Nie myślałeś żeby aplikować do MPK z tym cudownym pomysłem na odpoczywanie tramwajów? Co prawda ktoś już to u nich wymyślił i całkiem skutecznie wcielił w życie w przypadku lepszych tramwajów, ale może na przykład idzie na emeryturę i potrzebuje następcy. A na przykład jeszcze nikt chyba nie wymyślił żeby okryć tramwaje kocykiem i puszczać im kołysanki...
Żeby chociaż podczas tych weekendów było robione utrzymanie bieżące, ale mocno w to wątpię.
PESA Swing 2018
Re: PESA Swing 2018
A jak miała nie zniknąć skoro motorniczy wylogował się z kursówki?Kamil.2 pisze:Pesa już ruszyła ale znikła z systemu...
Zjechała na pętlę Karolew
Co do wagonu 1892 to zgodzę się z Kubą, natomiast co do pozostałych nie doszukiwałbym się jakichś teorii spiskowych dlaczeto wagon X akurat na linii Y jeździ itp. Przypadek raczej.
-
- Megagaduła
- Posty: 2393
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: PESA Swing 2018
Nie chodzi o kwestie utrzymania bieżącego (chociaż gdyby się uprzeć, to w soboty można byłoby robić jakieś przeglądy), a bardziej o wytrzymałość konstrukcji.px33 pisze: Żeby chociaż podczas tych weekendów było robione utrzymanie bieżące, ale mocno w to wątpię.
Re: PESA Swing 2018
http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,24 ... c-mpk.html
No tak co tam umowa, po co testować przecież Pesy słyną z niezawodności, a Pesa też w ramach wdzięczności potem wykonuje tyle rzeczy...Problemy z nowymi tramwajami. Czy Pesa powinna płacić MPK Łódź setki tysięcy złotych kary?
50 km wystarczyło
Każdy z tramwajów przed podpisaniem odbioru musiał wykazać się bezawaryjnością. Najpierw przeprowadzany był test 50 km. Później pojazd włączany był już do eksploatacji, czyli woził pasażerów. W tym czasie musiał bez problemów technicznych pokonać 3 tys. km. Jak to możliwe, że testy przechodził w dwa dni? Jak pokazują przykłady dostarczonych pojazdów, pierwszy test kończył się zazwyczaj dzień po przyjeździe swinga do Łodzi. Drugi trwał jednak o wiele dłużej – ok. 14 dni, czasem o kilka dni więcej. Dla miejskiej spółki MPK Łódź oznaczało to, że mogłaby naliczyć za ten czas dodatkowe ok. 75 tys. zł kary. Nie zrobiła tego jednak.
Dlaczego?
Przewoźnik wyjaśnia, że Pesa złożyła wniosek o odstąpienie od testu 3 tys. km. Według umowy MPK Łódź mogło go przyjąć. – Spółka zdecydowała się zrezygnować tzw. testu niezawodności. Wagon ten przeszedł bezbłędnie jazdę próbną na dystansie 50 km – wyjaśnia Agnieszka Magnuszewska, rzeczniczka MPK Łódź. I dodaje: – W stosunku do pozostałych tramwajów Pesa nie składała takiego wniosku.
Re: PESA Swing 2018
No ale to chyba tylko jeden wagon nie przechodził tego testu 3000 km? Bo większość go na pewno przechodziła.
Re: PESA Swing 2018
Co się dzieje, że tramwaje tracą żółte pasy malowania? 1881 jest cały czerwony, a 1887 stracił żółć pod linią okien.
Re: PESA Swing 2018
Bo to sa żółte naklejki i do tego tandetne. Czasem widać, ze sie odrywały, ale bardzo często kolor zółty zamieniał się w kolor moczu Może w MPK ktos uznał, ze lepiej zdjąć? Mam nadzieję, ze pojawią sie nowe, lepsze naklejki