A co dają te nowe skoro za te mniej więcej same pieniądze (z dofinansowaniem rzędu 60%, do modernizacji dużo trudniej dostać) można mieć nowy wagon? Łódzka sieć jest w tej chwili w stanie przyjąć ok 40 niskopodłogowców (po zmianie trasy 16A), plus po zamianie 12 z 14 na Teofilowie, kolejne kilkanaście, a po oddaniu WZ będzie tego jeszcze więcej.Co te stare modernizacje dają? Tyle że czoło wagonu ma obłe kształty.
Cityrunnery
z tymi modernizacjami 805 to jest tak że chcą zmodernizować 6 wagonów na bulwy i 10 na woltany a to daje 3 pociągi zbulwione i 5 zwoltanowanych.
Brakuje kasy na większą ilość bo odbudowa citka i modernizacja helmuta pochłoną sporo kasy a jeszcze w trym roku miasto chce rozpisać przetarg na kolejne 25 nowych tramwajów (czytaj Pesy)
Brakuje kasy na większą ilość bo odbudowa citka i modernizacja helmuta pochłoną sporo kasy a jeszcze w trym roku miasto chce rozpisać przetarg na kolejne 25 nowych tramwajów (czytaj Pesy)
W dokumentach jest zapisane, że mają być dwa M8C w tym roku.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez LUAKAS22, łącznie zmieniany 1 raz.
I nie można było zamiast trzech zbulwionych pociągów jednego zwoltanować?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
myślę że te ilości jeszcze się mogą zmienić w przypadku pojawienia się jakiś nowych pieniędzy.
Był przetarg na urządzenia audiowizualne z monitoringiem na 20 bulw i 30 woltanów więc tyle mają do modernizacji
Był przetarg na urządzenia audiowizualne z monitoringiem na 20 bulw i 30 woltanów więc tyle mają do modernizacji
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez suomi, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyjemnie jest jechać złomami w stanie takim że nie wiesz czy się nie rozleci?Kpc21 pisze:I nie można było zamiast trzech zbulwionych pociągów jednego zwoltanować?
Co do woltanizacji - to uważam, że Elinom by się przydało odświeżenie w takiej samej formie co Woltany. Choć niestety ale nie doczekamy się tego a ich stan (rdza) w sumie stawia je blisko tych najgorszych strucli.
Eliny są na wymarciu, jeżdżą póki jeżdżą jak padnie aparatura albo pęknie pudło to pójdą na złom. Jest jeszcze ok 40 wagonów do remont-modernizacji jak te wagony przejdą remont to będzie koniec remontów kapitalnych i modernizacji serii 805NA, wszystko co się wysypie po tym czsie pójdzie do żyda albo na żyletki
Eliny chcą wyrzucać, a jednocześnie produkują nowe bulwy bez modernizacji napędu? Coś tu jest nie tak. Ale jak dla MPK najlepsze to co się da naprawić młotkiem... To najlepiej nowych tramwajów wcale nie kupujmy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Ale jak dla MPK najlepsze to co się da naprawić młotkiem...
To jest problem nie tylko MPK. Kogo kształci szkolnictwo? Reaktywacja zawodowego - no ok ale kto będzie uczył zawodu? Absolwent AHE będzie uczył praktycznej strony "elektryki" "mechaniki"?
Znajoma firma - farbowanie i stabilizacja rajstop - opinia od 5 lat nie można znaleźć farbiarza do pracy. Nawet "marchewka| w postaci wysokich zarobków i to płaconych co tydzień, 33% dłuższa stawka za dłuższą dniówkę - nie pomagają. Po prostu nie ma..... Bo ci co jeszcze "pozostali" z dawnych czasów to już na rencie/emeryturze.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Eliny chcą pociąć bo posiadają aparaturę firmy Elin która jest droga i w tej chwili nie dostępna ten sam problem mają citki, a poza tym eliny mają hamulec pomocniczy na hydrogeratach który jest kłopotliwy w użytkowaniu, po prostu stary model z nowoczesnym wyposażeniem i nie sądzę żeby chcieli to przerabiać do poprzedniego stanu
rozrusznik bębnowy mają zwykłe 105/805Na woltany,eliny,eniki rozrusznika nie mają bo sterowanie jest ręczne procesorowe. 805NS czyli stycznikowe nie miały rozrusznika bębnowego dlatego wszystkie jako pierwsze zostały zmodernizowane na eliny, później sprowadzano nowe pudła do pozostałyxh elinów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez suomi, łącznie zmieniany 1 raz.
Fotki do zobaczenia są na priv.gtlodz o ile się ma konto
Aparatura Enika. Wkleję opis spod zdjecia ikarusojelcza: ,,Oprócz widocznych zmian, wewnątrz zmontowano nowe oświetlenie, dodatkowe wyświetlacze wewnętrzne "choinki". Niestety pod oknami jest pojedynczy rząd siedzeń.''
Poza tym wyświetlacze zewnętrzne diodowe, pomarańczowe. Malowanie bez zmian. Zdaje się też, że monitoring zewnętrzny.
Jazda próbna po retkińskim WZ.
Aparatura Enika. Wkleję opis spod zdjecia ikarusojelcza: ,,Oprócz widocznych zmian, wewnątrz zmontowano nowe oświetlenie, dodatkowe wyświetlacze wewnętrzne "choinki". Niestety pod oknami jest pojedynczy rząd siedzeń.''
Poza tym wyświetlacze zewnętrzne diodowe, pomarańczowe. Malowanie bez zmian. Zdaje się też, że monitoring zewnętrzny.
Jazda próbna po retkińskim WZ.