Kpc21 pisze:AMZ:
- City Smile 10 - długość 10 m, szerokość 2,6 m, liczba miejsc siedzących 26
A CS 8,5?
Do 10 m jeszcze można wziąć pod uwagę:
Kapena Urby (dł. 7,4 m), Rampini Ale (dł. 7,7 m), Raba S91 (dł. 7,8 m) i inne węgierskie wynalazki, MAZ 206 (dł. 8,6 m), Solbus SN11 (dł. 8,9 m, jednak bodaj bez E6), Otokar Vectio C (dł. 9,2 m), Van Hool A308 (dł. 9,4 m), Isuzu Citybus (dł. 9,5 m), SOR BN9,5 (dł. 9,6 m). Ogólnie znalazłoby się jeszcze kilka propozycji. Więc konkurencja jak widać jest spora. Dochodzą do tego firmy karosujące podwozia busów, których w samej PL jest od groma.
Kpc21 pisze:Co z Neoplanem? Produkują obecnie w ogóle jakieś miejskie autobusy?
Nie bo to MAN, więc rozsądnie wycofali tę gałąź produkcji, coby nie robić konkurencji dla serii LC.
MAN oferuje nadal Lion's City M (A66) o dł. 8,6 m, który jest produkowany w zakładach Goppel'a.
kuba_łódź pisze:Jest to Solaris
Alpino, a nie Urbino
Całkiem przyjemny wóz
Akurat to jest Urbino. W pewnym momencie Solaris zamieszał trochę w "modelologii" maluchów.
Jordi pisze:Nawrót jak Vero na pewno nie. Ale taki z cofaniem spokojnie moim zdaniem.
Przecież na Kopernika/Włókniarzy nawet Vero na trzy zawracało.