1. 41 w takiej relacji - jak pisałem - jest bez sensu.komlo13 pisze:Jest dużo możliwości:
- 41 w relacji Plac Niepodległości- Ikea
- zetka od samego Placu Niepodległości
- 16-ka przekierowania na Chocianowice
- Wydłużona 3-ka (Ale musiałoby się to wiązać z zebraniem reszty NF6D z 11A)
- Podzielenie 6-ki: 6A na Kurczaki, 6B na Ikea
2. Zetka - kto zapłaci podwykonawcy za Zetkę? A taboru też nie jest najwięcej, z brakiem kierowców również jest problem. Tym bardziej, że my mówimy o okresie od jesieni/zimy/wiosny wzwyż. Od września do czerwca jest takt 12 na większości linii tramwajowych i autobusowych i stąd braki mogą być dotkliwe.
3. Rozwiązanie ok, ale co z odcinkiem plac Niepodległości - rondo Lotników? Przekierujesz co drugą trójkę tak, żeby zanim zjedzie do placu, zahaczała o rondo Lotników? Fakt, że wróci 11A, ale zabrane zostaną 5 i 6.
4. Lepszy byłby podział na warianty 3A i 3B. Chodzi tylko o zrekompensowanie braku 41 na odcinku plac Niepodległości - Ikea, a przy kolejnych dostawach NF6D chyba nie powinno być problemu z brakami Bogestry na 11, zwłaszcza że i tak na 11A będą dominować Konstale, a na 11B na obecną chwilę nie będzie potrzebnych więcej niż trzy NF6D. A mówimy o tym, co jest w trakcie roku, nie w wakacje.
5. Bez sensu. O wiele sensowniej dać nawet całą jedynkę na Ikeę, bo przynajmniej można to zrekompensować 13 na dalszym odcinku Kilińskiego. I wywalamy dzięki temu zbędną linię z Widzewa. Wypominam, że na Niższą 13 przez długi czas nie pojedzie.