Pierwotnie 4 nie miała taktu 12min. Mozna wysłać 45 na Telefę, ale to juz w ogóle pomija się centrum miasta, a 4 jednak dojezdża do NCŁ.TramMomentyStudenta pisze: ↑śr 12:13, 14 paź 2020Ale 45 nie zastąpi 4 w normalnej trasie (zresztą do zawieszenia 4 jednak jeździła taktem 12 - a po powrocie niech będzie to przypuszczalnie takt 15). Poza tym wysyłając 45 na trasę 4 nie do końca spełnia to możliwość dojazdu do ścisłego centrum (co najwyżej do pl. Wolności i NCŁ, ale w tym drugim przypadku są pociągi). Jak już tak się zajmujemy oszczędzaniem na czym popadnie, to 45 niech wraca na Telefę i... już. Będzie zawsze trochę krócej niż do pl. Niepodległości.
Tunel 2.0TramMomentyStudenta pisze: ↑śr 12:13, 14 paź 2020Drogi, niestety nie jest do końca prawdą, że sytuacja w ŁD się unormuje w 2024. Nie zapominaj że czeka nas paraliż W-Z z powodu tunelu 2.0, a poza tym do przebudowy w tym czasie szykuje się na pewno torowisko na Aleksie (i tu dopiero będzie bałagan, bo mamy na Aleksie - nie licząc 16 - cztery linie, które potencjalnie musiałyby zmieścić się na Żabieńcu, co jest chyba niemożliwe). Także Wojska Polskiego od pl. Kościelnego do Franciszkańskiej nie jest w najlepszym stanie i też być może w tym czasie będzie przebudowywana. Pozwólmy do tego dołożyć Rzgowską od Paderewskiego na południe (tyle dobrego, że wtedy będzie już Broniewskiego )
Szybko nie powstanie Poza tym nie będzie tam przystanków kolejowych, wiec utrudnienia małe
WP
5 z Kilińskiego w Północną i Zachodnią do Limanowskiego
4 z podobnym objazdem tylko prosto Zachodnia i Zgierska
Jakąś zetke autobusową pewno tam by trzeba było przechnąć
Wpływ na reszte Łodzi mały
Rzgowska
3,5,11A,15
Tu w ogóle łatwo bo teraz będa robić skrzyżowanie Broniewskiego-Rzgowska i bedzie dużo relacji, wiec chociazby
3 (6?) ze Rzgowskiej w Broniewskiego-Kilińskiego-DW Chojny
5 do pl. Niepodległości
15 z Paderewskiego w Broniewskiego-Niższą na ŚLĄSKA NIŻSZA
Zostaje kwestia 11A - zalezy od pojemności krancowek ale ktoras z trzech wyżej wymienionych
Do tego Zetka autobusowa czy nawet zetki i tyle
Wpływ na reszte Łodzi mały
Aleksa
2 i 5 na Zabieniec
8 na NF6D to Ronda Korfantego
13 do Włókniarzy Legionów
Z13 od Włókniarzy Legionów przez Włókniarzy - Aleksa- Szczecińską na Rojną
Z8 z okolic Ronda Korfantego przez Aleksa do Kochanówka (przerwy dłuższe w zaj. Limanowskiego)
16 zawieszona/skrócona na Karolew
Choć tu najwięcej niewiadomych, bo gorzej jak zamkną kr. Żabieniec, też możliwy jest remont Włókniarzy-Legionów to by tez oznaczalo wieksze utrudnienia.
Tak czy inaczej żadna inwestycja nie powoduje wpływu na potencjalne wydłużenie 4 do Zgierza. Wyjątek WP, ale taki objazd to nie problem