Skręt dla MPK
Skręt dla MPK
Czy jadąc Rzgowską od Kurczaków można skręcić w lewo w Bankową lub inaczej jakby tam poustawiać znaki dla tramwajów i aut, to czy taki skręt byłby możliwy (oczywiście nawet plastyka skrętu) dla autobusów? Pewnie taki autobus zablokowałby skręt w Paderewskiego.
Re: Skręt dla MPK
Można tam skręcać, N3 tak jeździ.
Re: Skręt dla MPK
To za dnia było by ok, jakby coś typu 75AB, nawet na przegubie skręciło tam ?
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Skręt dla MPK
Ale pytanie po co? Skoro przez obsługę przystanku Broniewskiego/Kilińskiego umożliwia przesiadkę na linie 69 i 72.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Skręt dla MPK
Na 69 i 72 można się przesiąść na przystanku Broniewskiego/Tatrzańska.
Re: Skręt dla MPK
Bo tak by coś z Chojen szybko i sprawnie mogłoby pojechać Bankowa-Śląska(dojazd do dworca)-Kilińskiego-Dąbrowskiego-Tatrzańska. Oczywiście to sugestia. A w konsekwencji np 77 do Piasta Kurak za 63, a same 63 po staremu i za 75AB te zawijasy na Dąbrowie by robiło.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Skręt dla MPK
Woronin pisze:Na 69 i 72 można się przesiąść na przystanku Broniewskiego/Tatrzańska.
Myślę, że na tym przystanku nie można jednak przesiąść się z linii 75 jadącej na Widzew. Dla pasażerów jadących z Rudy Pabianickiej czy Kurczaków w okolice Kraszewskiego lub ronda Broniewskiego ma jednak zasadnicze znaczenie obsługa przystanku Broniewskiego/Kilińskiego i możliwość przesiadki właśnie na linie 69 i 72. Jest to również pewne wzmocnienie dla 70 dojeżdżającej do tego węzła. Skrócenie linii dla oszczędności dwóch minut bez obsługi pobliskiego węzła przesiadkowego jest złym pomysłem.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Skręt dla MPK
Salomonowym rozwiązaniem byłoby skierowanie 75 w obu kierunkach przez Niższą, byłoby mniej kręcenia a zachowana zostałaby wygodna przesiadka na 69 i 72 na przystanku Broniewskiego/Tatrzańska, na tym samym przystanku można by było skorzystać z 70 i 75 jadących w kierunku Piłsudskiego.
Re: Skręt dla MPK
Z jednej strony zgadzam się z tą argumentacją. Z drugiej - to działa tylko w jedną stronę, skrzyżowanie Rzgowska/Broniewskiego/Paderewskiego ma fatalnie rozmieszczone przystanki, więc w przeciwną stronę takim węzłem przesiadkowym był przystanek Broniewskiego/Kraszewskiego, a ten 75 teraz omija.szymon5444 pisze:Dla pasażerów jadących z Rudy Pabianickiej czy Kurczaków w okolice Kraszewskiego lub ronda Broniewskiego ma jednak zasadnicze znaczenie obsługa przystanku Broniewskiego/Kilińskiego i możliwość przesiadki właśnie na linie 69 i 72. Jest to również pewne wzmocnienie dla 70 dojeżdżającej do tego węzła. Skrócenie linii dla oszczędności dwóch minut bez obsługi pobliskiego węzła przesiadkowego jest złym pomysłem.
Ogólnie, to ja nie do końca rozumiem skierowanie 75 przez Śląską. Orientuje się ktoś, czy dużo ludzi korzysta z przystanków przy Kilińskiego i Niższej?
Re: Skręt dla MPK
Przy Niższej prawie zawsze ktoś wysiada i wsiada. Na Dworcu Chojny o wiele popularniejszy jest przystanek w stronę Dąbrowy. W stronę Chojen nie ma szału.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Skręt dla MPK
Pomysł skierowania linii przez Śląską nie jest sam w sobie zły. 95 też miało dobrą frekwencję w tym miejscu.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.