Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: pt 09:37, 10 cze 2022
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Te wszystkie literowe warianty linii to jakiś absurd. Kto to w ogóle wymyślił? Jakaś tęga głowa z ZDiTu?
Po jakiego grzyba jakieś warianty A, B, C.... w przypadku niektórych autobusowych linii, bodajże 60, wariantów jest chyba 5...
Dlaczego nie ma po prostu numeracji podstawowej plus ewentualnie jak kiedyś wariantu typu BIS?
Zamiast tych 11A, 11B, czy rozwalonej na warianty linii 3, powinny być po prostu nowe numery linii.
Kiedyś w Łodzi do 2001 było więcej linii. Pamiętam linię 29 z Zielonej na Niższą...
Po jakiego grzyba jakieś warianty A, B, C.... w przypadku niektórych autobusowych linii, bodajże 60, wariantów jest chyba 5...
Dlaczego nie ma po prostu numeracji podstawowej plus ewentualnie jak kiedyś wariantu typu BIS?
Zamiast tych 11A, 11B, czy rozwalonej na warianty linii 3, powinny być po prostu nowe numery linii.
Kiedyś w Łodzi do 2001 było więcej linii. Pamiętam linię 29 z Zielonej na Niższą...
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ale warianty "bis" też od zawsze były. Nie robiono chyba jednak nigdy większej liczby wariantów – "ter" itd.
Akurat 60 ma chyba 4 warianty oznaczone różnymi literami, ale do tego dochodzi jeszcze kilka podwariantów wariantu 60C, które nie mają żadnych dodatkowych oznaczeń.
Akurat 60 ma chyba 4 warianty oznaczone różnymi literami, ale do tego dochodzi jeszcze kilka podwariantów wariantu 60C, które nie mają żadnych dodatkowych oznaczeń.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Co też jest kompletnie niekonsekwentne. Chociaż jak na przykład po opłotkach jakiś wariant jedzie tylko ze dwa-trzy razy dziennie, ma to w sumie średni sens.
Pięcioma wariantami jest jednak obdarzona 53. tak że w sumie to i tak linia jadąca na wschód od Fabrycznego
Pięcioma wariantami jest jednak obdarzona 53. tak że w sumie to i tak linia jadąca na wschód od Fabrycznego
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
53,54,60,92 to przykład oszczędności miasta. Zmiana numeracji teraz wprowadziło by nie lada zamęt. Chyba że rozłożyć to w czasie. Zostało niewiele wolnych numerów 67,74,79,95,98. Ewentualnie coś jeszcze połączyć
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Zostało sporo numerów. Wystarczy podmiejskim dac zwykłą numeracją z resztą 45 nie ma i pewno nie bedzie. Zostaje 41 i 43. Skoro Zgierz żyje bez 45 to Pabianice i Kanzas dadza rade z numerami 19 i 20. Wtedy można autobusy numerowac od 30.
Warianty sa OK pod warunkiem, ze kończą się na 2-3 tj ABC, a nie że jest DE i jeszcze jakies inne nie oznaczone a jednak z innym przebiegiem
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
I na kilku liniach są też specjalne dedykowane kursy z podjazdem pod szkołę. Na pewno chodzi o 64 ale jeszcze na pewno o jedną.
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: pt 09:37, 10 cze 2022
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Likwidacja linii 95 w relacji Rondo Powstańców 1863 - Felińskiego, to w ogóle był szczyt głupoty ZDiTu.
Tramwaje na Łagiewnickiej i Zachodnia-Kościuszki bardzo często ulegają awariom. Autobus był rewelacyjną alternatywą.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Przy obecnym niedoborze kierowców i motorniczych pomysł dalszego istnienia linii autobusowej pokrywającej się z tramwajem można potraktować wyłącznie jako nieśmieszny żart.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
^^Skończą ten remont to się zacznie inny Z reszta nie wiem czy dla mieszkańców Zgierza taka 6 prowadzaca prosto do centrum nie jest lepsza
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Nie tylko dla Zgierza. Radogoszcz i Julianów też są zadowolone z tej linii a trasa do Północnej to byłaby trasą do nikąd.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Dawne 95/99 spełniały trochę inne role, niż tramwaje z przystankami co 300m i były liniami raczej przelotowymi, ekspresowymi.
ŁTR jest niewydolny i wolny, potrzeby są większe niż te 32 poc./h max i wymagają bardziej elastycznego podejścia niż 3 krańcówki na północy miasta i 3 na południu.
BTW. Czemu nie mówimy o dublowaniu tramwajów z tramwajami?
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Czy gdzieś pod CKD np na dojazdowej Niciarnianej można było by wybudować pętle autobusową? Może pozwoli na ulepszenie dojazdu do szpitala nie tylko 86.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ale już węzeł przy Poronińskiej całkiem nieźle spełnia funkcję pętli. W przypadku autobusu dojeżdżającego do CKD od południa tak czy siak wskazane jest, by przejechał na północną stronę centrum – a dojeżdżający od północy może zawsze zawrócić z wykorzystaniem ronda Małachowskiego/Niciarniana.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
A np trwałe wydłużenie Z1(zmiana oznaczenia na np 88) do CKD Narutowicza i tak wjazd pod szpital od Pomorskiej, parking CKD, a pętla na wysokości SORu, wyjazd Czechosłowacka Małachowskiego. 58A przez Mazowiecka ,kieszeniowy wjazd z Pomorskiej i Konstytucyjną. Wtedy będą dwie pętle.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
No co Ty, ja bym woził ludzi autobusem wprost na SOR. Po co się ograniczać. W dobie ograniczania częstotliwości, skracania tras, Ty uważasz, że będzie się wydłużać linię zastępczą? Gratuluję poczucia humoru.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Do 2026? powiedzmy będzie Z1? Lepiej zamienić w linię zwykłą. Kilińskiego za szybko nie ruszy.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
A nie do 2075? Generalnie skierujmy wszystko na CKD, bo widzę że co chwila coś wymyślasz byle tylko tam coś skierować. Czy ten wątek jest od tego?
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ależ wy macie problemy z tym CKD, a potoki wcale nie są tak ogromne, żeby tam puszczać dodatkowe linie. Ludzie dochodzą z tramwaju, jest 54, 58, 64... i tymczasowo 86.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Dojazd jest głównie z Widzewa, Retkini i Bałut. Nie ma połączenia z Górnej poza 15 ,a teraz nawet nie. 15 i tak jedzie na około.