Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
@Pacyfik
Muszę przyznać że styl twojego pisania i milion dopowowiedzi w nawiasach totalnie zniechęca do czytania twoich postów.
Muszę przyznać że styl twojego pisania i milion dopowowiedzi w nawiasach totalnie zniechęca do czytania twoich postów.
Pozdrawiam - Marek
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Marecky: nie musisz czytać moich postów, to jest wolny kraj... i nie przesadzaj, że tak trudno: jak się skupisz, to dasz radę, naprawdę. Więcej wiary w siebie, sz. Panie.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A ja mogę je usunąć, więc radzę się przyłożyć
Regulamin pisze: 3.7. Udzielając się w dyskusji należy pamiętać o poprawności językowej. Wypowiedzi zawierające rażące błędy ortograficzne bądź stylistyczne mogą zostać usunięte.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
W komentarzach na portalu transport-publiczny.pl zauważyłem informację że teraz do "zawieszenia" idzie trasa na Stoki od zajezdni. Ktoś może potwierdzić? Ciekawie się zapowiada końcówka roku, kolejne "zawieszenia".
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A tam nie było dopiero co remontu? Zawieszać trasę, gdzie dopiero był remont?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2393
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Miał być. Ale widocznie go nie było.
Ale w mojej opinii są o wiele, wiele gorsze problemy niż Telefoniczna. Kluczowa jest teraz Zielona i Rzgowska (ta druga od Broniewskiego do Kurczaków). Co do tej pierwszej były pogłoski, że remont w wakacje przyszłego roku (w trakcie prac na skrzyżowaniu Zachodnia/Zielona). Ale w przypadku tej drugiej może nie obyć się bez kolejnego zawieszenia ruchu, do którego może dojść, np. w przyszłym roku lub za dwa lata. Niestety, Broniewskiego mają dopiero zacząć w 2021 roku, co będzie bardzo problematyczne, biorąc pod uwagę ewentualne objazdy. Nie wyobrażam sobie, żeby 5, 6, 11A i 15 były jednocześnie skrócone do pl. Niepodległości. Tym bardziej, że tam jeszcze jest 3. W takim razie 6 do zawieszenia, 5 do Ikei, 11A i 15 mogłyby stacjonować na pl. Niepodległości pod warunkiem zawieszenia 16. Ewentualnie zamiast zawieszać 6 zawiesić 5 (gdy Przybysza/Kilińskiego w remoncie) no i 11A (smaczek!) na Dąbrowę.
Ale w mojej opinii są o wiele, wiele gorsze problemy niż Telefoniczna. Kluczowa jest teraz Zielona i Rzgowska (ta druga od Broniewskiego do Kurczaków). Co do tej pierwszej były pogłoski, że remont w wakacje przyszłego roku (w trakcie prac na skrzyżowaniu Zachodnia/Zielona). Ale w przypadku tej drugiej może nie obyć się bez kolejnego zawieszenia ruchu, do którego może dojść, np. w przyszłym roku lub za dwa lata. Niestety, Broniewskiego mają dopiero zacząć w 2021 roku, co będzie bardzo problematyczne, biorąc pod uwagę ewentualne objazdy. Nie wyobrażam sobie, żeby 5, 6, 11A i 15 były jednocześnie skrócone do pl. Niepodległości. Tym bardziej, że tam jeszcze jest 3. W takim razie 6 do zawieszenia, 5 do Ikei, 11A i 15 mogłyby stacjonować na pl. Niepodległości pod warunkiem zawieszenia 16. Ewentualnie zamiast zawieszać 6 zawiesić 5 (gdy Przybysza/Kilińskiego w remoncie) no i 11A (smaczek!) na Dąbrowę.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Jak nie było, jak był? W marcu-kwietniu 2016.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2393
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A to był kawałek torowiska tylko. Przebudowa torowiska na całej długości (oprócz tego już remontowanego) wymaga oprócz kasy trochę czasu, myślę, że w sezon budowlany (od wiosny do jesieni) mogliby się uwinąć. No ale jak pisałem, są o wiele ważniejsze sprawy niż Telefoniczna.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ponoć ten remont nie był zbyt udany, bo przejazd tramwajów nadal powoduje hałas i wibracje w sąsiednich budynkach, co skutkuje koniecznością wprowadzenia ograniczenia prędkości. No ale tory są wymienione, więc nie rozumiem tego. Jeśli na pozostałym odcinku tory też były w tragicznym stanie, to dlaczego nie objęto ich tą inwestycją?
Można powiedzieć, że brakło kasy, no ale inne nie aż tak pilne, które ew. mogłyby poczekać, wykonano. A tu groziło zamknięcie i to pominięto, choć wystarczyło rozszerzyć zakres remontu?
Można powiedzieć, że brakło kasy, no ale inne nie aż tak pilne, które ew. mogłyby poczekać, wykonano. A tu groziło zamknięcie i to pominięto, choć wystarczyło rozszerzyć zakres remontu?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Z FB niejaki Adrian Wojtczak napisał:
A 3 na Kurczaki - ktoś coś o tym słyszał?[...] no będzie jeździć na trasie 6: Żabieniec - Limanowskiego, Zgierska, Plac Kościelny, Wojska Polskiego, Franciszkańska, Północna, Zachodnia, Kościuszki, Piotrkowska Centrum, Piotrkowska, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska - Widzew Augustów.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
W skrócie to będzie tak od 8.12
1 Helenowek
3 Kurczaki
4 zawieszona
6 Augustów
13 Zarzew
Jest to potwierdzone info.
1 Helenowek
3 Kurczaki
4 zawieszona
6 Augustów
13 Zarzew
Jest to potwierdzone info.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Brzmi rozsądnie jeśli chodzi o wykorzystanie NF6D. Chociaż po takim wydłużeniu niemal na pewno znikną w tygodniu z 8 a może i z 11 (a ruch na 11 oznacza mniej niskiej podłogi na 15)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Gdzie zostaną przerzucone te ostatki GT6 i M6S (I GT8N czasami) z 4? Na 1?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Z jakiej okazji takie zmiany tras?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na 8 i tak ich prawie nie ma. Na samą dłuższą 3 to ile potrzeba będzie NF6D dodatkowych 2-3? To akurat z 8 to się zdejmie.px33 pisze:Brzmi rozsądnie jeśli chodzi o wykorzystanie NF6D. Chociaż po takim wydłużeniu niemal na pewno znikną w tygodniu z 8 a może i z 11 (a ruch na 11 oznacza mniej niskiej podłogi na 15)
Ogólnie dobre zmiany (z resztą sam np. 1 i 3 w takim kształcie proponowałem i krytykowałem wysyłanie 4 jak i 13 na Widzew).NamonPL pisze:W skrócie to będzie tak od 8.12
1 Helenowek
3 Kurczaki
4 zawieszona
6 Augustów
13 Zarzew
Jest to potwierdzone info.
1 - będzie można zniwelowac opóźnienia na krańcówce, choć wada taka, ze 1 i tak będzie niepunktualna przez korki na Kilina (a 4 była lepsza pod tym względem)
3 - niska na Kurczaki jest wskazana, przez to nie trzeba pakowac niskiej na 11A
4 i 13 - sensowne decyzje
6 na Augustów - trochę dziwne, w sensie chyba takiej linii na Widzewie jeszcze nie było? Choć no wzmocnienie na Przybysza wskazane
Jedyne co jeszcze można było rozważyć to:
3 na Dąbrowę przez Dąbrowskiego na NF6D
2 na Augustów przez Przybysza
To by było o tyle lepsze, ze na Dąbrowie by była full niska, a Przybysza bezpośrednie połaczenie z Manu. Tylko czy nie za długa trasa 2 by była.
Swoją droga juz chyba wiem czemu nigdzie nie ma aktualnej mapki sieci tramwajowej - nie idzie nadążyć nad zmianami
Chyba jedyne wyjście. No chyba, ze na 7? Bo tu jak dojdzie 6 to potoki będą rozłożone.komlo13 pisze:Gdzie zostaną przerzucone te ostatki GT6 i M6S (I GT8N czasami) z 4? Na 1?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Rozumiem że 1 będzie co 15 w soboty? Inaczej Radogoszcz znów dostanie po d...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Tak jak pisałem ostatnio w którymś innym wątku - 3 i 6 zostają zmienione ze względu na remont Pabianic, gdyż potrzeba było zwolnić miejsce na placu Niepodległości na dłuższe postoje 41 (ponoć przez pierwszy tydzień grudnia, kiedy na Rzgowskiej będzie trwał remont będą to 3 brygady, później 4).Wojtek94 pisze:Z jakiej okazji takie zmiany tras?
Również uważam, że zmiany na plus, choć teraz 6 będzie dublem 7 i to na całej trasie. Ktoś zaproponował bardzo sensowne rozwiązanie puszczenia 2 na Augustów, a 3 na Dąbrowę przez Dąbrowskiego - nie sądzę żeby długość trasy miała tu znaczenie, w końcu 6 robi kółko przez Ogrodową, Franciszkańską i Wojska Polskiego, więc dystans będzie pokonywać niemal taki sam jak 2 bezpośrednio przez Zachodnią na Teofilów. Jeszcze inną opcją uniknięcia dubla byłoby puszczenie 3 przez Paderewskiego, zaś 11A (choć przydałby się już nowy numer przy takiej trasie) na Augustów. Albo 6 na Widzew Stadion, swoją drogą wtedy byłaby to pewna dodatkowa alternatywa przesiadki dla rozbitego 96AB.
Ostatnio zmieniony pn 18:27, 25 lis 2019 przez igor, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Puszczenie 3 na Kurczaki to dobra myśl. Dzięki temu na Padarewskiego i Rzgowskiej (odcinku od Padarewskiego do Pl. Niepodległości) pojawią się tramwaje niskopodłogowe w takcie +/- co 24 min w DP. Tak samo na samej Rzgowskiej zwiększy się niska podłoga, bez ładowania jej znów na siłę w 11A.
W przypadku 6 i 7 to utrzymanie ich jako dwie linie nie uważam za sensowne. Według mnie 7 można by zawiesić i tabor przenieść na 6 lub zrobić 6AB (6A na Północną, kursuje tylko w DP na zasadzie 10A i 11A, a 6B na Żabieniec) na wspólnym odcinku byłyby to tramwaje co 6 min.
W przypadku 6 i 7 to utrzymanie ich jako dwie linie nie uważam za sensowne. Według mnie 7 można by zawiesić i tabor przenieść na 6 lub zrobić 6AB (6A na Północną, kursuje tylko w DP na zasadzie 10A i 11A, a 6B na Żabieniec) na wspólnym odcinku byłyby to tramwaje co 6 min.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Trzeba czymś wzmocnić Przybyszewskiego, jedna linia przy obecnym upośledzeniu 96 to za mało, zresztą ta linia niewiele daje jadącym np. z Zarzewa na Widzew. 3 z oczywistych względów nie można skierować na Przybyszewskiego więc trzeba przekierować inną linię, a koszty można względnie zrównoważyć zawieszeniem 4 (z zachowaniem obsługi krańcowych odcinków tej linii w zbliżonym kształcie). A przy okazji są inne plusy - niska podłoga na linii Chojny-ŁTR, odciążenie pętli pl. Niepodległości, zmniejszenie opóźnień na linii 1 poprzez postój na drugim krańcu.Wojtek94 pisze:Z jakiej okazji takie zmiany tras?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ja zaproponowałem kilka postów wyżejigor pisze:Ktoś zaproponował bardzo sensowne rozwiązanie puszczenia 2 na Augustów, a 3 na Dąbrowę przez Dąbrowskiego - nie sądzę żeby długość trasy miała tu znaczenie, w końcu 6 robi kółko przez Ogrodową, Franciszkańską i Wojska Polskiego, więc dystans będzie pokonywać niemal taki sam jak 2 bezpośrednio przez Zachodnią na Teofilów.
6 jedzie prosto Rzgowska więc na Paderewskiego będzie bez zmian, bo 3 zastąpi 6 więc kwestia niskiej na Paderewskiego bez zmian.NamonPL pisze:Puszczenie 3 na Kurczaki to dobra myśl. Dzięki temu na Padarewskiego i Rzgowskiej (odcinku od Padarewskiego do Pl. Niepodległości) pojawią się tramwaje niskopodłogowe w takcie +/- co 24 min w DP. Tak samo na samej Rzgowskiej zwiększy się niska podłoga, bez ładowania jej znów na siłę w 11A.
W przypadku 6 i 7 to utrzymanie ich jako dwie linie nie uważam za sensowne. Według mnie 7 można by zawiesić i tabor przenieść na 6 lub zrobić 6AB (6A na Północną, kursuje tylko w DP na zasadzie 10A i 11A, a 6B na Żabieniec) na wspólnym odcinku byłyby to tramwaje co 6 min.
Pomysł z 6AB wcale nie jest taki głupi. To by miało sens