Pierwszy techniczny 805Na
Pierwszy techniczny 805Na
Na stan Zakładu Torów i Sieci łódzkiego MPK wpisano pierwszy wagon 805Na. Egzemplarz o numerze 1338 ma w niedalekiej przyszłości zostać przebudowany na wagon pomiarowy http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53612.html
Re: Pierwszy techniczny 805Na
"Od czasu dostawy pierwszych wagonów Pesa Swing 122NaL w grudniu ubiegłego roku MPK wycofało z eksploatacji liniowej 13 wagonów 805Na. Większość z nich (9 sztuk) to pojazdy niezmodernizowane. Dwa z nich zostały przekazane na cele muzealne." Które to?
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Dlaczego wycofało, jak ogólnie mamy za mało tramwajów?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Pierwszy techniczny 805Na
805Na do muzeum, gdy jeździ ich w mieście ponad 400 ? To tak, jakby ktoś w 1995 roku wstawił do muzeum Ikarusa 280
A jak jest obecnie z Eniką 1013+1014, która obecnie podobno gnije na Helenówku ? Wyjedzie jeszcze, czy może pierwszy wagon niedługo zobaczymy w Elblągu ?
A jak jest obecnie z Eniką 1013+1014, która obecnie podobno gnije na Helenówku ? Wyjedzie jeszcze, czy może pierwszy wagon niedługo zobaczymy w Elblągu ?
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Chodziło mi o te historyki Gdzieś już o tym było, ale zapomniałem.pawlak pisze:"Od czasu dostawy pierwszych wagonów Pesa Swing 122NaL w grudniu ubiegłego roku MPK wycofało z eksploatacji liniowej 13 wagonów 805Na. Większość z nich (9 sztuk) to pojazdy niezmodernizowane. Dwa z nich zostały przekazane na cele muzealne." Które to?
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Twoja wypowiedź świadczy o totalnym dyletanctwie. KMST słusznie od jakiegoś czasu prowadziło zabiegi, by pozyskać osiemsetpiątkę najmniej "skażoną" różnymi przeróbkami i mającą jak najwięcej oryginalnych detali, bo przez lata "oryginalność" wagonu się zaciera.kuba_łódź pisze:805Na do muzeum, gdy jeździ ich w mieście ponad 400 ? To tak, jakby ktoś w 1995 roku wstawił do muzeum Ikarusa 280
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Czy wiadomo który skład ma pójść do muzeum ?
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Ale można przywrócić bo wymaga tylko "przechowania" detali. Ważniejszym jest stan techniczny wózków, pudła - bo co po zachowanym "oryginalnym" jak będzie w stanie agonalnym a klub nie będzie w stanie wyremontować najkosztowniejszych elementów.mig pisze: KMST słusznie od jakiegoś czasu prowadziło zabiegi, by pozyskać osiemsetpiątkę najmniej "skażoną" różnymi przeróbkami i mającą jak najwięcej oryginalnych detali, bo przez lata "oryginalność" wagonu się zaciera.
Re: Pierwszy techniczny 805Na
No ta niedaleka przyszłośc to okazał się być 2019 rokdomino pisze:Na stan Zakładu Torów i Sieci łódzkiego MPK wpisano pierwszy wagon 805Na. Egzemplarz o numerze 1338 ma w niedalekiej przyszłości zostać przebudowany na wagon pomiarowy http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53612.html
Powoli nabiera kształtów przyszły wóz pomiarowy ZTiS. To dawny 805Na 1338, który może będzie 92338, a może nie.
http://gtlodz.eu/img-bulwa_specjalnego_ ... 39653.html
Swoja drogą jak tak patrzę czasem na te techniczne pojazdy MPK to mam nadzieję, ze jeszcze trochę technicznych tramwajów z tych Konstali zrobią. Inna sprawa to czy jest sens ładowac w nowy wygląd Konstala dla pojazdu technicznego? Co jest złego w klasycznym?
BTW Dla mnie super kolor. Tramwaje w Łodzi mogłyby miec takie barwy
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Bulwa w malowaniu Herbranda Tak więc w sumie kiedyś (przed wojną) w Łodzi podobne malowanie obowiązywało.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Pierwszy techniczny 805Na
Nawet jeśli tu faktycznie jest z jakiegoś powodu potrzebna nowa aparatura to szkoda, że ktoś nie pomyślał żeby użyć do tego wagonu kompletu przewidzianego na #2357 (czy jak się nie nazywa doczepa obecnego asynchrona) i tylko dokupić od Woltana brakujące elementy do wagonu sterującego, albo wręcz dogadać się żeby dostarczyli je w zamian za możliwość testowania napędu AC. Zawsze byłoby o pół pary Woltanów mniej, czyli blisko milion w kieszeni
Re: Pierwszy techniczny 805Na
A to nie będzie tak, że 2356 dostanie docelowo zwykły napęd impulsowy DC jak reszta woltanów? Bo w takim wypadku przewidywałem, że obecny napęd AC przełożą do tego technicznego.