SEC pisze:Przyjrzyj się specyfice rozkładu 99. Kursy na Nowy Józefów i na Maratońską nie mogą być w tej samej rubryce z czasem przejazdu ze względu na to, że kursy na Nowy Józefów nie wjeżdżają na pętlę Maratońska.
Jakie to ma znaczenie? Maratońska jest przystankiem końcowym. Wystarczy, że kursy jadące na Nowy Józefów w wierszu z przystankiem końcowym Maratońska będą mieć wpisane do tabelki minusy. I zadziała to nie tylko w przypadku linii, które poza pełną trasą, w wariancie A mają jeden dodatkowy przystanek końcowy na pętli, ale w przypadku wszystkich linii, gdzie trasa dwóch wariantów się w pewnym miejscu rozdziela, ale potem trasy się już nie łączą. A nawet jeśli trasy się łączą, odpowiednie przystanki mogą się po prostu w tabelce pojawić dwukrotnie.
Z minimalnym i maksymalnym czasem przejazdu jest problem. Nie wiadomo, który z tych czasów wziąć pod uwagę przy kontroli biletów. Chyba, że idąc na rękę pasażerom, przyjmie się, że liczy się zawsze czas minimalny.
Graficzny pisze:dodatkowo na planszach informacyjnych o przesiadkach w tramwajach też tylko jest napisana cyfra linni a nie dodatek literowy.
Do niedawna było tak też na przystankach przy znaku drogowym.
Co do literek zamiast formatowania czcionki - niektórzy piszą, że już oznaczenia wariantów "A" itp. w rozkładzie psują jego czytelność i postulują zmianę zasady, że literki nie ma wariant najdłuższy (a więc zazwyczaj również najrzadziej kursujący) na brak literki dla wariantu kursującego najczęściej.
Trzeba też pamiętać, że w rozkładach na przystankach pojawiają się niekiedy oznaczenia, których nie ma w rozkładach papierowych (ramki bądź ramki z kolorowym tłem), a litery są mniejsze.
Co do kolorów - zobaczcie sobie, jak to wygląda na łódzkich dworcach PKS w rozkładach tablicowych. Czasem ciężko odróżnić np. dwa różne odcienie niebieskiego.