Mig dał już znać co i jak, niemniej ja bym nie kombinował z tą 4. Połączenie Bałucki Rynek - Dw. Fabryczny jest w stałym układzie linii od bardzo dawna, dalej w stronę skrzyżowania Marszałków może tłumy nie jeżdżą, ale zamknięcie linii podmiejskiej nie jest argumentem do likwidacji tej relacji. Nie każdemu pasuje 96.eDragon55 pisze:Skierowanie linii 4 na Zdrowie to całkiem dobry pomysł - częstotliwość odpowiednia i trasa będzie prawie taka sama jak 46 przed reformą.
Na Widzewie nie ma zapotrzebowania na tyle tramwajów. Trasę linii 4 od Fabrycznego na Widzew można uzupełnić linią 13 na trasie:
TEOFILÓW - Aleksandrowska - Limanowskiego - Włókniarzy - Zielona - Narutowicza - Rodziny Poznańskich - Węglowa - Tramwajowa - Narutowicza - Kopcińskiego - Piłsudskiego - Rokicińska - Puszkina - Przybyszewskiego - CMENTARZ ZARZEW
Czy przy zwiększonym takcie 7 pomieści się to wszystko na pl. Niepodległości i na Piotrkowskiej przed Mickiewicza?