Co się stało, że obecnie mówi się o połowie października?
Współczuję mieszkańcom Radogoszczy tego burdelu.
W ten weekend naprawdę nie ma sensu robić dużego zamieszania tylko po to, by przyspieszyć powrót JEDNEJ linii tramwajowej. Najważniejsze, że wróci jeszcze w listopadzie, a nie jak była ongiś podawana wersja, że na wiosnę '22.
No właśnie w najbliższy weekend tego zrobić nie można, ponieważ trzeba na kilkadziesiąt godzin wyłączyć sygnalizację, a ta trasa to droga krajowa i dojazdowa do cmentarzy. W dni robocze tym bardziej. Wyłączenie będzie w kolejny weekend.geograf pisze: ↑czw 17:52, 28 paź 2021"awaria sterownika"
https://uml.lodz.pl/aktualnosci-lodzpl/ ... 021/10/28/
LITOŚCI.
Takie rzeczy w normalnym mieście naprawia się w ciągu nocy lub w weekend.
Albo coś grubszego, albo komuś bardzo nie zależy...
Koniec prac w pierwszym tygodniu grudnia...Remont al. Śmigłego-Rydza. UMŁ zapomniał o wyposażeniu głównego przystanku MPK Łódź
Bez tablic informacji pasażerskiej, wiat, ławek i koszy - tak wygląda serce przebudowanej al. Śmigłego-Rydza, czyli węzeł przesiadkowy pod wiaduktami. I szybko to się nie zmieni. Bo miasto wydając blisko 100 mln zł na remont, najwyraźniej zapomniało o pasażerach MPK Łódź.
[...]
Braki są jeszcze większe - przy ul. Zbiorczej brakuje tablic informacji pasażerskiej, które wykorzystując technologię GPS pokazują, za ile dokładnie dany autobus czy tramwaj przyjedzie. Tablice znajdują się na innych przebudowanych przystankach. Są też np. gęsto rozsiane po Trasie W-Z. Dlaczego nie tutaj?
Spytaliśmy Zarząd Inwestycji Miejskich, dlaczego na wspólnym przystanku nie ma tablic informacji pasażerskiej, wiat, koszy i ławek. Także o to, kiedy będą. Rzecznik prasowa ZIM jednak odpisała tylko, że "prace przy przystanku przy ul. Zbiorczej zostały zakończone".
Nieoficjalnie ustaliliśmy więcej. Mianowicie że węzeł pod wiaduktami jest goły, a rozkłady wiszą na metalowych słupach, ponieważ w zakresie inwestycji nie znalazło się wyposażenie przystanku. Miasto nie zamówiło nawet ławek, na których pasażerowie mogą poczekać na autobus czy tramwaj.
Również nieoficjalnie usłyszeliśmy, że trwa poszukiwanie miejskich mebli, które - o ile się znajdą - UMŁ dorzuci na al. Śmigłego-Rydza. Na pewno jednak nie zamontuje tablic informacji pasażerskiej, bo teraz za jedną (potrzebne są dwie) musiałoby zapłacić 100 tys. zł. Byłoby taniej, ale mleko się już rozlało.
No dobrze, ale czy te przystanki robiono niedawno? Nie. I to jest ta różnica, choć fakt faktem że przydałby sie jakiś kolejny przetarg na tablice TIP na przystankach - tak z 200 tablic by sie przydało (w tym te z ŁTR przenieśc w inne miejsca, gdzie jexdzi mniej linii, a na ŁTR dac jakieś wieksze). No ale na to musi być kasa z UE.TramMomentyStudenta pisze: ↑pn 21:34, 29 lis 2021Ale z drugiej strony jest wiele ważnych przystanków, na których nie ma TIP. Chociażby Politechniki/Wróblewskiego i Żeromskiego/Radwańska. Następny dość ważny przystanek: Piotrkowska/Brzeźna (Radwańska), tam też TIPy są potrzebne, bo to węzeł przesiadkowy z autobusów.