To ja może dodam, że w środę, tj. 11.04 znów byłem w Wawie i przejeżdżając koło Evobusa nic żółto-czerwonego nie dostrzegłem. Nadal stoi tam ok. 15 niebiesko-białych, przegubowych Citaro G
Sądząc po wpisach na forum coraz więcej Connect ma usprawnione otwieranie/zamykanie drzwi. Przyśpieszenie osiągnięte dzięki jednoczesnemu pikaniu i otwieraniu/zamykaniu drzwi w niedziele zaobserwowałem w #2674 i #2679 na linii 57. Czy wszystkie pojazdy mają już przerobione mechanizmy?
swistaqos pisze:Sądząc po wpisach na forum coraz więcej Connect ma usprawnione otwieranie/zamykanie drzwi. Przyśpieszenie osiągnięte dzięki jednoczesnemu pikaniu i otwieraniu/zamykaniu drzwi w niedziele zaobserwowałem w #2674 i #2679 na linii 57. Czy wszystkie pojazdy mają już przerobione mechanizmy?
Pozdrawiam Michal
Być może już wszystkie, ale róznie im to wyszło. Są wozy, w których po jedynym piknięciu otwierają się drzwi, a są takie, że równo z pierwszym piknięciem.
Tajne info podaje że nowe krótkie citarka przyjdą na Kilińskiego od 25.06. Czy jak w któryms temacie SEC pisał że zmiana taboru to moze citarka krotkie nowe sobie pojezdza na 70A, np. do Ptaka (ścisk). Jeśli tak to śmiesznie bedzie z tymi kursami.
Prawdopodobnie na dniach pojawi się w którymś wozie przeróbka układu od hamulca przystankowego tak, aby "nie widział" pierwszych drzwi. Coś takiego planowali zrobić kierowcy z ktregoś wozu (ale nie jestem pewien, z którego, chyba #2672)
maniek pisze:Tajne info podaje że nowe krótkie citarka przyjdą na Kilińskiego od 25.06. Czy jak w któryms temacie SEC pisał że zmiana taboru to moze citarka krotkie nowe sobie pojezdza na 70A, np. do Ptaka (ścisk). Jeśli tak to śmiesznie bedzie z tymi kursami.
Nowe, krótkie Citaro na Kilińskiego? Przeciez miały trafić na NS.
Już mi żal tych Citar ale w obliczu problemów taborowych na Kraszewskiego chyba to nie jest głupie posunięcie. Ostatnio miałem przyjemność przejechać się kilkoma Citarami i albinosem z Kraszewskiego, we wszystkich odczułem strasznie powybijane zawieszenie. Dlaczego wciąż oszczędza się na serwisowaniu pojazdów, przecież pieniądze wydane na ten cel zwracają się w postaci niezawodnego sprzętu.
Ale glupoty wypisujecie na tym forum. Nowe citaro ida na Nowe Sady, i prosze nie robic zametu. Wiadomo to juz od bardzo dawna.
A co do serwisowania, jesli obecnie ZDiT placi MPK za wykonane uslugi mniej niz wynosza ich fatyczne koszty to trudno sie dziwic ze mamy taka a nie inna sytuacje.
Aleksej pisze:Ale glupoty wypisujecie na tym forum. Nowe citaro ida na Nowe Sady, i prosze nie robic zametu. Wiadomo to juz od bardzo dawna.
Co do rozpowszechniania bzdur, to zasugerowałem się wypowiedzią innego użytkownika, a że ostatnio nie było mnie długo w domku to nie mogłem śledzić informacji na bieżąco.
maniek pisze:Tajne info podaje że nowe krótkie citarka przyjdą na Kilińskiego od 25.06.
Przyznam się bez bicia , że zbyt pochopnie uwierzyłem w te rewelacje i zmianę planów przydziału nowych Citar z NS na Kraszewskiego. Jednak to co dzieje się obecnie na linii 70 z kursami obsługiwanymi przez Kraszewskiego ...
Ja się dowiedziałem, od znajomego kierowcy, że odkurzaczy jednak nie będą modernizować, bo się to nie opłaca. Zajezdnia ZKA 1 jednak zostaje, a w przyszłym roku przyjdzie około 60 nowych wozów do niej. Ponoć myśli się o Connecto.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Wy przesadzacie z pisaniem bzdur, na co już zwrócił uwagę Aleksej. Ale masz rację, to jest forum, każdy może robić z siebie idiotę, jeśli uważa to za słuszne.