Ta już jest lepsza, o ile skasuje się tę rezerwę. Zresztą korzystając z tej wizji to wydaje mi się, że w ogóle niepotrzebny jest tunel pod tą Inflancką, wystarczy około 5 minut na przejście przez jezdnię do przystanku Łódź Marysin
A pod Inflancką można co najwyżej przebić tunel dla pieszych prosto na peron kolejowy.
+1. Ale to w jakiejś bliżej nieokreślonej przyszłości. Naprawdę te 5 minut od tramwaju na pociąg to tragedii nie ma. Dużo gorzej jest na Widzewie, gdzie z dworca na tramwaj trzeba iść około 8 minut. Fakt że tam są autobusy niemal pod nosem, aczkolwiek szybki dojazd do ścisłego centrum zapewnia przeważnie tramwaj, a nie autobus.
Na Chojnach około 5 minut z przystanku do tramwaju na Rzgowskiej. Czyli specjalnie źle nie jest. Podobnie na Pabianickiej (autobusy w stronę Rudy i Rokicia można jednak złapać już w około 40 sekund). Dużo lepiej jest jednak na Kaliskim - 3 minuty, na Fabrycznym - około 2 (ale to zależy od napełnień).
Wyczytałem że od 9 listopada ZTiS zaczyna remont na skrzyżowaniu Kopcińskiego - Narutowicza. To będzie oznaczać masę zmian tras. Zna ktoś jakieś szczegóły?
Ja nie jestem w temacie, ale czuję, że znowu będziemy mieli hybrydę, tym razem w postaci 12/18 (chyba że zrobią do tego czasu Pomorską). Swoją drogą całe szczęście, że są łuki Piłsudskiego/Kilińskiego w relacji E-N. Nie będzie trzeba zatem kasować linii (można co najwyżej zastanowić się nad skierowaniem 13 do Dw. Chojny, bo i tak jedzie objazdem).
Obstawiam 9 i 13 przez Kilińskiego - Piłsudskiego
12 przez Narutowicza - Kilińskiego - Pomorska
18 przez Kilińskiego - Pomorska ew do DW Łódź Fabryczna
Co z autobusami czy jakaś zetka to nie wiem bo zależy od tego jaka bardziej organizacja ruchu na czas prac i które relacje będą dostępne a które nie
Albo zrobią z Dw.Łd. Fabrycznej pętle dla 9,13,18, a 12 Pomorską dadzą.
9 - odcinasz Olechów od drugiej linii. Musi jechać Kilińskiego i Piłsudskiego do Olechowa.
13 - ujdzie w tłoku.
12 i 18 mogliby dać Pomorską o ile będzie możliwość zawracania na pl. Wolności w stronę Retkini. A na razie to robią chodnik. Stąd wspominałem o hybrydzie.
Bo tak szczerze brakuje pod CKD coś z większym sensem niż 58A, a na pewno częściej.
Dajmy pod CKD wszystkie linie z zakresu 50-97. 99 nie wysyłajmy bo to będzie już przesada.
Nie... Wcale nie jeżdżą tam 4 linie tramwajowe i 3 (z wariantami) autobusowe z obu stron.
Może skupmy się na faktach, a nie pisaniu w każdym temacie pomysłów od czapy? Bo ciągle wychodzą jakieś rewelacje, a jeden temat z Naszymi wyobrażeniami już jest.
W obecnej sytuacji można odwrócić zmiany tras 3 i 6.
3 niech jeździ na M8CN, a 6 na NF6D. Mam nadzieje że tory okolic Bałuckiego Rynku nadają się na NF6D.