Informacja pasażerska
Re: Informacja pasażerska
Chyba, że wyposażą je w jakieś mobilne barierki, przestawiane przez motorniczego na krańcówce na Warszawskiej.
Kartka z informacją o nieczynnych drzwiach akurat nie wymaga przeklejania, bo wystarczy ją nakleić na pierwszych drzwiach z przodu po prawej i na ostatnich drzwiach z lewej (patrząc z drugiej strony wyjdzie na to samo).
Ale to nadal by była bardzo niewielka liczba drzwi.
Czyli wychodziłoby chyba, że motorniczowie będą przechodzić przez "zagrożoną" strefę, by przestawić zwrotnicę.
Kartka z informacją o nieczynnych drzwiach akurat nie wymaga przeklejania, bo wystarczy ją nakleić na pierwszych drzwiach z przodu po prawej i na ostatnich drzwiach z lewej (patrząc z drugiej strony wyjdzie na to samo).
Ale to nadal by była bardzo niewielka liczba drzwi.
Czyli wychodziłoby chyba, że motorniczowie będą przechodzić przez "zagrożoną" strefę, by przestawić zwrotnicę.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Informacja pasażerska
Chodzi o pojazdy, które nie mają zamkniętej kabiny. W Swingach i 805Na nie ma żadnych wydzielonych stref (z tego co zaobserwowałem rano).
Re: Informacja pasażerska
Z tego co widzę to właśnie tak. Solaris nowy ma tylko karteluszkę na drzwiach, a citaro z 2007 ma strefę zero od nadkola do kierowcy bez możliwości wsiadania i wysiadania.BB93 pisze:Chodzi o pojazdy, które nie mają zamkniętej kabiny. W Swingach i 805Na nie ma żadnych wydzielonych stref (z tego co zaobserwowałem rano).
W sumie, dzieci nie jeżdżą, tłoku nie ma, to można się tak pobawić.
Re: Informacja pasażerska
Ja zaobserwowałem w dwóch najnowszych solarisach strefę od nadkola, w volvie 1204 taśmy zaraz przed przednimi drzwiami, a w mercedesach z limanki i pozostałych solarisach wogóle nic.
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Informacja pasażerska
To tam posunęli się dużo dalej, niż w MPK.
A swoją drogą – zdaje się, że część zgierskich autobusów nie ma drzwi z tyłu, a to by oznaczało, że tylko jedno wejście pozostaje czynne.
A swoją drogą – zdaje się, że część zgierskich autobusów nie ma drzwi z tyłu, a to by oznaczało, że tylko jedno wejście pozostaje czynne.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Informacja pasażerska
Zdarza się brak drzwi z tyłu, ale tylko w przegubach (chyba wszystkie CNG). Każda solówka ma trzy pary z tego co się orientuję.
Re: Informacja pasażerska
Na pewno jedna solówka nie ma trzecich drzwi.
Re: Informacja pasażerska
Tylko 1485 został z solówek, która nie ma trzeciej pary drzwi.
Re: Informacja pasażerska
W NF6D wygrodzili cały przedni pomost łącznie z przednimi drzwiami ale tylko w danym kierunku jazdy.
Bursiak również zaczął wygradzać przód w swoich autobusach.
Bursiak również zaczął wygradzać przód w swoich autobusach.
Re: Informacja pasażerska
A w BP Tourze stref buforowych ponoć brak...
Jak w NF6D to wygląda? Jak to zrealizowano, żeby motorniczy mógł bez większego problemu ogarniać przenoszenie tego wygrodzenia na drugi koniec wagonu na Warszawskiej?
Jak w NF6D to wygląda? Jak to zrealizowano, żeby motorniczy mógł bez większego problemu ogarniać przenoszenie tego wygrodzenia na drugi koniec wagonu na Warszawskiej?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Informacja pasażerska
Wyglądało to na jakieś linki więc problemu raczej być nie powinno.
Re: Informacja pasażerska
Swoją drogą – czy elektryka wszystkich pojazdów pozwala na coś takiego, jak otwieranie/odblokowywanie przez kierowcę/motorniczego wszystkich drzwi poza pierwszymi?
Bo jeśli nie, to na pewno jest tak, że trafiają się nieogarnięci pasażerowie (szczególnie starsi), którzy tymi drzwiami usiłują wchodzić do pojazdów.
Bo jeśli nie, to na pewno jest tak, że trafiają się nieogarnięci pasażerowie (szczególnie starsi), którzy tymi drzwiami usiłują wchodzić do pojazdów.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Informacja pasażerska
W tramwajach każdy układ drzwiowy jest zasilany z jednej eski albo ma swój wyłącznik.
Re: Informacja pasażerska
W 805Na – okej, motorniczy ma swoje drzwi (obsługiwane ręcznie, z zamkiem jak do drzwi), więc można po prostu wyłączyć te połówkę przeznaczoną dla pasażerów i motorniczy sobie poradzi.
Ale np. w NF6D – wyłączysz drzwi bezpiecznikiem, to będzie je można otworzyć tylko awaryjnym otwieraniem. Da się drzwi otwarte awaryjnym otwieraniem z powrotem zamknąć bez włączania zasilania?
Ale np. w NF6D – wyłączysz drzwi bezpiecznikiem, to będzie je można otworzyć tylko awaryjnym otwieraniem. Da się drzwi otwarte awaryjnym otwieraniem z powrotem zamknąć bez włączania zasilania?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Informacja pasażerska
To motorniczy nie może włączyć zasilania w szafie czy skrzynce drzwiowej, gdy będzie potrzebował skorzystać z tych drzwi? Zresztą nie raz widziałem jak w Konstalu wywaliło jakiś bezpiecznik i motorniczy podczas postoju na przystanku sam wymieniał korek na nowy.
Re: Informacja pasażerska
No może, ale robienie tego przy każdym przestawieniu zwrotnicy chyba może być uciążliwe.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Informacja pasażerska
Tak czy inaczej w NF6D teraz już mamy 2 na 3 drzwi dla pasażera, więc problem można powiedzieć ogarnięty w sensowny sposób
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Informacja pasażerska
No i to jest dobra wieść. Taśma poprowadzona po skosie, pierwsze drzwi tylko dla motorniczego. Dobrze że udało się osiągnąć kompromis.
„Działamy dla dobra naszych pasażerów a ich zadowolenie ze świadczonych usług jest dla nas najwyższą wartością” – Tramwaje Podmiejskie
Re: Informacja pasażerska
Gdzie i o której 15 jest pustawa?
Od admina: Nie widzę związku z tematem.
Od admina: Nie widzę związku z tematem.