Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Nie wiem czy było, ale modernizacja NF6D przesunięta o kilka lat
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
A to wiesz z jakiegoś konkretnego źródła? I masz na myśli już pierwszy etap czy jakieś duże zmiany?
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60129.html
Szerzej zakrojona przebudowa wagonów, o której mówiono już w momencie sprowadzenia pierwszego pojazdu, zostanie prawdopodobnie odsunięta w czasie o kilka lat. Jej zakres miał obejmować wykonanie dodatkowych drzwi dla motorniczego (by ułatwić ręczne przestawianie zwrotnic), a także montaż przesuwnych okien jako tańsza alternatywa dla zainstalowania klimatyzacji. Wbrew obawom okazało się jednak, że nawet w upalne dni pasażerowie nie narzekają na panującą w środku duchotę. – Tramwaje mają bardzo wydajny system wentylacji – wyjaśnia Domański.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Czyli pewnie na razie będzie to wszystko ograniczone do niezbędnych napraw, a i malowania będą ograniczone do niezbędnego minimum?nowy1212 pisze:Nie wiem czy było, ale modernizacja NF6D przesunięta o kilka lat
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Szkoda bo wg mnie wymiana przynajmniej części okien a wraz z tym oklejenie powinno być przeprowadzone. Z resztą faktycznie można się wstrzymać.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Jeszcze rampa, tego trochę brakuje żeby nazwać te wagony w pełni dostępnymi. A z tego co wiem był pomysł na to żeby montować je bez większego naruszenia konstrukcji
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Od kilku dni na 11A widuję wagon 1871.
MPK ogłosiło przetarg na transport kolejnych wagonów NF6D LINK
MPK ogłosiło przetarg na transport kolejnych wagonów NF6D LINK
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
1872 miał zderzenie z samochodem
http://tvtoya.pl/news/show/21410,1
http://tvtoya.pl/news/show/21410,1
Tramwaju zal, ale Audi tez ładneWYPADEK NA ZGIERSKIEJ
Dwugodzinne zatrzymanie ruchu tramwajowego, to efekt wypadku, do jakiego doszło o poranku u zbiegu ulic Zgierskiej i św. Teresy w Łodzi. Powód? Nieuwaga kierowcy, który skręcając wjechał pod nadjeżdżający tramwaj. Na szczęście w wyniku kolizji nikt nie ucierpiał.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Jaki byłby koszt montażu sygnalizacji wzbudzanej w tym miejscu ? Wydaje mi się, że mniejszy niż naprawy wagonów przez tyle lat po wypadkach jakie się tu zdarzają.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Dzisiaj do ZET-1 przyjechały kolejne dwa wagony: #423 i #424.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
No to już 17 sztuk, a jeździ z 10. Ciekawe gdzie zaczną dawac NF6D, gdy 11A się zapełni, a praktycznie już to nastąpiło.
Powinni na 2 je dać by była full niska w rozkładzie.
No ciekawe jaki będzie ostatecznie zakres modernizacji
Powinni na 2 je dać by była full niska w rozkładzie.
No ciekawe jaki będzie ostatecznie zakres modernizacji
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Na 2 jeszcze nie mogą, trzeba poczekać do końca remontu. Ale są wolne brygady na 12, 18, a i myślę że sensownie byłoby je wykorzystać jako rezerwę na 10, zamiast 122N
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Ja to nadal nie wierzę, że nie mogą na weekend zamknąć Placu Wolności i wymienić te nieszczęsne zwrotnice. Wtedy NF6D ślicznie na 15 i 17... Nawet jeśli to problem z odwodnieniem to niech nawet tydzień zamkną i zrobią to... Nie wydaje mi się, żeby to było coś na roboty 2-3 miesięczne...
Wciąż mam nadzieję, że NF6D do czasu remontu nie pojadą Aleksa - naprawdę szkoda tych tramwajów na torowisko niewiele lepsze od WojPol.
Wciąż mam nadzieję, że NF6D do czasu remontu nie pojadą Aleksa - naprawdę szkoda tych tramwajów na torowisko niewiele lepsze od WojPol.
Ostatnio zmieniony pt 23:03, 22 lut 2019 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Doraźnie na Placu Wolności można zatrudnić zwrotniczych
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Przepraszam za zamieszanie miałem na myśli 12px33 pisze:Na 2 jeszcze nie mogą, trzeba poczekać do końca remontu. Ale są wolne brygady na 12, 18, a i myślę że sensownie byłoby je wykorzystać jako rezerwę na 10, zamiast 122N
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
To nie rozwiąże problemu. Tam jest spore nachylenie. Zjazd bez Piasecznica tak jak i ruszenie pod górę kłopotliwe. Ponadto kierowcy skręcający i tak wjadą na tory mi o czerwonego światła. Tu naprawdę najlepiej odciąć tę ulicę do Zgierskiej. Ruch tam znikomy, dojazd przez Kalinową nie jest problemem a dla wielu kierowców to byłoby nie pakowanie się w Zgierską.kuba_łódź pisze:Jaki byłby koszt montażu sygnalizacji wzbudzanej w tym miejscu ? Wydaje mi się, że mniejszy niż naprawy wagonów przez tyle lat po wypadkach jakie się tu zdarzają.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Test NF6D na linii 8 rozpoczęty, wkrótce relacja.
EDIT
Więc tak. Pokonałem wagonem 1866 trasę z dworca Kaliskiego na Teofilów - czyli najbardziej newralgiczny odcinek.
Na Włókniarzy do Legionów zgodnie z przewidywaniami wagonem bujało, jednak mniej niż 805Na. Dalej było już nieźle, jedynie na odcinku pomiędzy Drewnowską a Lutomierską delikatnie bujało (jednak zdecydowanie mniej niż Swingiem 2018 na Żeromskiego).
Limanowskiego przejechana bez żadnych problemów, jednak na Aleksandrowskiej wagonem bujało już dość mocno i było słychać skrzypienie.
Tak jak uważam, że niskopodłogowce powinny jak najszybciej trafić na część Teoflilowskich linii, tak mimo wszystko najpierw należałoby wykonać remont odtworzeniowy Aleksandrowskiej.
EDIT
Więc tak. Pokonałem wagonem 1866 trasę z dworca Kaliskiego na Teofilów - czyli najbardziej newralgiczny odcinek.
Na Włókniarzy do Legionów zgodnie z przewidywaniami wagonem bujało, jednak mniej niż 805Na. Dalej było już nieźle, jedynie na odcinku pomiędzy Drewnowską a Lutomierską delikatnie bujało (jednak zdecydowanie mniej niż Swingiem 2018 na Żeromskiego).
Limanowskiego przejechana bez żadnych problemów, jednak na Aleksandrowskiej wagonem bujało już dość mocno i było słychać skrzypienie.
Tak jak uważam, że niskopodłogowce powinny jak najszybciej trafić na część Teoflilowskich linii, tak mimo wszystko najpierw należałoby wykonać remont odtworzeniowy Aleksandrowskiej.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Czyli można powiedzieć nic zaskakujacego. Dziwię się, ze MPK zgodziło się na wysyłanie NF6D na krzywe tory. To lepiej było NF6D wrzucić na 11B, a Tramicusy i CRy dać na 17.
Albo dba sie o infrę i wysyła niskacze albo nie dba i nie wysyła. Potem będzie płacz, ze popsute i nie ma czesci do naprawy
Albo dba sie o infrę i wysyła niskacze albo nie dba i nie wysyła. Potem będzie płacz, ze popsute i nie ma czesci do naprawy
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
W tym mieście niestety każdą rzecz zniszczą, zaniedbają. Nic się nie zmienia a nawet nasila ten trend. Kupiono M8C, popsuto idiotyczną modernizacją obniżającą komfort jazdy i odstawiono pod płot.
Re: Wagony NF6D (ex. Bogestra)
Ile NFF6D jeździ po mieście w tygodniu? 8 czy 10? Ile jest sprawnych gotowych do jazdy?