Tommaso pisze: ↑ndz 10:13, 08 sie 2021
Błędne działania miasta to likwidacja torów Wróblewskiego-Wólczańska-Czerwona
Gdyby tak miasto miało pieniądze przed 2010...
Tommaso pisze: ↑ndz 10:13, 08 sie 2021
Na północy brakuje poważnej pętli tramwajowej, bo Północna to stosunkowo za blisko. Niedługo i tak ją odetną.
Tu mimo wszystko się zgodzę, chociaż z tą Północną też nie tak prędko, bo jak pewnie widzisz kolejne przetargi są unieważniane, tym sposobem dojdziemy do sytuacji, w której remont Północnej zacznie się może w 2023 (jeszcze się okaże że dojdzie do awaryjnego zamknięcia zawczasu). Gdyby w międzyczasie nie zamknięto to może nawet lepiej, bo podobno szykują zaczęcie placu Wolności w tym roku.
Tommaso pisze: ↑ndz 10:13, 08 sie 2021
Nonsensami było odcięcie torów na Koziny, na Niższą czy zamrożenie na lata Kilińskiego. Tym sposobem np dwójka zwiedza Widzew.
Został popełniony szereg błędów i zaniedbań w tym zakresie, a teraz mamy co mamy, czyli Koziny odcięte na lat co najmniej 5 (bo do drugiej połowy 2024), podobno Niższa ma być robiona, ale to i tak też jakieś 5 lat w plecy (tak jak w przypadku Kozin). Kilińskiego i tak na tym tle nie wypada źle, bo na wprost ruch byłby przywrócony pewnie gdzieś w połowie 2023 (a więc około 2,5 roku).
Natomiast 2 zwiedza Widzew, ponieważ trwa nieustanne dłubanie przy Śmigłym-Rydzu. A tutaj też były duże problemy z opóźnieniami przy budowie. Ponoć na październik w tej gestii będzie lepiej.
Gorszym zmartwieniem to i tak jest Kilińskiego przy Dworcu Fabrycznym, bo nie ma 9 wybiegającą na północ miasta i innych drogocennych linii, w szczególności mowa o 5.