MPK sprzedaje autobusy
Już bez przesady. Starsza osoba nie musi się wspinać na tył, ma do dyspozycji 2 wejścia i miejsca siedzące dostępne z niskiej podłogi. A co do tłoczenia się, to w Jelczu mieści się naprawdę sporo ludzi (obserwacja własna z przejażdżki tymczasową linią Z z Sienkiewicza na Dworzec Chojny w godzinach szczytu).
No i wysokość podłogi jakoś nie przeszkadzała nikomu w Volvach B10L i starych MB Citaro, a tam też był stopień w ostatnich drzwiach.
No i wysokość podłogi jakoś nie przeszkadzała nikomu w Volvach B10L i starych MB Citaro, a tam też był stopień w ostatnich drzwiach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_łódź, łącznie zmieniany 1 raz.
Był, ale porównaj jego wysokość - jest różnica. Właściwie z każdą pięciolatką wymagamy od systemu komunikacji zbiorowej coraz więcej. Nie zdziwi mnie że to co kiedyś było uznane za szczyt marzeń, czyli autobus przynajmniej częściowo niskopodłogowy, dziś jest standardem i schody są po prostu niewygodną przeszkodą, która utrudnia poruszanie i zmniejsza szybkość wymiany pasażerów.
W Volvach i Mercedesach był jeden stopień (~600mm), w gniocie to niemal metr. Co nie zmienia faktu, że nie ma co wycofywać dobrych wozów tylko dlatego, że mają jedno wejście wysokopodłogowe, podczas gdy po ulicach jeździ (bez właściwie żadnych ograniczeń!) chmara wozów bez niskiego wejścia.
Może warto by trochę popracować nad oznakowaniem (np. nalepić na stopniach informację że 5 metrów dalej jest wejście bez schodów)
Może warto by trochę popracować nad oznakowaniem (np. nalepić na stopniach informację że 5 metrów dalej jest wejście bez schodów)
Jak są sprawne i bezawaryjne to niech jeszcze trochę pojeżdżą. Mają taki klimat Ikarusowy, zwłaszcza pod względem usytuowania drzwi. To już niestety ostatnie autobusy, które mają sensowo ułożono III drzwi zaraz przy przegubie.
I niech wreszcie zmienią schemat obsługiwania taboru. Np. powinni dać te 345G na takie linie jak 96: Jadą bardzo często, jest możliwość przesiadania się na inne linie kursujące w tym samym osiedlu (np. 78/A na Rojnej)..
I niech wreszcie zmienią schemat obsługiwania taboru. Np. powinni dać te 345G na takie linie jak 96: Jadą bardzo często, jest możliwość przesiadania się na inne linie kursujące w tym samym osiedlu (np. 78/A na Rojnej)..
To była prawdopodobnie końcówka 2015, kiedy został wycofany z eksploatacji. Później zeszły ostatnie 7000A, czyli 1237 i 1242.
Musiałbym sprawdzić, ale wydaję mi się, że nie ma już żadnego na zajezdni. I dobrze, bo ile się można męczyć .
A tak przy okazji, wiadomo coś, by Brus dostał B10L (został tylko 1954!)? To porządna seria i należy się jej, aby jeden eksponat się w Łodzi zachował .
Musiałbym sprawdzić, ale wydaję mi się, że nie ma już żadnego na zajezdni. I dobrze, bo ile się można męczyć .
A tak przy okazji, wiadomo coś, by Brus dostał B10L (został tylko 1954!)? To porządna seria i należy się jej, aby jeden eksponat się w Łodzi zachował .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
MPK sprzedaje 2862 i 2853.
Ogłoszenie
Ogłoszenie
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
MPK sprzedaje 1102, 1103, 1109, 1112, 1114, 1205, 2853, 2862.
Ogłoszenie Limanowskiego
Ogłoszenie Nowe Sady
Ogłoszenie Limanowskiego
Ogłoszenie Nowe Sady
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
MPK sprzedaje 1102, 1103, 1109, 1112, 1114, 1205, 2111, 2852.
Ogłoszenie Limanowskiego
Ogłoszenie Nowe Sady
Ogłoszenie Limanowskiego
Ogłoszenie Nowe Sady
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
MPK sprzedaje 2111.
Ogłoszenie
Ogłoszenie