześniej niż rozpoczęcie I etapu - gotowy może być wyjazd dla tramwajów z ul. Kilińskiego w Narutowicza w kierunku zachodnim.
Zaplanowano (wstępnie) że uruchomiona będzie linia 1 kursująca objazdem: Chojny - Kilińskiego - Przybyszewskiego - Pl. Reymonta - Piotrkowska - Żwirki - al. Kościuszki - Zielona - Narutowicza - Kilińksiego - Franciszkańska - Wojska Polskiego - Strykowska.
Linia 3 skrócona do pętli Lodowa. Na pozbawionym tramwajów odcinku nie przewiduje sie autobusowej komunikacji zastępczej.
Linia 5 zostanie przekierowana przez Franciszkańską i Pomorska na Stoki. Zaś na Teofilowe skrócona do pętli Żabieniec.
Linia 7 - ma być wyrzucona z ŁTR i ma pojechać Pomorska - Konstytucyjną
- Kopcinskiego - Śmigłego-Rydza do pętli Niższa/Śląska.
Linie 9/9A pojadą al. Smigłego-Rydza i Dabrowskiego do pętli Dabrowa.
Linie 8 i 14 do likwidacji.
Linia 10 zlikwidowana.
Linia 12 otrzyma dziwaczna trasę. Stoki - Telefoniczna - Konstytucyjna - Narutowicza- Zielona - Gdańska - Kopernika - al. Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - Chochoła.
dodatkowo częśc kursów szczytowych pojedzie w skróconej relacji jako 12A - od Radiostacji do Żabieńca.
Linia 16A skrócona do Pl. Niepodległości. - widać cięcia w budżecie na KM.
Wahadło Z1 przekierowane na Dąbrowę - tj - Piłsudskiego - Kilińskiego - Dąbrowskiego - Dąbrowa.
W prima aprilis zacznie się II etap. Prace wymusza zmaknięcie węzla tramwajowego pod estakada nad al. Włókniarzy przy dw. Kaliskim.
II etap potrwa do 15 X 2014.
Kolejne zmiany - linie 12 i 12A ominą odcinke Gdańska - Kopernika - Al. Włókniarzy i pojadą na wprost Zieloną i Legionów do al. Włókniarzy.
Latem w lipcu i sierpniu (2014) czeka nas wyłączenie z ruchu skrzzowania Piotrkowska i Żwirki.
Zmiany beda znaczne:
Linia 1 skrócona - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Narutowicza - Zielona - Legionów.
Linia 2 - pojedzie objazdem przez Legionów - Gdańską - Kopernika - Żeromskiego 0 al. Politechniki - RLL - Pabianicka - Pl. Niepodległosci
Linia 3 pojedzie objazdem: Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Konstytucyjna - Narutowicza - Kopcińksiego - al. Śmigłego Rydza do Przybyszewskiego
Linia 6: pojedzie objazdem przez: Legionów - Gdańska - Kopernika - Żeromskiego - al. Politechniki - RLL - Paianicka - Pl. Niepodległości
Linie 11 i 16 pojedą objazdem przez: Legionów - Gdanska - Kopenrika - Żeromskiego - al. Politechniki - RLL
Linie 15A, 16A do likwidacji.
Linie 8/10/14 zlikwidowane.
do pętli Chojny nie będą dojeżdżać ani tramwaje ani zastępcze autobusy
zostana uruchomione dodatkowe wahadła:
Z2: Żwirki - Piotrkowska - Pl. Niepodległości
Z3: Lodowa - Przybyszewskiego - Pl. Remonta - Piotrkowska - Żwirki
Z4: Pl. Wolności - Legionów - Zachodnia - al. Kościuszki - Żwirki
Ponadto proponuje się opcjonalnie albo uruchomienie tramwaju Z11 w relacji IKEA - Pl. Niepodległości albo w zamian za Z11 wzmocnienie obsady autobusów 50 i 50A.
Od 15 X 2014 do końca października 2015 będzie trwał III etap.
Udrożniony będzie węzeł pod estakadą nad al. Włókniarzy. Zakmnięte zostanie skrzyżowanie marszałków (pozostaną dwa pojedyncze pasy dla przejazdu N-S).
Linia 1 - wróci do skróconej relacji z okresu letnie 2014 roku - czyli Legionów - Strykowska
Linia 4: Helenówek - Zgierska - Zachodnia - al. Kosciuszki - Żwirki - Piotrkowska - Pl. Reymonta - Przybyszewskiego - Kilińskiego - Dąbrowskiego - Dąbrowa
Linia 7 zlikwidowana - w zamian autobus zastępczy Z7 w relacji Pl. Wolności - Koziny.
Linie 9/9A - Konstantynów / Zdrowie - Konstantynowska - Legionów - Zielona - Narutowicza - Radiostacja.
Linie 12 i 12A wracają na traśe z pierwszego etapu.
Linia 13 skrócona: Szczecińska - Aleksandrowska - Limanowskiego - Al. Włókniarzy - Legionów - Zielona - Narutowicza - Radiostacja.
Linia 15A przywrócona.
Linie 8/10/14/16A zlikwidowane.
Nowe wahadło Z13: - skrzyżowanie marszałków - al. Śmigłego-Rydza do pętli Niższa/Śląska
Niezależnie od podziału na etapy, jeśli prace na ul. Kilińskiego pozwola na przejazd tramwajów ma być uruchomione dodatkowe wahadło tramwajowe Z1B: Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Piłsudskiego. Wtedy linia Z1 ma być przemianowana na Z1A.
Wracając do trzeciego odcinka. Jakie będą relacje tramwajowe:
Żwirki / Piotrkowska: N-S, S-N, W-S, S-W, W-N
al. Kościuszki / al. Mickiewicza: N-S, S-N, W-S, S-E (W-Z), E-S, N-E(W-Z), N-E(ŁTR), E-N(ŁTR), E-N(W-Z).
Piotrkowska/al. Mickiewicza: S-W(ŁTR), W-S(ŁTR), S-W(W-Z), W-S(W-Z), W-E(W-Z), E-W(W-Z), W-E(ŁTR), E-W(ŁTR)
Kilińskiego/al. Piłsudskiego: W-E, E-W, N-S, S-N, N-E, E-N, W-S, S-W, W-N i N-W.
To było wiadomo od samego początku, w zasadzie to jest właśnie idea całej inwestycji. Teoretycznie możliwe jest jeszcze skrócenie 85 bądź 96 do skrzyżowania marszałków/Wydawniczej (jeśli 96, to 85 byłoby przekierowane na obecną trasę 96) i zastąpienie ich przez wydłużone 9.STUDI pisze:Zła wiadomość dla mieszkańców Widzewa i szczególnie Olechowa. Planuje sie wam zlikwidować linie autobusową 98/98A. Ta linia zostanie znacznie skrócona - od nowego Józefowa i od Maratońskiej do Dworca Kaliskiego.
W zasadzie już jest gotowy.W zasadzie nawet wcześniej niż rozpoczęcie I etapu - gotowy może być wyjazd dla tramwajów z ul. Kilińskiego w Narutowicza w kierunku zachodnim.
Na pewno autobus? Nic nie stoi na przeszkodzie, by tę trasę, nawet jako linię zastępczą, obsłużyć tramwajami. A o tabor tramwajowy będzie dużo łatwiej niż o autobusowy.Linia 7 zlikwidowana - w zamian autobus zastępczy Z7 w relacji Pl. Wolności - Koziny.
Możesz wrzucić PDF z opisami tras (np. na www.speedyshare.com)? Szukanie tego w PDF-ach ze ZDiT-u trochę czasu może zająć, a widzę że ty to masz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Co innego po zakończeniu inwestycji a co innego teraz. Zamiast ulżyć mieszkańcom trzeba im maksymalnie dokopać. Ale jak widać rządząca partia nie wierzy w sensowny wynik wyborów samorządowych.Kpc21 pisze: To było wiadomo od samego początku, w zasadzie to jest właśnie idea całej inwestycji.
Brak środków na KM - to po kiego grzyba wywalamy w błoto monetę na kolejną przebudowę ul. Piotkrowskiej (nawiasem pisząc odpustową i wiejąca wiochą)?
Z tym kawałkiem torowiska oraz peronami przystankowymi wloką się niemiłosiernie. widać że brak kasy i stąd brak odbioru. To powinno byc gotowe ubiegłej jesieni.W zasadzie już jest gotowy.
Czuć ze całość tego otoczenia dworca może utknąć z braku środków.
Niestety autobus. Puszczą max dwie brygady i sie wyrobi. Autobus ma, OIDP, kursować przez Ogrodową.Na pewno autobus?
OK ale nie teraz dysk został się w drugiej pracy.Możesz wrzucić PDF z opisami tras (np. na www.speedyshare.com)? Szukanie tego w PDF-ach ze ZDiT-u trochę czasu może zająć, a widzę że ty to masz.
Ale ściągnę pliki ze strony ZDIT.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Mówisz i masz
Link do (Opis_techniczny_MPK.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=be2a4e0171d1681a298a5a5618b5d7d2
Link do (R_tramwaje_Faza_I.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=6539f00a4f8086555a9e1fe530f16e74
Link do (R3_1_tramwaje_Faza_IIa.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=a04d170cd3ea8d2a96ead4c3df4d13d3
Link do (R3_2_tramwaje_Faza_IIb.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=f34760e835967c604de89e42de95da72
Link do (R3_3_tramwaje_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=39b41678775535a599556fbed2cf8ff5
Link do (R1_2_Autobusy dzienne_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=49a51f1920ecf711f78f4c339085939b
Link do (R1_1_Autobusy dzienne_Faza_II.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=1d3d02abbeaadbec62920b54864ae572
Link do (R2_1_Plan linii nocnych_Faza_II.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=94dd95e0ea1ec7c0dcf3a645c127c671
Link do (R2_2_Plan linii nocnych_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=9f645e3f1de19e82fd33fd7313c2a130
Link do (Opis_techniczny_MPK.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=be2a4e0171d1681a298a5a5618b5d7d2
Link do (R_tramwaje_Faza_I.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=6539f00a4f8086555a9e1fe530f16e74
Link do (R3_1_tramwaje_Faza_IIa.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=a04d170cd3ea8d2a96ead4c3df4d13d3
Link do (R3_2_tramwaje_Faza_IIb.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=f34760e835967c604de89e42de95da72
Link do (R3_3_tramwaje_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=39b41678775535a599556fbed2cf8ff5
Link do (R1_2_Autobusy dzienne_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=49a51f1920ecf711f78f4c339085939b
Link do (R1_1_Autobusy dzienne_Faza_II.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=1d3d02abbeaadbec62920b54864ae572
Link do (R2_1_Plan linii nocnych_Faza_II.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=94dd95e0ea1ec7c0dcf3a645c127c671
Link do (R2_2_Plan linii nocnych_Faza_III.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=9f645e3f1de19e82fd33fd7313c2a130
Dzięki.
Z tego co widzę, autobus za 7 jak najbardziej ma kursować Ogrodową, ale chodzi o odcinek przy cmentarzu, gdzie obecnie kursuje tramwaj, a nie o odcinek przy parku Staromiejskim.
Czy tramwaj-solówka nie jest tańszy od autobusu? Naprawdę dziwne, że nie chcą na tę linię wysłać tramwaju. Dla pasażera to żadna różnica, bo i tak tam jest torowisko w jezdni, autobus w zasadzie nawet wygodniejszy z uwagi na nowszy tabor, ale to niczego nie tłumaczy. Czyżby chcieli jednak zlikwidować tory na Koziny?
I może ktoś wytłumaczyć, dlaczego 57 chcą kierować z powrotem w Jaracza i Wschodnią?
Z tego co widzę, autobus za 7 jak najbardziej ma kursować Ogrodową, ale chodzi o odcinek przy cmentarzu, gdzie obecnie kursuje tramwaj, a nie o odcinek przy parku Staromiejskim.
Czy tramwaj-solówka nie jest tańszy od autobusu? Naprawdę dziwne, że nie chcą na tę linię wysłać tramwaju. Dla pasażera to żadna różnica, bo i tak tam jest torowisko w jezdni, autobus w zasadzie nawet wygodniejszy z uwagi na nowszy tabor, ale to niczego nie tłumaczy. Czyżby chcieli jednak zlikwidować tory na Koziny?
I może ktoś wytłumaczyć, dlaczego 57 chcą kierować z powrotem w Jaracza i Wschodnią?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Dotrus pisze:a co z autobusami 76,80,86, 99 99A
Przecież proponowane zmiany trasy są w dokumencie opisującym MPK. widać nawet nie zajrzałeś skoro takie pytanie zadajesz.
Dotrus pisze: oraz zasłyszanymi 3 liniami autobusowymi do zawieszenia/zmodyfikowania przebiegów tras ? Chodzi mi o tabor na Ztki autobusowe
3 linie - no już masz pewniaka: 98, 98A i 98B.
Ponadto z tych zetek to będą tylko dwie linie Z10 i Z10A. Pomijam króciutką Z7. Więcej nie będzie.
Aaaa, sorry, skleroza, jest jeszcze Z5 - która najchętniej MPK by zlikwidowało stąd koncepcja Z1B. No bo skąd wziąć tabor....
Widać nie jest. Ponadto mogą już nie mieć motorniczych. Skutki " systematycznego zniechęcania" do tej pracy.Kpc21 pisze: Czy tramwaj-solówka nie jest tańszy od autobusu? Naprawdę dziwne, że nie chcą na tę linię wysłać tramwaju.
Zresztą można tylko się domyślać jak wykastrują kursy tramwajów.
Na szczęście wybory samorządowe tuż, tuż.
Zapytaj się starszych osób o różnić.e Jak dla nich to tramwaje natychmiast zastąpić autobusami do których daje rady wejść a do tramwaju to okropna wspinaczka.Kpc21 pisze: Dla pasażera to żadna różnica,
Motorniczowie prowadzący M6S, M8C nagminnie zapominają o wysuwaniu tego dolnego dodatkowego stopnia.
Lenin wiecznie żywy..... tj stare pomysły nie rdzewieją.Kpc21 pisze: Czyżby chcieli jednak zlikwidować tory na Koziny?
Wszystko jest możliwe.
Ale dodam jeszcze jedne fakt - zakończył się przetarg na napędy GTO do modernizowanych tramwajwów. Wygrał Woltan. Widać więc, że część 805-tek będzie odstawiona do remontu. Czyli brak taboru będzie dotyczyć i autobusów i tramwajów. Zresztą jak na razie MPK nie potrafi utrzymać poniemieckich wagonów .
Kpc21 pisze: I może ktoś wytłumaczyć, dlaczego 57 chcą kierować z powrotem w Jaracza i Wschodnią?
Nie znam harmonogramu (zresztą ponoć znaczne opóźnienia....) dt budowy dworca.
A tak na marginesie popatrzcie na mapki pokazujące ogólny rozdział na etapy. Wg opisu mapek II etap miał się zacząć 1 III 2014, zaś trzeci zakończyć 30 IX 2015. Czyli już na etapie przetargu na prace budowlane mamy miesięczna obsuwę.
Nieudolność.....
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 3 razy.
px33 pisze:Przypominam, że te wytyczne powstawały jeszcze zanim ZDiT wymyślił sobie 98B. Po zamknięciu wszystkich torów najprawdopodobniej 98B stanie się linią całodzienną i pojedzie na Maratońską przez Wyszyńskiego i Popiełuszki, Z10 może zniknie.
Ale to jest to samo co Z10. Po co mieszać w głowach jakimś dziwnym wariantem linii 98/98A na dodatek jadącym inna trasa przez Retkinię?
Z10- kojarzy się prosto i jednoznacznie z tramwajem 10 i taka dokładnie bedzie mieć relację.
Zresztą jeśli 98/98A będzie skrócone do Dworca Kaliskiego to przemianowanie Z10 na 98B będzie totalnie pozbawione sensu. 98B miałoby tylko niewielki odcinek wspólny z 98/98A.
Tramwaj to owszem środek osiedla ale niestety na Maratońskiej tez cos musi zostać. Samo 86 jadące pod Dworzec? A może 86 zmieni trasę i pojedzie Maratońska do Dworca - no co w zamian na Bandurskiego?
Z10 jest optymalnym oznaczeniem na dodatek nie wprowadzającym dodatkowego bałaganu. Wystarczy bałaganik z 98B którego trasa jest odmienna od 98 i 98a na Retkinii.
Trzeba powielać piekiełko z 74/74A/74B - jakby nie można było wykorzystać 97 do oznakowania dwóch wariantów?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.