Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ale musi być bezpośrednie? Akurat przesiadki tam nie są uciążliwe. Większość linii kursuje często (15/20 min).
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Co za upadek łódzkiego transportu, że linie kursujące co 15-20 minut określa się mianem częstymi
Opowieści o tym, co ile kursowały tramwaje w 2001 r. to prawie jak opowieści sprzed wojny. Drugiej WŚ.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Odnośnie zmian z 14.07 mam kilka sugestii.Oczywiscie nie z tym budżetem.
65A może umożliwić dojazd pod Krzemieniecka 2 - Bandurskiego - nawrotka Krzemieniecka- Bandurskiego -wjazd Krzemieniecka - Krzemieniecka 2. Powrót: Karolewska- Wileńska - Bandurskiego
75 i W po prostu połączyć od Podhalańskiej zwłaszcza,że 72 nie ruszyli.
73 w miarę krótka trasa. Po wygięciu Legionów - Kasprzaka - Srebrzyńska - Włókniarzy - Obywatelska -Pienista- Maczka - Lotnisko
Nie można pozbawić dojazdu na osiedla wokół Obywatelskiej - Pienista.
Może nikt z Górnej nie jeździ na dworzec Widzew ale na sam Widzew tak.
96 może jechać na Widzew Stadion ale 65A na Stadion Miejski a nie Sport Arena jak w szczepienia ostatnio.
65A może umożliwić dojazd pod Krzemieniecka 2 - Bandurskiego - nawrotka Krzemieniecka- Bandurskiego -wjazd Krzemieniecka - Krzemieniecka 2. Powrót: Karolewska- Wileńska - Bandurskiego
75 i W po prostu połączyć od Podhalańskiej zwłaszcza,że 72 nie ruszyli.
73 w miarę krótka trasa. Po wygięciu Legionów - Kasprzaka - Srebrzyńska - Włókniarzy - Obywatelska -Pienista- Maczka - Lotnisko
Nie można pozbawić dojazdu na osiedla wokół Obywatelskiej - Pienista.
Może nikt z Górnej nie jeździ na dworzec Widzew ale na sam Widzew tak.
96 może jechać na Widzew Stadion ale 65A na Stadion Miejski a nie Sport Arena jak w szczepienia ostatnio.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
75 wozi powietrze od Przybyszewskiego/ŚR na Widzew. Z Górnej jest szybsze i o wiele częstsze 69 (z Broniewskiego/Kilińskiego 75 na Widzew jedzie 39 minut, 69 ponad 10 szybciej). W nie jest potrzebne między zmianami zbytnio, a 75 potrzebne jest cały dzień. No i W wymaga przegubów, 75AB od Kosynierów do IKEI wystarcza na 12m.
Największą paranoją zmian jest zostawienie Pienistej w weekendy z autobusem co godzinę i to jest już niepoważne. W według badań i tak większość ludzi przesiadała się na 69 lub tramwaje. Tracą ci, którym pasowała 70.
Największą paranoją zmian jest zostawienie Pienistej w weekendy z autobusem co godzinę i to jest już niepoważne. W według badań i tak większość ludzi przesiadała się na 69 lub tramwaje. Tracą ci, którym pasowała 70.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ludzie, przestańcie już pisać w wątkach, które dotyczą i poruszają inne sprawy i problemy.
Jaki w ogóle związek ma kwestia numeracji linii czy w ogóle tych najnowszych zmian w kursowaniu MPK do tego tematu, który nazywa się "Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp." Zobaczcie pierwsze posty i genezę tego wątku. Piszemy tutaj o pomysłach (proponowanych przez miasto albo własne propozycje) usprawnień. Dyskutowaliśmy tutaj np. o nowych buspasach albo o kwestiach dotyczących pracy sygnalizacji świetlej itp.
Jeszcze raz proszę pisanie postów w wątkach do tego przewidzianych i o trzymanie się tematów dyskusji.
Jaki w ogóle związek ma kwestia numeracji linii czy w ogóle tych najnowszych zmian w kursowaniu MPK do tego tematu, który nazywa się "Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp." Zobaczcie pierwsze posty i genezę tego wątku. Piszemy tutaj o pomysłach (proponowanych przez miasto albo własne propozycje) usprawnień. Dyskutowaliśmy tutaj np. o nowych buspasach albo o kwestiach dotyczących pracy sygnalizacji świetlej itp.
Jeszcze raz proszę pisanie postów w wątkach do tego przewidzianych i o trzymanie się tematów dyskusji.
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
O kurde, ześ zaproponował czytanie tej pierwszej strony tj.trochę smuteczek, ze właściwie to niemal w całości zarzucono kwestię nowych buspasów... Wątek do zamkniecia generalnie, bo w ZDiT już wiedza, ze zadnych buspasów i zmian w sygnalizacji mają nie robić i nie proponowac
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Też jestem za zamknięciem, natomiast żal że nie podjęli i nie podejmą inicjatywy co do pierwszeństwa dla tramwajów przynajmniej na możliwych sygnalizacjach świetlnych.
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Tak podjęli próbę, że przy Sukcesji nagle włącza się faza dla dojeżdżającego tramwaju (i to jest spoko), ale piesi tracą jeden cykl przez to bo nagle omija on zielone w poprzek Politechniki i trzeba czekać nie 3 minuty a 6 na zielone...
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
Ale to jeden odosobniony przypadek, przy centrum handlowym, które de facto nie istnieje od 2 lat i tam w ogóle nie powinno już być świateł. Co więcej - przystanek w tamtym miejscu co do zasady jest ZBĘDNY. Kiedyś studenci dochodzili od Radwańskiej czy od Wróbli i wszystko było ok.
Mam zaś na myśli: praktycznie cały ciąg na Przybyszewskiego, Piotrkowską od Czerwonej aż do Żwirki, Kilińskiego przy Nawrot i Tuwima, Limankę od Piwnej do Klonowej, całą Gdańską i wiele, wiele innych. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku
Mam zaś na myśli: praktycznie cały ciąg na Przybyszewskiego, Piotrkowską od Czerwonej aż do Żwirki, Kilińskiego przy Nawrot i Tuwima, Limankę od Piwnej do Klonowej, całą Gdańską i wiele, wiele innych. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
No nie podejmą, bo zaraz jakis polityk przyblokuje więc po co tracić czas? Twardogłowi rządząTramMomentyStudenta pisze: ↑pt 20:35, 15 lip 2022Też jestem za zamknięciem, natomiast żal że nie podjęli i nie podejmą inicjatywy co do pierwszeństwa dla tramwajów przynajmniej na możliwych sygnalizacjach świetlnych.
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: pt 09:37, 10 cze 2022
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
To niech płacą lepsze pensje kierowcom i motorniczym, to skończy się niedobór. Proste.
Od Admina: Post niezgodny w podstawowym tematem dyskusji w tym wątku. Proszę nie odbiegać od tematu.