Modernizacja łódzkiego M8C
Modernizacja łódzkiego M8C
Pojawiły się pierwsze informacje, oraz co ważne zdjęcia pierwszego M8C po modernizacji. Więcej informacji na infotram.pl
http://infotram.pl/text.php?id=67679
http://infotram.pl/text.php?id=67679
Modernizacja wygląda dużo słabiej od Moderusa niestety... Czub jest megadziwny - chcieli zrobić nowocześnie, a tak dla mnie to jakby dziecko to namalowało... Oczywiście wysuwane schody usunięte, bo po co się męczyć z konserwacją... W środku też niby schludnie, ale tak... prosto strasznie, no i te "cudowne" siedzenia... A szumnie zapowiadana wentylacja ciekawe czy się sprawdzi. Szczerze powątpiewam...
Krzeselka - jak bym kazał wszystkim w UMŁ na tych bublach siedzieć. Może być coś zrozumieli. Choć wątpię, beton to beton. Te oryginalne w 805 były wygodniejsze bo dało się na nich usiąść bez ryzyka zjechana z nich w ciągu kilku sekund (żeby móc siedzieć na tym bublu trzeba sie mocno kolanami zaprzeć o poprzedzające krzesełko). Nawet te w 803N były szczytem wygody i ergonomii. MPK jak widać czerpie najlepsze wzory zza Buga.
"Stoliki" pod okami przeszkadzały ale za to są znane z najnowszych bulw super estetyczne płyty wycinane ręcznie nożem bo elementy okna gdzieś "muszą wejść"..... Miód partactwa..... ale to każdy słupek inny. Ręczna robota niczym jak w Rolls-Royce'ie
Za 10 może lat MPK nauczy się jak połączyć ścianę boczną z podłogą.
No jest postem nie ma już ukochanej przez MPK lakierowanej tektury/pilśni, ale tandetnie zamontowany plastik.
Obciach.
P.S. Nie ma się co martwić o wentylację. Sprawdzi się zamaist ogrzewania zimą. Za to rezystory hamowania latem zapewnią ogrzewanie. Jak to w tramwaju MPK Łódź. Obskurny bydłowóz.
P.S. II - http://infotram.pl/text.php?from=main&id=67720
Jednak mozna z głową modernizować. Nie trzeba usuwać tego stopnia.
Widac dawno nikt solidnie "nie wietrzył" MPK Łódź.
"Stoliki" pod okami przeszkadzały ale za to są znane z najnowszych bulw super estetyczne płyty wycinane ręcznie nożem bo elementy okna gdzieś "muszą wejść"..... Miód partactwa..... ale to każdy słupek inny. Ręczna robota niczym jak w Rolls-Royce'ie
Za 10 może lat MPK nauczy się jak połączyć ścianę boczną z podłogą.
No jest postem nie ma już ukochanej przez MPK lakierowanej tektury/pilśni, ale tandetnie zamontowany plastik.
Obciach.
P.S. Nie ma się co martwić o wentylację. Sprawdzi się zamaist ogrzewania zimą. Za to rezystory hamowania latem zapewnią ogrzewanie. Jak to w tramwaju MPK Łódź. Obskurny bydłowóz.
P.S. II - http://infotram.pl/text.php?from=main&id=67720
Jednak mozna z głową modernizować. Nie trzeba usuwać tego stopnia.
Widac dawno nikt solidnie "nie wietrzył" MPK Łódź.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Chwilę temu, na facebooku MPK-Łódź, pojawiła się informacja, że zmodernizowany M8C wyjedzie na ulice jutro. Na razie jeszcze brak szczegółów.
LINK
Cóż można powiedzieć?
Wreszcie!
LINK
Cóż można powiedzieć?
Wreszcie!
Mateusz
EA-1
EA-1
MPK Łódź pisze:Zadaniem prototypu jest zebranie opinii od pasażerów. Aktualnie, po otrzymaniu dopuszczenia do przewozu pasażerów, wagon będzie obsługiwał linię 16. Przez około tydzień poddamy go testom liniowym na tramwajowej linii 16 z udziałem pasażerów, którzy będą informowani na kanale Facebook oraz na naszej stronie internetowej o godzinach wyjazdu tramwaju z krańcówek. Liczymy na Państwa głosy i uwagi – prosimy przesyłać je na adres [url=mailto:rzecznik@mpk.lodz.pl]rzecznik@mpk.lodz.pl[/url] Zdanie pasażerów zostanie przez nas uwzględnione w kolejnych pracach modernizacyjnych nad następnymi wagonami tego typu. (...)
Tramwaj w dn. 18 i 19 marca obsługiwać będzie linię 16 wg. poniższego rozkładu:
O godzinie 5:51 wyjedzie z Zajezdni Chocianowice w kierunku na pętlę Kurczaki, w godzinach 6:29 do 15:36 kursować będzie na trasie Kurczaki – Helenówek, o godzinie 15:48 wyruszy z Kurczaków do Zgierza, a o godzinie 17:08 ze Zgierza na Kurczaki. O godzinie 18:45 tramwaj rozpocznie powrót z Kurczaków na Zajezdnię Chocianowice.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mateeusz, łącznie zmieniany 2 razy.
Chyba błąd w datach, bo 18 jest dziś, a tramwaj miał wyjechać dopiero jutro.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz
EA-1
EA-1
Właśnie przeciął Limanowskiego w kierunku Zgierza. Nieźle nabity, jak to na 16 o 16 bywa.
Wsiadłem w 5 - tu w drugim wagonie pustki. Naprawdę pasowałoby wysłać na tę linię niezmodernizowane M8C.
Wsiadłem w 5 - tu w drugim wagonie pustki. Naprawdę pasowałoby wysłać na tę linię niezmodernizowane M8C.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
mejlaFacebook MPK-Łódź
Powoli kończymy zbieranie uwag i opinii na temat zmodernizowanego tramwaju. W kolejce w Zakładzie Techniki ustawiane są kolejne tramwaje i w ciągu kilku tygodni ruszą prace nad ich modernizacjami.
Dziękujemy za wszystkie komentarze i wiadomości, które Państwo do nas wysyłacie czy na mejla [url=mailto:rzecznik@mpk.lodz.pl]rzecznik@mpk.lodz.pl[/url] czy bezpośrednio poprzez Facebooka!
Artykuł
Ciekawe, czy faktycznie uwzględnią uwagi.
Mateusz
EA-1
EA-1
2499 widziany dziś, o 10, na Zielonej, w kierunku pl. Dąbrowskiego, jako Przejazd techniczny, a później, jak stał przed halą na Tramwajowej, z jakąś Pesą
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz
EA-1
EA-1