Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
@nowy1212 jak zrobią przesiadki na Placu, to mogą N3 i N5 puścić.
Dziennej linii nie widzę tam żadnej. A na kolejne wydłużenia, czy nowe linie nas nie stać.
Dziennej linii nie widzę tam żadnej. A na kolejne wydłużenia, czy nowe linie nas nie stać.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A dwóch minut nie da się urwać w inny sposób? Nawet z tych nieszczęsnych przerw na krańcówkach, chyba tam jest odrobina rezerwy, może trzeba by zrobić trochę dłuższe brygady szczytowe żeby można było zrealizować posiłki, ale to tańsze od nowej brygady.
I IMO naprawdę warto by odwrócić korektę reformy i puścić wszystkie 86 dołem, 65 góra i wrócić przesiadkę z 55 na wiadukcie (plus zrobić na Obywatelskiej przesiadkę w drugą stronę, tak jak to było w założeniach reformy). To naprawdę ktoś wymyślił z głową, tylko nigdy nie zaczęło działać
I IMO naprawdę warto by odwrócić korektę reformy i puścić wszystkie 86 dołem, 65 góra i wrócić przesiadkę z 55 na wiadukcie (plus zrobić na Obywatelskiej przesiadkę w drugą stronę, tak jak to było w założeniach reformy). To naprawdę ktoś wymyślił z głową, tylko nigdy nie zaczęło działać
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
^^Pytałem się to już mi tu odpisano, ze nie da się urwac 2min z przerw.
^^Niby ta, ale to co na nowych przystankach dla nocnych na Dąbrowskiego? Ja obstawiam N5, ale tak czy inaczej nie rozumiem po co tam autobus skoro obecnie jest OK.
^^Niby ta, ale to co na nowych przystankach dla nocnych na Dąbrowskiego? Ja obstawiam N5, ale tak czy inaczej nie rozumiem po co tam autobus skoro obecnie jest OK.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przez Kilińskiego? Ek-Socowi raczej wystarczy, i tak jeździło przed remontem, więc logiczne, by jeździło tak dalej.nowy1212 pisze:^^Rozchodzi się generalnie o to co zrobić by 86 wróciło na Jaracza. Jedyna opcja to przekierowanie linii linii Narutowicza-Sterlinga-Jaracza, ale na to potrzebna dodatkowa brygada której no nie ma możliwości by się znalazła.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
^^No podobno przez Kilińskiego już się nie da, a czemu nie wiem promień skrętu? Choć skoro autobusy teraz skręcają z Nawrot w Kilińskiego to chyba nie o to chodzi. Moze przez nowy przystanek jakoś za wąsko będzie by minął sie tramwaj z autobusem?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Czyli to w ramach rewitalizacji zaplanowano, że 86 nie będzie już Rewolucji jeździć? Bez sensu taka rewitalizacja.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ciekawe czy zaplanowano czy akurat tak wyszło przypadkiem
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
No ale jak coś takiego może wyjść przypadkiem? Jak planuje się remont ulicy, to bierze się pod uwagę, jakie pojazdy się nią poruszają.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Torowiska nie ruszano, a peron dosunięto do toru, logiczne zatem, że autobus z tramwajem się tam nie wyminą.nowy1212 pisze:^^No podobno przez Kilińskiego już się nie da, a czemu nie wiem promień skrętu? Choć skoro autobusy teraz skręcają z Nawrot w Kilińskiego to chyba nie o to chodzi. Moze przez nowy przystanek jakoś za wąsko będzie by minął sie tramwaj z autobusem?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Czyli taki plan, że 86 tam już nie będzie jeździć, musiał być od początku...
Czemu wtedy nikomu o tym nie powiedziano?
Czemu wtedy nikomu o tym nie powiedziano?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Czyli stworzono problem którego nie było i stworzono przystanek który nie jest potrzebny, a na dodatek zmniejszono elastyczność sieci no brawo.mig pisze: Torowiska nie ruszano, a peron dosunięto do toru, logiczne zatem, że autobus z tramwajem się tam nie wyminą.
Co więcej pomysł przystanku dolozono później bo w koncepcji tego przystanku nie było
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Nadziobią tych przystanków co 300 metrów z których skorzysta kilka osób na dobę, wydłużą czas przejazdu o minutę-dwie i promowanie transportu zbiorowego może iść w najlepsze. W takim razie dla mnie do zlikwidowania na dzisiaj jest przystanek przy Narutowicza. Pominąwszy jego bezpieczeństwo, to mija się z celem jego dalsze funkcjonowanie. Kto chcę się przesiąść w linie z Narutowicza zrobi to pod... mBankiem, a dla reszty nie powinno być różnicy, czy wysiądą to 300 metrów wcześniej, czy dalej.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Hm... coraz więcej osób starszych w tym mieście, więc dla nich 300 metrów robi różnicę. A co do tzw. ogólnej sytuacji: widzę, że po wakacjach w zakresie tramwajów przycięto troszkę... a to skrócenie trasy, a to zmiana z delikatnym cięciem o 2-3 przystanki, i "16" do lamusa odeszła... Jak rozumiem, chodzi o utrzymanie taktu 12 minut. OK, tylko co po "rewitalizacji" w niektórych miejscach? Przecież powinien być powrót linii... Nie żebym się czepiał, ale - na dłuższą metę trzeba się liczyć jednak z ewentualnym przejściem na 15 minut ( chyba, że coś się wytnie... A to przepraszam serdecznie ). Pzdr.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
No ta to zróbmy wszędzie przystanki co 300m a potem bądźmy zdziwieni że komunikacja nie chcą jeździć ludzie bo jest długi czas przejazdu
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Akurat skrócenie trasy 13 do Radiostacji było bardzo dobrym rozwiązaniem, więc mowa tylko o jednym skróceniu trasy. Nie rozumiem o jakie cięcia 2-3 przystanków chodzi.Pacyfik pisze:Hm... coraz więcej osób starszych w tym mieście, więc dla nich 300 metrów robi różnicę. A co do tzw. ogólnej sytuacji: widzę, że po wakacjach w zakresie tramwajów przycięto troszkę... a to skrócenie trasy, a to zmiana z delikatnym cięciem o 2-3 przystanki, i "16" do lamusa odeszła... Jak rozumiem, chodzi o utrzymanie taktu 12 minut. OK, tylko co po "rewitalizacji" w niektórych miejscach? Przecież powinien być powrót linii... Nie żebym się czepiał, ale - na dłuższą metę trzeba się liczyć jednak z ewentualnym przejściem na 15 minut ( chyba, że coś się wytnie... A to przepraszam serdecznie ). Pzdr.
16 wraca od 1 października.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ja wiem, że to zupełnie inna część miasta, ale można skrócić część kursów 74B do Złotno/Fizylierów do czasu ukończenia prac na Podchorążych. Po przekierowaniu 97AB na Złotno w szczycie jest 8 kursów na godzinę na dalekich przedmieścia Huty Jagodnicy. To wynik, którego niejedno blokowisko może pozazdrościć.mig pisze:Co do innego przebiegu - można wytrasować 86 w obie strony przez Uniwersytecką lub POW, Narutowicza i Sterlinga w kierunku Retkini ale to by kosztowało niestety dodatkową brygadę.
Do listopada powinna zdążyć się skończyć przebudowa Dąbrowskiego i będzie można zawiesić Z2. A w międzyczasie powinno się intensywnie pracować nad zewnętrznymi przewoźnikami na różne zastępcze, których i tak będzie potrzebna cała masa, poza tym co już jest.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
^^No i za jakiś niektóre linie MPK odda innemu przewoźnikowi, więc jedną brygadę jakby chcieli (to kluczowe słowo) to by znaleźli.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Jak to jest z tą 93? Jak czytam dużo ludzi się na nią skarży i problemem są jakieś przesiadki? Ktoś może wie co jest do poprawy w 93? Osobiście jeżdżę raz na jakiś czas i problemów nie mam.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Bo 93 zamiast co 24 jeździ co 30 w szczycie i to niszczy sporo przesiadek. Zwłaszcza w stronę centrum, ale i na Demokratycznej, gdzie każda linia ma inne takty (62 12/20, 75 15/30, 93 30/40).
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
To widać na ulicach - gigantyczne korki i coraz bardziej puste pojazdy MPK. Szybciej na pieszo niż pojazdami MPK.nowy1212 pisze:No ta to zróbmy wszędzie przystanki co 300m a potem bądźmy zdziwieni że komunikacja nie chcą jeździć ludzie bo jest długi czas przejazdu
A po co oferta tylko w jedną stronę?mig pisze:Co innego zabrać jakąś część oferty a co innego zabrać ludziom wszystko.